لیگ قهرمانان اروپا | آن بوده است و سفر عاطفی می گوید رابرتسون

"بسیاری از چیزهایی که من اشکال اما اگر یک چیز وجود دارد که آیا این ایده که من داستان یک فوتبال پری" ، نوشت: ان

توسط NEWSMINERAL در 8 تیر 1399

"بسیاری از چیزهایی که من اشکال اما اگر یک چیز وجود دارد که آیا این ایده که من داستان یک فوتبال پری" ، نوشت: اندی رابرتسون برای بازیکنان تریبون در سال گذشته دو روز قبل از لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا پیروزی.

ورود او در آنفیلد در سال 2017, اما قطعا موجب پری برای باشگاه به عنوان رابرتسون در حال حاضر اضافه شده لیگ برتر به عنوان شکوه خود را لیست از دستاوردها با لیورپول.

اسکاتلندی انتقال به لیورپول بود که نوک به عنوان یک حرکت است که می تواند یک تغییر از ثروت برای لیورپول.

این باور ناشی از این واقعیت است که لیورپول برنده شده بود بسیاری از عناوین را با یک اسکاتلندی در صفوف آن است. آخرین بار لیورپول برنده فارسی بخش بالا در سال 1990 تحت کنی دالگلیش یک اسکاتلندی.

در حالی که رابرتسون متولد نشده او را خوشحال می شود بخشی از یک scintillating مبارزات انتخاباتی به پایان رسید که یک زحمت کش 30 سال صبر برای لیورپول وفادار. "ما تا به حال به صبر طولانی. سه ماه از مستند طولانی بود اما برای ما خیلی نزدیک به چیزی است که این باشگاه نشده به دست آمده در 30 سال آن را فوق العاده برای ما و طرفداران ما.

فوق العاده ویژه

"و ما موفق به انجام آن در روز مادر من روز تولد به طوری که احتمالا فوق العاده ویژه برای من" مدافع گفت: در تعامل با پخش.

لیورپول اتحاد تحت سلطه جهانی فوتبال در طول دو سال گذشته بلند کردن آن ششم در لیگ قهرمانان اروپا و پیروزی باشگاه در جام جهانی بود اما افتاده از لیگ برتر تاج با یک نقطه در سال گذشته است. اما در این فصل این گاو-dozed راه خود را به بالا — آب بندی جام با هفت بازی به فراغت.

"ما شده ایم بی امان. وجود دارد بازی است که مردم فکر می کردند که ما را رها نقاط, اما ما نیست.

"ما آمده ایم از ما به ثمر رساند تا بسیاری از اهداف اواخر — بهترین تیم می دهد هرگز. ما نشان داد که ما 100 درصد هر بازی تک" او گفت:.

"این سفر عاطفی به برنده شدن در لیگ برتر برای این باشگاه است.

از جان گذشته را به نفع خود

"ما پس از جان گذشته آن را به نفع خود در فصل گذشته و این فصل خوشبختانه ما اجرای دور با آن. ما در لیگ برتر, قهرمان, که چیزی است که من هرگز حوصله گفت."

تماشای زنده مسابقات لیگ برتر و ستاره های ورزشی را انتخاب کنید و دیزنی+ Hotstar VIP.

آخرین مطالب