باز کردن 2.0 خاطرات روز 27: عروس پدر رزرو برای نقض Covid-19 پروتکل در کرالا; توزیع رایگان ماسک در تامیل نادو; و بیشتر

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: جولای 27, 2020 10:51:25 pm مورد ثبت شده است در برا

توسط NEWSMINERAL در 6 مرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: جولای 27, 2020 10:51:25 pm
مورد ثبت شده است در برابر Aboobacker عروس پدر تحت کرالا شیوع عمل می کنند. (بازنمودی تصویر)

نخست وزیر نارندرا دوشنبه راه اندازی شد Covid-19 تست امکانات در Noida بمبئی و کلکته و گفت: هند در موقعیت بسیار بهتری نسبت به کشورهای دیگر در مبارزه با این بیماری همه گیر. "امروز وجود دارد بیش از 11,000 Covid-19 امکانات و بیش از 11 لاخ جداسازی تخت در کشور است. ما نیز تقریبا از 1300 تست در آزمایشگاه در کشور و بیش از 5 لاخ آزمون در حال انجام روزانه" مودی گفت: در طول راه اندازی.

در ضمن انسان بالینی از Covid-19 واکسن 'Covaxin' شروع در موسسه علوم پزشکی و مجموع بیمارستان در Bhubaneswar مادران گزارش شده است. تحصیلات تکمیلی موسسه (PGI) علوم پزشکی Rohtak AIIMS دهلی نو و پتنا در میان 12 سایت که در حال حاضر آغاز شده آزمایش های انسانی.

با روزانه coronavirus موارد (49,931) ومیگوید نزدیک به 50,000 تعداد کل عفونت در هند عبور از 14-لاخ علامت در روز دوشنبه. تلفات افزایش یافت به 32,771 با 708 مرگ و میر در 24 ساعت گذشته. از 14,35,453 موارد هند در حال حاضر دارای بیش از 4.85 لاخ فعال موارد در حالی که 9.17 لاخ بیماران در حال حاضر در حال بهبود است. از سوی دیگر کارناتاکا عبور از یک لاخ مورد علامت گذاری روز دوشنبه با 5,324 موارد جدید در 24 ساعت گذشته.

در روز 27 از باز کردن 2.0 در اینجا برخی از داستان های جالب:

عروس پدر رزرو برای عروسی دختر بدون Covid قوانین

یک کرالا که انجام شده دختر خود ازدواج بدون زیر Covid-19 پروتکل منجر به 43 نفر از جمله تازه ازدواج کرده, تست مثبت رزرو شده است توسط پلیس است. مورد ثبت شده است در برابر Aboobacker عروس پدر تحت کرالا شیوع عمل می کنند. ازدواج برگزار شد در ژوئیه 17. پلیس گفت: بیش از 50 نفر گزارش حضور و عملکرد. عروس و داماد و 41 دیگران که در عروسی آزمایش مثبت گفتند. کسرگد است 658 موارد مثبت تا کنون طبق آخرین پزشکی بولتن.

همچنین به عنوان خوانده شده | چگونه با این بیماری همه گیر است منقبض بزرگ, چاق, هندی, عروسی

تامیل نادو سانتی متر راه اندازی رایگان ماسک طرح برای جیره دارندگان کارت

تامیل نادو وزیر Eddapadi K Palaniswami در Saxy, راه اندازی, رایگان, ماسک, طرح توزیع خواهد شد که سود بیش از 69 لاخ خانواده ها در مرحله اول به عنوان بخشی از اقدامات برای مبارزه با COVID-19. رئیس جمهوری توزیع ماسک به پنج نفر در دبیرخانه به مناسبت افتتاح فاز اول این طرح که در آن ماسک داده خواهد شد و به ذینفع از طریق جیره مغازه ها.

در اطراف 4.44 کرور قابل استفاده مجدد ماسک در هزینه خریداری تومان 30.07 کرور روپیه توزیع خواهد شد به 69.09 لاخ خانواده در panchayats شهرداری ها و شرکت های محرومیت بیشتر چنای شرکت (GCC) در یک بیانیه رسمی گفت.

دهلی نو سانتی متر Kejriwal, راه اندازی پورتال شغل تجدید نظر به مردم برای احیای دهلی اقتصاد

دهلی وزیر Arvind Kejriwal روز دوشنبه راه اندازی یک پورتال کار و اعتراض به معامله گران و تجار و بازرگانان و صنعتگران و مردم برای پیوستن به, دست به احیای اقتصاد این شهر. پورتال مشاغل.دهلی نو.gov.در خدمت خواهد کرد به عنوان یک "Rozgar بازار" برای استخدام و کار جزوات Kejriwal گفت.

"افرادی هستند که می خواهند شغل وجود دارد و تجار و بازرگانان حرفه ای پیمانکاران که در حال گرفتن حق مردم برای کار خود را. این پورتال این شکاف را پر کنید با آوردن آنها را با هم بر روی یک پلت فرم" رئیس جمهوری گفت: در رسانه های مجازی در جلسه.

او همچنین گفت که با توجه به COVID-19 گیر بسیاری از مردم شغل خود را از دست ها و کسب و کار متاثر شده اند. وب سایت جذب "عظیم" پاسخ در شش ساعت پس از پرتاب آن با 51,403 کار متقاضیان ثبت نام. همچنین 1,071 کارفرمایان ارسال شده 18,585 جای خالی گفت: دهلی نو در بیانیه دولت. بسیاری از کارگران مهاجر ترک دهلی نو در طول مستند و آنها در حال حاضر شروع به بازگشت Kejriwal, گفت:, و اضافه کرد که یک نظم خاص است که صادر شده اجازه می دهد تا فروشندگان خیابانی شروع به کار بلافاصله.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب