صنعت بدن تظاهرات در برابر پیشنهاد به ممنوعیت 27 شیمیایی

توسط: اکسپرس سرویس خبری | پونا | منتشر شده در تاریخ: 21 مه سال 2020 11:24:13 pm با توجه به شخص ثالث

توسط NEWSMINERAL در 1 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | پونا | منتشر شده در تاریخ: 21 مه سال 2020 11:24:13 pm
crops, crops chemicals, crop science companies, crop chemicals, crop chemical ban, CropLife, با توجه به شخص ثالث مطالعه پیشنهاد مولکول ها با هم تشکیل حداقل 18-20 درصد از بازار هند. (بازنمودی عکس)

یک انجمن از 15 محصول شرکت علم روز پنج شنبه در اعتراض به دولت مرکزی پیشنهاد به ممنوعیت 27 معمولا استفاده می شود مواد شیمیایی.

CropLife گفت: در آزادی مطبوعات است که این مواد شیمیایی بموقع ثبت نام در هند پس از علمی ارزیابی است. "آنها همچنان مورد استفاده قرار گیرد برای کاهش/کنترل آفات و بیماری ها در طیف گسترده ای از محصولات در هند و چند کشور دیگر. کشاورز گلایه را افزایش می دهد در طول نزدیک kharif فصل به خصوص با ملخ حملات بلندی بیش مرز مناطق پنجاب و راجستان" این شرکت گفت: در آزادی مطبوعات.

Asitava Sen مدیر عامل شرکت CropLife هند گفت: "منظور خاصی واقعی خطاها و تناقضات و ناقص ادعا می کند طبق داده های ارائه شده توسط شرکت های عضو و دیگر اصلی ثبت نام برای برخی از این مولکول...روند نقد باید مبتنی بر علم و مشورتی. ما همچنین می خواهیم که به منظور پیش نویس نباید اشتباه اشتباه یا سوء استفاده توسط دولت و در سطح منطقه به مدیران اخلال در تامین این محصولات تا صدور حکم نهایی در زمانی که زنجیره تامین است و در حال حاضر مبارزه با عوامل خارجی مانند Covid-19."

با توجه به شخص ثالث مطالعه پیشنهاد مولکول ها با هم تشکیل حداقل 18-20 درصد از بازار هند. Coronavirus همه گیر شده و باعث بزرگ اختلال در کشاورزی و زنجیره تامین. همراه با کمبود نیروی کار و در شرایطی که به درستی برنامه ریزی شده جایگزین عملکرد محصول امنیت غذایی و کشاورزان امرار معاش در این کشور خواهد بود منفی نهفته با این ممنوعیت ،

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب