وظایف نیاز به دسترسی به داده ها: خانه آژانس به خانه پنل

نوشته شده توسط Karishma Mehrotra , Manoj C G | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 28 سال 2020 6:06:16 am تایید

توسط NEWSMINERAL در 7 مرداد 1399
نوشته شده توسط Karishma Mehrotra , Manoj C G | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 28 سال 2020 6:06:16 am
Duties require access to data: Home, agencies to House panel تایید شده توسط کابینه در 2019 در حفاظت از اطلاعات شخصی لایحه در نظر دارد برای تنظیم مجموعه جنبش و پردازش اطلاعات است که شخصی و یا که می تواند کمک به شناسایی یک فرد است. (بازنمودی تصویر)

در سخنرانی های خود قبل از پارلمانی مشترک انتخاب کمیته بررسی داده های شخصی لایحه حمایت از اتحادیه وزارت خانه و همچنین چند تن از اعضای سازمان هستند را به یاد استدلال کرده اند به همین دلیل آنها نیاز به معافیت از برنامه ریزی شد.

این نمایندگان با اشاره به "حساس" طبیعت از وظایف و همچنین به Covid-19 اپیدمی به عنوان یک دلیل که چرا دولت نیاز به دسترسی به اطلاعات شخصی.

در میان کسانی که به نظر می رسد قبل از این کمیته که در روز دوشنبه به مدت دو و نیم ساعت شد, دبیر خانه Ajay Kumar Bhalla, سران ملی تحقیقات آژانس و کنترل مواد مخدر اداره ثبت سرشماری و یک نماینده ملی جرایم ثبت دفتر. قانون, منشی, فناوری اطلاعات, وزیر و یک عضو منحصر به فرد شناسایی اقتدار هند (UIDAI) نیز ارائه شده است.

با توجه به منابع Samajwadi حزب MP Ram Gopal Yadav است که یک عضو از کمیته پرسید چه اقداماتی بودند گنجانده شده در این لایحه برای محافظت از شهروندان در برابر سوء استفاده از چنین قدرت توسط دولت است. چه تضمینی است که اتاق کمیته شنبه در جلسه بود نمی شنود گذاشته باشند برای مثال او گزارش خواست.

به کنگره MP Manish Tewari را پرس و جو در مورد اینکه آیا این سازمان آماده شد به قبول قانون گذاری یا قضایی نظارت دبیر خانه گفت: آنها فقط می خواستم اجرایی نظارت بر بیان قدرت است.

این UIDAI بود به ارائه مقایسه قانون حاکم بر آن و اطلاعات لایحه. اما آن را شکست خورده به جدول مورد نیاز سند و از این رو این کمیته را تا ارائه آن را آموخته است.

تایید شده توسط کابینه در 2019 در حفاظت از اطلاعات شخصی لایحه در نظر دارد برای تنظیم مجموعه جنبش و پردازش اطلاعات است که شخصی و یا که می تواند کمک به شناسایی یک فرد است. همچنین مجوز دولت برای انتقال انواع خاصی از اطلاعات شخصی در خارج از کشور و سازمان های دولتی قدرت جمع آوری شخصی و داده های حساس را از شهروندان است.

این کمیته بحث و گفتگو در دوشنبه حول ماده 35 این لایحه که اجازه می دهد تا دولت مرکزی به معافیت به هر سازمان دولتی از این قانون اجازه می دهد آن را به فرایند شهروندان داده های شخصی "برای جلوگیری از تحریک به این کمیسیون از هر گونه دانستنی جرم مربوط به حاکمیت و یکپارچگی هند, امنیت, دولت, روابط دوستانه با کشورهای خارجی در نظم عمومی" و یا "به نفع حاکمیت و یکپارچگی هند, امنیت, دولت, روابط دوستانه با کشورهای خارجی در نظم عمومی".

آن را می گوید مقررات خاصی نیز می تواند معاف "در منافع پیشگیری و تشخیص تحقیقات و پیگرد قانونی از هر گونه جرم و یا هر گونه دیگر خلاف هر قانون در نیروی" اگر لازم است برای حقوقی, حقوق قضایی تابع و روزنامه نگاری هدف.

زودتر پیش نویس این لایحه تهیه شده توسط عدالت Srikrishna کمیته در سال 2018 در حال ارائه معافیت به دولت برای جمع آوری داده ها برای اهداف امنیتی تحقیقات جنایی و پیشگیری از جرم. آن را به حال, اما تصریح شده است که این استثنا بود مجاز توسط قانون جداگانه و داده ها جمع آوری می شود تنها در صورتی از آن است که "لازم و متناسب با" دولت
منافع.

این لایحه جدید را شامل نمی شود هر یک از این محدودیت ها است.

مشترک کمیته انتخاب در حال حاضر با توجه به داده های لایحه توسط رهبری بی جی پی را Meenakshi Lekhi. آن را دور زدن مجلس کمیته فناوری اطلاعات بود که به رهبری کنگره را شاشی Tharoor.

در میان افراد حاضر در جلسه روز دوشنبه بودند S S Ahluwalia (BJP), Ritesh Pandey (BSP), Bhartruhari مهتاب (BJD), Rajeev چاندراسکار (BJP) و Gaurav Gogoi (کنگره).

اتفاقا حضور در یک بحث با فکر IDFC موسسه دوشنبه عدالت Srikrishna گفت: استثنا اجازه می دهد برای نظارت دولت را در لایحه جدید "Orwellian" قانون است. "حتی امروز مردم می گویند که این یک چیز خوب برای کلاهبرداران به ضربه کردن پس از او یک مرد بد... حتی یک متهم کرده است, حقوق بشر," او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن