کارکنان بیمارستان دریافت دخترک پاک در مرگ بیمار مورد پس از قوم و خویش به طور تصادفی قطع دستگاه تنفس مصنوعی

توسط: PTI | کتا | منتشر شده در تاریخ: 21 ژوئن 2020 1:39:41 pm مرد منتقل شد به انزوا بخش در 15 ژوئن ب

توسط NEWSMINERAL در 1 تیر 1399
توسط: PTI | کتا | منتشر شده در تاریخ: 21 ژوئن 2020 1:39:41 pm
Kolkata coronavirus updates, Covid cases, Kolkata news, West bengal news, Indian exoress news مرد منتقل شد به انزوا بخش در 15 ژوئن به عنوان یک اندازه گیری ایمنی پس از دیگری بیمار در ICU آزمایش مثبت برای این بیماری است. (Express photo by Amit Mehra/بازنمودی)

سه عضو پروب کمیته تشکیل شده برای نگاه به مرگ 40 ساله بیمار پس از اعضای خانواده خود را قطع ونتیلاتور وصل کردن کولر کابل در یک بیمارستان در اینجا داده دخترک پاک به کارکنان پزشکی.

او مشکوک به مبتلا به COVID-19 و بستری در ICU در Maharao Bhim سینگ (MBS) بیمارستان در ژوئن 13. او گزارش آزمون, اما, آمد منفی بعد.

این کمیته ارائه گزارش آن به سرپرست بیمارستان در روز شنبه گفت: اعضای خانواده بیمار را روشن نکنید تا قبل از زن به ثبت اظهارات خود را.

مرد منتقل شد به انزوا بخش در 15 ژوئن به عنوان یک اندازه گیری ایمنی پس از دیگری بیمار در ICU آزمایش مثبت برای این بیماری است.

پس از آن بود بسیار داغ در انزوا ward, اعضای خانواده خود را به خرید یک کولر همان روز. در پیدا کردن هیچ سوکت کولر آنها گفته unplugged ونتیلاتور اما تقریبا نیم ساعت بعد ونتیلاتور زد از قدرت است.

آنها بلافاصله به اطلاع پزشکان و کادر درمانی که تجویز CPR بر بیمار اما او درگذشت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن