کوتاه فصل برگ فهرستی از سوالات را برای Gophers بیس بال

اما زمانی که کالج بیس بال بازگشت — و حتی قبل از آن زمان وجود دارد انواع لجستیکی سوال است که باید از طریق کار ب

توسط NEWSMINERAL در 19 اردیبهشت 1399

اما زمانی که کالج بیس بال بازگشت — و حتی قبل از آن زمان وجود دارد انواع لجستیکی سوال است که باید از طریق کار به عنوان یک نتیجه از اوراق فصل است.

"من واقعا خوشحال هستم بچه ها رو سال خود را از واجد شرایط بودن اما با می آید که بسیاری از چالش های خود را با فهرستی از مدیریت رفتن به جلو" اندرسون گفت.

NCAA اعطا کرده است بهار, ورزشی, ورزشکاران, یک سال اضافی از واجد شرایط بودن پس از همه گیر جهانی محو فصل خود را. که هر چند ایجاد یک پرونده برای بیس بال فهرست اسامی که به طور معمول در پوش 35 بازیکن با یک حد از 27 بازیکن دریافت کمک های مالی.

"ما می دانیم که اگر هر کس را نگه می دارد به آینده را ما در حال رفتن به یک فهرستی که بیش از این تعداد است."

بازگشت سالمندان خواهد بود معاف از فهرست درپوش فصل آینده است. اما حتی اگر فهرست اسامی گسترش برای آینده نزدیک اندرسون گفت که او باور ندارد که تعداد بورس های تحصیلی — 11.7 — را که ایجاد خواهد شد تصمیم گیری های دشوار در چه کسانی هستند divvied ، برخی از مدارس اندرسون گفت: باید بیش استخدام و بیش از 20 بازیکن در آینده در آینده خود را دانشجوی سال اول کلاس زیرا آنها پیش بینی استخدام و دیگر پیش نویس-بازیکنان واجد شرایط انتخاب شدن توسط تیم های لیگ بیس بال به عنوان به خوبی به عنوان خود را سالمندان فارغ التحصیلی.

اما در حال حاضر با کمتر از بازیکنان ترک, فهرست اسامی می تواند supersized ایجاد بیشتر سخت گیری در مورد نحوه تقسیم زمان بازی. بیشتر پیچیده چیزهایی است این واقعیت است که MLB پیش نویس شده است کمرنگ کردن این سال است. به طور معمول 40 دور آن می رود که فقط پنج این سال است.

اندرسون گفت: Gophers شد طرح بین چهار تا شش نفر از بازیکنان خود را که در پیش نویس. اکنون انتظار این است که Gophers را از دست بدهند فقط یک بازیکن به پیش نویس پارچ مکس مایر که پیش بینی می شود در دور اول انتخاب کنید.

"برخی از کودکان و نوجوانان که به طور سنتی با پیش بینی شما از دست دادن به عنوان یک 25-دور پیش نویس انتخاب ... کسانی که بچه ها در حال رفتن به آینده را به کالج و در حال حاضر شما باید چهار سال از کلاس های اینجا که همه رو یک سال دیگر اضافه شده به حرفه خود" اندرسون گفت.

Gophers تا به حال تنها یک ارشد — اردن Kozicky — در فهرست خود را و استخدام یک کلاس از پنج بازیکن آینده در معنی آنها کمتر به احتمال زیاد به احساس نفخ فهرستی به عنوان برخی از تیم ها در سال آینده حتی اگر Kozicky و بازیکنان که از آنها انتظار می رود به پیش نویس آمده است. اما با تاریخ و کلاس در این سال آنها به احتمال زیاد به احساس تاثیر پایین جاده.

"این باعث می شود آن را بسیار آسان تر برای ما به مدیریت فهرست رفتن به سال آینده, اما در سال های آینده ما می تواند بیشتر سالمندان و بچه ها آینده را برای پنجمین یا ششمین سال است که ما پیش بینی نیست در آینده به طوری که اثرات کل فهرست" اندرسون گفت. "و با کوتاه پیش نویس برخی از این بچه ها احتمالا نمی خواهید به ترک بازی تا زمانی که آنها از دست دادن همه این فرصت را به سعی کنید به بازی حرفه ای است."

که در آن منابع مالی نیز به این معادله است. تنها با معادل 11.7 کامل بورسیه سپس سوال می شود اگر بازیکن می تواند از نظر مالی استطاعت به دوباره برای یک سال دیگر از مدرسه — به طور بالقوه پس از آنها خود را تکمیل درجه کارشناسی برای ادامه بازی بیس بال به خصوص با هیچ تضمین پول کمک هزینه تحصیلی.

با برخی از آینده استخدام در حال حاضر در محل اندرسون گفت: در سال آینده و دو سال پس از آن نگاه به مشکل در بیس بال قبل از همه چیز شروع به حتی کمی بیشتر.

"این نیز بستگی دارد که چگونه بسیاری از بچه ها را انتخاب کنید تا دوباره خود را پنجم و شش سال" اندرسون گفت. "که ناشناخته است. مثل من گفت: بچه ها اگر شما می خواهید به دوباره خود را در سال پنجم, من می توانم به شما بگویم که در حال حاضر آیا من می توانم به شما هر گونه کمک از آنجا که من نمی دانم آنچه که ما فهرستی از رفتن به نگاه مانند و که رفتن به نشانه و یا بود و همه عوامل دیگر است که به بازی می آیند.'"

نتیجه تمام چالش های لجستیکی باید بهبود کالج بازی بیش از چند سال آینده به عنوان بازیکن که رفته اند ممکن است مستقیما از دبیرستان به حرفه ای توپ به جای رفتن به کالج بازیکنان می شده اند که پیش نویس ماندن یک سال اضافی به علاوه دیگران اضافی سال تجربه و توسعه است.

با همه می آید که نبرد برای زمان بازی.

"مقدار زیادی از رقابت برای بازی. ما در حال رفتن به یک مقدار زیادی از انتخاب و پس از آن رفتن به جالب در تلاش برای نگه داشتن افراد متصل به این تیم و حمایت از یک دیگر و تیم شیمی و سایر چیزهایی که با آن آمده است که" اندرسون گفت. "وجود دارد در حال رفتن به برخی از چالش ها در اینجا قرار دادن 10 بچه ها در صف کارت."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن