خواستار پایان دادن به Walz اورژانس قدرت مخزن ساخت و ساز عمومی معامله در کنگره

حرکت دوباره قرار دادن ترمز در پروژه های بالقوه و پرسش های مطرح شده برای رهبران محلی سازمان های دولتی و مربیان

توسط NEWSMINERAL در 1 مرداد 1399

حرکت دوباره قرار دادن ترمز در پروژه های بالقوه و پرسش های مطرح شده برای رهبران محلی سازمان های دولتی و مربیان است.

قانونگذاران سعی کرده بود و شکست خورده در طول قانونی به طور منظم جلسه و قبل از جلسه ویژه به اعتصاب یک معامله در وام گرفتن از طرح. و هفته گذشته رهبران در تقسیم مقننه را به یک جلسه ویژه با آنچه گفته شد یک معامله به قرض گرفتن پول به صندوق فاضلاب زیرساخت های جاده و پل تعمیرات و بهداشت و کشاورزی آزمایشگاه به روز رسانی در سراسر کشور.

اما جمهوری خواهان در ایالت مینه سوتا در مجلس نمایندگان scuttled کسانی که قصد دارد در ساعات اولیه روز شنبه پس از آنها گفت: به غیر قانونی رهبران شکست خورده را به طور جدی نگرانی های خود را. هر دو مجلس به پایان رسید جلسه ویژه صبح روز سه شنبه به طور بالقوه punting اقدام به پیشنهاد اوت و یا بعد.

رهبران کارگری و محلی مقامات منتخب گفت: آخرین شکست به تصویب پیوند لایحه ناامید کننده بود و می تواند ده ها هزار شغل در سراسر کشور به ذکر تاخیر بسیار پیش بینی پروژه های.

"شب گذشته با یک باند خوب بیل در مقابل آنها در نظر من آنها تصمیم به مبارزه با فرماندار به جای ایجاد شغل و این چیزی است که من فقط نمی فهمم" جیسون جورج, کسب و کار, مدیر عامل مهندسین محلی 49 به خبرنگاران گفت: در این کنگره چمن اشاره کرد هزاران نفر از مشاغل از دست داد چرا که بدون این پیشنهاد است. "آنها می دانستند که تاثیر این جریان است و آنها چیزی به هر حال که گاهی به نفرت برای من است."

بر خلاف اکثر سال های کنگره مسدود شده بود به اعضای عمومی محلی مقامات و لابی با توجه به COVID-19 همه گیر و ناآرامی های مدنی ناشی از جورج فلوید را قتل به دست پلیس مینیاپولیس. و رهبران کارگری گفت: آنها تلفن banked صدها تماس به کلید قانونگذاران به آنها را ترغیب به تصویب یک لایحه است.

دولت محلی رهبران ساخته شده مشابه تجدید نظر به مجلس, اما نمی, پیروزی جمهوری خواهان مجلس.

خانه رهبر Kurt Daudt R-تاج روز دوشنبه گفت: جمهوری خواهان نگهداری این لایحه از رسیدن به 3/5-رای اکثریت مورد نیاز برای روشن است که اتاق بازرگانی به دلیل رهبران دیگر موافق نیست به شرط این که Walz واگذار اضطراری خود قدرت اجرایی است. و او گفت: دموکرات ها تا به حال وارد شده "قرص های سمی" در این طرح ساخته شده است که آن را ناپسند به جمهوری خواهان.

"فرماندار ما این است که وضع این چیزی است که او انجام" Daudt گفت. "قانون اساسی ما اجازه نمی دهد که او انجام می دهد و شما اهمیتی نمی دهند."

دموکرات ها گفت: جمهوری خواهان نمی آورد جلو واقعی counteroffers در قانونگذاری مذاکرات و برابر این حرکت برای جلوگیری از تصویب این لایحه به "stickup." و رهبر جناح اکثریت مجلس Ryan Winkler, D-Golden Valley گفت: دموکرات ها نمی شود مایل به تبادل فرماندار قدرت اجرایی برای مقابله با COVID-19 رای در پیوند لایحه.

"ما یک نیاز مهم برای ایجاد شغل به دلیل رکود اقتصادی ناشی از COVID-19 اما ما نمی توانیم توقف جنگ COVID-19 در همان زمان. و است که غیر ممکن است انتخاب مجبور بر فرماندار و جمهوری خواهان در سنا دموکرات ها در سنا و دموکرات ها در خانه" وینکلر گفت. "این غیر ممکن است انتخاب حل نمی شود مگر اینکه (Daudt) حاضر است برای آمدن به میز و سازش در یک راه واقعی."

رهبر اکثریت سنا پل Gazelka R-شرق Gull Lake روز دوشنبه گفت: اتاق آماده شد به این پیوند لایحه اگر آن را همیشه پاک ، و او اشاره کرد که به احتمال زیاد این آخرین شانس برای به دست آوردن اندازه گیری خود را از طریق اتاق قبل از تمرکز چرخد به انتخابات آینده و مسائل دیگر.

"اگر یک پیوند لایحه اتفاق نمی افتد امشب آن را به اتفاق می افتد," او گفت.

که پیام آمد از طریق به دموکرات درگیر در مذاکرات مجلس ملیسا Hortman D-بروکلین پارک روز سه شنبه گفت. Hortman گفت: جمهوری خواهان مارک لایحه "آخرین قطار به کلارکسویل" مرجع 1966 ترانه The Monkees.

"در آن نشان داده شد به ما بارها و بارها از طریق مذاکرات این است که آن را" Hortman گفت. "مینه سوتا در مجلس سنا در حالت مبارزات انتخاباتی."

قانونگذاران می تواند به نام یکی دیگر از جلسه ویژه در ماه اوت اگر Walz به دنبال گسترش دولت در زمان صلح و در شرایط اضطراری برای 30 روز. فرماندار همچنین می تواند تماس قانونگذاران برای یک جلسه ویژه در هر زمان اگر آنها رسیدن به یک توافق در پیوند و یا قوانین دیگر است.

و معاملات رهبران گروه گفت که او باید آنها را بلافاصله به تصویب سازش پیشنهاد.

"شکست یک گزینه نیست, آنها در حال حاضر نشان داد آنها می شکست" مدیر اجرایی مینه سوتا ساختمان و ساخت و ساز و معاملات شورای جسیکا Looman گفت. "اجازه دهید آنها را ببینید موفق شوند."

اما رژیم صهیونیستی است. تیم Walz گفت که انتظار اوت فروش اوراق قرضه قبلا تایید شده پروژه ها را به تاخیر می اندازد تصویب یکی دیگر از پیوند لایحه. و او گفت: قانونگذاران باید در نظر گرفته ایم که زمانی که آنها مسدود شده و یک پیشنهاد اولیه روز سه شنبه.

"اگر ما نمی توانیم به آن انجام می شود در حال حاضر, آن را احتمالا بسیار دشوار است به آن را انجام داده قبل از انتخابات" Walz گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب