Maharashtra: هنوز پرداخت MSRTC اعلام کرد 50 درصد کاهش در ماه مه حقوق و دستمزد برای بیش از 1 لاخ کارکنان

نوشته شده توسط ارم صدیق | بمبئی | منتشر شده در تاریخ: 24 ژوئن 2020 11:43:24 pm این اولین بار است که

توسط NEWSMINERAL در 4 تیر 1399
نوشته شده توسط ارم صدیق | بمبئی | منتشر شده در تاریخ: 24 ژوئن 2020 11:43:24 pm
Covid-19 lockdown, Maharashtra State Road Transport Corporation, msrtc financial lost, mstrc employees, mstrc salary cut, indian express news این اولین بار است که MSRTC است که در برخورد با یک بار مالی موفق به پرداخت کارکنان آن است. (فایل)

وضعیتی وخیم از ضرر و زیان مالی, Maharashtra State شرکت حمل و نقل جاده (MSRTC) روز چهارشنبه اعلام کرد 50 درصد کاهش حقوق بیش از یک لاخ کارمندان برای ماه مارس. در بخشنامه صادر شده حمل و نقل تعهد اعلام کرد که بار مالی آن افزایش یافته است و با توجه به مستند های اعمال شده در پی Covid-19 شیوع طی آن حرکت اتوبوس ها به طور کامل به حالت تعلیق درآمد.

کارکنان هنوز خود را دریافت کرد ممکن است حقوق و دستمزد در حالی که MSRTC مواجه است تجمعی از دست دادن 6000 تومان کرور. دایره ای بیشتر پرداخته شده است که در حالی که حقوق خود را کاهش 50 درصد مراحل گرفته خواهد شد تا اطمینان حاصل شود که کارکنان دریافت حداقل 25 درصد حقوق و دستمزد در دست است. این انجام شده است به عنوان بسیاری از کارمندان گرفته اند وام به صورت تعاونی که دریافت کسر از حقوق. در برخی موارد استفاده از 50 درصد کاهش خواهد منجر به کارکنان گرفتن هر گونه پول در همه پس از وام کسر.

این اولین بار است که MSRTC است که در برخورد با یک بار مالی موفق به پرداخت کارکنان آن است. اتحادیه های کارگری مخالف این تصمیم به کسر حقوق متهم مدیریت نه پیش بینی بحران و برنامه ریزی برای آن است.

Shrirang بارج دبیر ماهاراشترا ST Karmachari کنگره گفت: "کسانی که در پایین پله با حقوق و دستمزد از 20 ، 000 تومان در هر ماه خواهد بود به شدت تحت تاثیر قرار. مدیریت باید پیش بینی بحران برگزار شد و با مشورت با مقامات دولتی مربوطه. بیش از یک لاخ کارکنان همراه با خانواده های خود بستگی دارد MSRTC برای امرار معاش خود."

بارج ادعا که با وجود تحمیل ضرر حدود 22 تومان کرور روپیه در هر روز MSRTC وابسته به طور کامل در 1,600 تومان کرور روپیه است که این شرکت با دریافت سالانه از دولت به عنوان بخشی از بازپرداخت برای پرداخت کارکنان خود را حق.

با آن خدمات مسافر به طور کامل بسته از مارس 23, آن را تنها در 21 مه که MSRTC وارد بخش حمل و نقل و شروع به حمل و نقل کالا در آن کامیون با تحویل اولین انبه از رتنگیری به بمبئی. در سه هفته پس از این MSRTC ساخته شده در مورد Rs 21 لاخ توسط حمل و نقل 3,000 تن کالا. آن را حمل و نقل غلات, کود, سبزیجات همراه با آهن لوله ها و رنگ ها از سراسر 33 بخش در دولت است. این شرکت امیدوار است از افزایش درآمد خود را از طریق بخش حمل و نقل.

به زودی پس از همه گیر رخ داد دولت تصمیم گرفته بود به پرداخت حقوق کارکنان خود را در دو تراشه ها جای دادند در ماه مارس.

پس از آن حقوق پرداخت شده است در زمان و بدون هر گونه کاهش.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن