Eng vs WI | بن استوکس چشمگیر دست کشیدن قدرت انگلستان

بن استوکس چشمگیر 176 در زمان انگلستان به اعمال اول-نوبت نمره 469-9 اعلام کرد در تست دوم در برابر غرب هند در او

توسط NEWSMINERAL در 28 تیر 1399

بن استوکس چشمگیر 176 در زمان انگلستان به اعمال اول-نوبت نمره 469-9 اعلام کرد در تست دوم در برابر غرب هند در اولدترافورد در روز جمعه.

که در سمت چپ این گردشگران با یک برنامه به طور بالقوه روی حیله و تزویر ساعت به خفاش قبل از کنده در روز دوم.

قبلا Dom Sibley وزن با زحمت کش 120 و کمک استوکس اضافه کردن 260 برای چوگان چهارم پس از انگلستان تا به حال شده است در تلاش پنج شنبه در 81-3 پس از از دست دادن بازگشت کاپیتان جو ریشه.

غرب هند پرتاب کننده سریع Kemar روچ انگلستان بررسی پیشرفت زمانی که او زده برای اولین بار در این کمپین با دو ویکت در دو توپ.

خاموش-عنکبوتی که تار میتند Roston تعقیب و گریز در زمان 5-172 در 44 اور به عنوان او دوباره مشکل انگلستان گرفته شده آزمون-بهترین 8-60 در برابر آنها در باربادوس در سال گذشته در طول یک پیروزی است که به کمک غرب هند دست آوردن مجدد Wisden جایزه.

Sibley را صد یکی از کمترین ها در آزمون توسط یک, انگلستان رودخانه بازکن پنبه حلاجی شده برای 471 دقیقه -- نزدیک به هشت ساعت -- برای تکمیل 312-توپ قرن شامل صرف چهار دست و پا.

اما 24 ساله Warwickshire right-hander دوم صد در هشت آزمون پس از 133 را در مقابل آفریقای جنوبی در شهر کیپ تاون در ماه ژانویه با ارزش و نوبت.

و او ساخته شده به طور معمول قابل اعتماد غرب هند کاپیتان Jason دارنده پرداخت برای انداختن او را در ورقه 68.

اجرا-به ثمر رساند دشوار بود در برابر یک نوسانی توپ و تنبل خود با حتی معمولا مسلط استوکس در نظر گرفتن نزدیک به شش ساعت و 285 توپ برای تکمیل 10 خود را تست قرن.

اما استوکس سوم پنجاه و آمد کردن فقط 46 توپ و داشتن داده Sibley "سر آغاز" از 31.2 اور او پیشی گرفت و هم تیمی خود را در کل.

انگلستان از سر گرفته و در 207-3 با Sibley 86 نیست و استوکس موضع خود را-در زمانی که کاپیتان ریشه از دست رفته در هفته گذشته چهار حلقه از دست دادن در این آزمون برای اولین بار در ساوتهمپتون برای حضور در تولد دومین فرزند شکست نخورده در 59.

غرب هند ساخته شده یک سر شروع و در روز جمعه با شانون گابریل بولینگ چندین گسترده ای تحویل.

استوکس 99 را در ناهار رفت و به سه چهره با cheeky معکوس-جاروب چهار خاموش تعقیب است.

دارنده تاخیر در گرفتن توپ های جدید تا 94 بیش از شاید نگران این امر را اجرا کنید-به ثمر رساند آسان تر برای انگلستان است.

به عنوان اگر اثبات آن نقطه استوکس بی درنگ کوتاه خود را رقیب همه طفیلی از طریق midwicket برای چهار.

چپ دست رودخانه بالا برده و سرعت هنوز هم بیشتر با قابل توجه و بررسی درایو بیش از شش midwicket خاموش محترم Alzarri جوزف تحویل.

داشتن batted برای بیش از نه ساعت Sibley پناه به عمیق midwicket کردن چیس.

آن را به پایان بود از انگلستان دومین کشور چهارم-حلقه همکاری در برابر غرب هند پشت جشن ایستاده از 411 توسط پیتر ممکن است و کالین Cowdrey در Edgbaston در سال 1957.

استوکس کاهش یافته است در خندقها در 157 کردن گابریل و سپس به صخره چیزی برای جشن گرفتن در گذشته است.

در 71 بیش از, سری, persevering, paceman بود استوکس تلاش بلند پروازانه معکوس رفت و برگشت گرفتار در پشت برای پایان دادن به یک 356-توپ در نوبت های 17 چهار دست و پا و دو sixes.

اما با این بازی حال بازی در پشت درهای بسته به دلیل coronavirus استوکس راه می رفت به یک موج دار شدن از تشویق و تمجید از هم تیمی خود به جای سر و صدا از جمعیت که استقبال بازی خود را برنده خاکستر صد در Headingley سال گذشته است.

انگلستان 395-6 شد 395-7 زمانی که توپ بعدی روچ که آخرین آزمون چوگان قبل از این سری بود که او را رد هند کاپیتان Virat Kohli در کینگستون در ماه سپتامبر برداشته کریس Woakes با کمک یک خندقها گرفتن.

جس Buttler ساخته شده 40 و دم Bess مفید 31 نه قبل از Root اعلام کرد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن