تا: 7 پلیس تبرئه در هاپور وادار سازد مرگ

نوشته شده توسط Amil <url> | Noida | منتشر شده در تاریخ: 28 ژوئن 2020 5:42:34 am پس Pradeep تو

توسط NEWSMINERAL در 8 تیر 1399
نوشته شده توسط Amil <url> | Noida | منتشر شده در تاریخ: 28 ژوئن 2020 5:42:34 am
UP BJP corporator booked, UP Police, UP Police books BJP corporator, India news, Indian Express پس Pradeep تومار مرگ سه پلیس در ابتدا به حالت تعلیق و DSP Santosh Mishra منتقل شد به دایره دیگر.

هفت پلیس در اوتار پرادش واقع شده اند تبرئه در ارتباط با اتهام وادار سازد مرگ در هاپور منطقه در سال گذشته ماموران گفت: در روز شنبه. اعضای خانواده Pradeep تومار تا به حال ادعایی در FIR که DSP Santosh میشرا Pilkhuwa ایستگاه خانه افسر (شو) Yogesh Baliyan Sub-بازرس عجب سینگ و چهار unnamed پلیس تا به حال شکنجه 35 ساله به مرگ در مداخله شب در اکتبر 13 و 14.

در حالی که Mishra اعلام شد, معصوم, ماه آینده, منطقه پلیس تبرئه دیگر متهم در یک گزارش نهایی در زمینه مارس.
"گزارش نهایی در این مورد ثبت شده در ماه مارس و پذیرفته شده بود توسط دادگاه در مدت کوتاهی قبل از آنها بودند دستور به توقف عملکرد (با توجه به همه گیر و مستند). اتهامات یافت می شود بی اساس است و هیچ شواهد و مدارکی مبنی بر اقدامات پلیس به مرگ... جزئی از مرحوم بود که شاهد و اعضای خانواده ثبت اظهارات خود را در مقابل قاضی بیان کرد که نیروهای پلیس درگیر شدند" گفت: هاپور سرپرست پلیس Sanjiv Suman.

Pradeep تومار اعضای خانواده گفت: یکشنبه اکسپرس که تومار تا به حال در سمت چپ صفحه اصلی در Pilkhuwa شهر در شب از 13 اکتبر گفتن همسر خود را Rajni که او قرار بود برای کمک به برادر کوچکترش که موتور سیکلت تا به حال از یک تخت تایر. او در زمان 11 سال با او همراه است.

درگذشت او چند ساعت بعد در بازداشت پلیس. با توجه به مقامات او به نام به ایستگاه های پلیس و بازداشت در ارتباط با قتل خواهر خود را در قانون است. تومار پسر گفت: پدر او لگد دار, ضربه را با تخته های چوبی و با توجه شوک الکتریکی و بارها و بارها با یک پیچ گوشتی توسط پرسنل پلیس.

با این حال پلیس را تکذیب کرد, شکنجه تومار و ادعا کرد که صدمات حاصل از برخورد بیش از یک تصادف رخ داده است که در این شب او به نام برای بازجویی.

"یک زن به نام Preeti به قتل رسید در ماه اوت, اما او نمی تواند شناسایی شود و سپس. پس از شناسایی ما در بر داشت که شوهرش Digamber که گفته شد او را به قتل رساندند و با کمک یکی از بستگان. دو نفر استخدام شدند تومان 1.5 لاخ و Pradeep تومار بود و گفته میشود قرار است به آنها پرداخت. او ازدواج کرده بود به Digamber خواهر" و سپس SP Yashweer سینگ گفته بود روز شنبه بیان.

این مقام گفت: 35 سال در نظر گرفته شد به یک بیمارستان محلی و سپس به یک مرکز پزشکی در مرتا پس از او گفت که او به خوبی احساس نمی شود. پس از مرگ سه پلیس در ابتدا به حالت تعلیق و DSP Santosh Mishra منتقل شد به دایره دیگر.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن