های داستان ما نشان می دهد بزرگ مهربانی

فارگو ساکن پت Pobst به یاد می آورد یک زمان از چندین سال پیش که او نیاز به قرعه کشی در خانواده یکی دیگر از داست

توسط NEWSMINERAL در 27 تیر 1399

فارگو ساکن پت Pobst به یاد می آورد یک زمان از چندین سال پیش که او نیاز به قرعه کشی در خانواده یکی دیگر از داستان.

"در اواخر 1980s فروم فرار یک سری از داستان در روزنامه. کتی Mauk (در حال حاضر McMullen) و عکاس به دنبال یک بیمار به نام پل به عنوان او را از طریق رفت درمان نوع نادری از سرطان به نام rhabdomyosarcoma.

"هیچ کس نمی دانست چه پولس نتیجه خواهد بود اما هر یکشنبه ما رو به تشویق او از طریق کتی گزارش. در یکی از ستون های کتی نوشت که پزشکان تا به حال چیزی مشکوک در اسکن. یکشنبه آینده به من آموخته است که هنگامی که آنها باز او تا آنها کشف بافت اسکار و هیچ سرطان است. پل درمان شد!

"من به یاد داشته باشید فکر من هرگز می تواند از طریق آنچه پدر و مادر خود را در طول پل بیماری است. کمی من می دانم که ما به زودی می تواند زندگی می کنند که داستان را با همان نوع از سرطان است.

"چند ماه پس از آن داستان فرار پسر ما تا به حال یک تومور سرطانی برداشته شده از گونه اش. جراح در مایو در زمان تومور فک و گونه استخوان و جایگزین کردن آن با استخوان از جمجمه او است. آن بود تا در 28 ماه از شیمی تابش آزمون های جراحی و تجهیزات پزشکی. مت تنها 3.

"آن را نمیگیرد طولانی برای من به درک چرا پولس پدر و مادر شجاعت برای به اشتراک گذاشتن داستان خود را. افرادی مانند ما نیاز به شنیدن آن برای کمک به ما را پیدا کنید امیدواریم که ما نیاز به زندگی می کنند هر روز.

"ما شاهد محبت همه در اطراف ما. خانواده ما وجود دارد برای تفریح خود به خود سفر به مک دونالد.

"دوستان ما در آنجا بودند ، من چها خواهد آمد از مینیاپولیس برای یک بیت از خرید.

"یک خانم در استخر می توانید ببینید چیزی می گذرد و زمان برای متوقف کردن و به من بگویید او خواهد بود OK.

"مردی که سوار حسن نیت ارائه میدهد خودرو به مناقصه قلب برای آنچه اتفاق می افتد با مت. راننده در نوع خود شیوه ای از من پرسید اگر من خوب بود و من به او گفتم من خواهد بود روزی.

"وجود دارد یک زن در کافه تریا که خواست در مورد مت و من یاد گرفتم که او به سرطان بود و در گذشت 10 سال قبل است. او گفت: او یکی از بچه ها که هموار راه را برای مت به خوبی.

"یک بار پس از آنها در زمان مت در عمل جراحی من نشستم در اتاق انتظار و قرار دادن سر خود بر روی نیمکت و sobbed. یک غریبه کامل قرار دادن اسلحه خود را در اطراف من و گریه با من. بعد از آن مرد رفت و آمد با پر های سبز میمون و از من خواست تا آن را به پسر ما در بازیابی. مت در حال حاضر 35 سال و من هنوز هم که میمون.

"آقای راجرز گفت:" زمانی که چیزهای بد اتفاق می افتد نگاه یاران.' ما تا به حال فرشتگان در اطراف ما در هر مرحله از راه. کسی که فرشته."

بایگانی: جزئیات بیشتر از نیکول J. Phillips' مهربانی مسری است ستون

لطفا ادامه برای به اشتراک گذاشتن داستان خود را از مهربانی با من در info@nicolejphillips.com.

نیکول J. Phillips سابق فارگو تلویزیون لنگر یک سخنران و نویسنده و میزبان مهربانی پادکست. او زندگی می کند در آبردین, S. D., با سه فرزند و همسرش Saul فیلیپس, در سر مردان بسکتبال مربی در دانشگاه شمال. شما می توانید ببینید نیکول در nicolejphillips.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن