مستند خاطرات روز 67: 'Warbot' برای به حداقل رساندن تماس با Covid بیماران; گیر برای 68 روز ژاپنی, گردشگری در نهایت پرواز به عقب و بیشتر

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 30 مه سال 2020 10:34:21 pm یک glossy ibis پرنده

توسط NEWSMINERAL در 10 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 30 مه سال 2020 10:34:21 pm
یک glossy ibis پرنده بود, نجات از نخست وزیر اقامت در روز جمعه پس از آن سقوط به دلیل گرمازدگی و کم آبی بدن. (عکس: حیات وحش SOS)

در روز 67 از سراسر کشور Covid-19 مستند شنبه مرکز صدور دستورات گسترش مستند به مدت یک ماه آغاز ژوئن 1, اما بطور قابل توجهی کاسته محدودیت های خارج از مهار مناطق. از مراکز و هتل ها و رستوران ها به مکان های عبادت و مدارس و دانشگاه شده اند مجاز به باز کردن در یک روش مرحله به مرحله در طول چند ماه آینده.

اما متحده در نهایت آزادی برای تصمیم می گیرید که آیا یا نه آنها را باز کنید و یا قرار دادن محدودیت های مناسب اگر آنها آن را لازم بدانند برای مهار coronavirus دستورالعمل جدید صادر شده توسط وزارت امور گفت.

در ضمن با بیش از 8000 تازه موارد گزارش شده در 24 ساعت در هند شمارش افزایش یافته است به 1,73,763. مرگ و میر در ایستاده بود 4,971. بیش از 59,00,000 افراد آلوده شده با این ویروس در سراسر جهان و مرگ و میر است 3,64,867. به عنوان بسیاری از 24,93,535 مردم بهبود یافته اند تا کنون با توجه به شمارش توسط جان هاپکینز Coronavirus مرکز منابع.

در اینجا یک لیست سرپرستی از برخی از داستان های جالب از سراسر کشور در روز 67 از مستند:

تریپورا استاد ایجاد 'Warbot' برای به حداقل رساندن تماس انسان با Covid بیماران در بیمارستان ها

همانطور که دولت در تلاش برای مدیریت کافی تجهیزات حفاظت فردی (PPEs) و چرخ دنده محافظ برای کارگران خط مقدم به مهار بیماری همه گیر کوروناویروس یک تریپورا استاديار دانشگاه ابداع کرده است کم هزینه ربات از مواد قراضه به حداقل رساندن تماس انسان برای پزشکان و پرستاران و ارائه خدمات اساسی مانند توزیع مواد غذایی و دارو به کروناویروس بیماران بستری در بیمارستان است.

Dr Harjit Nath یکی از جوانترین اعضای هیئت علمی در تریپورا مرکزی دانشگاه پیوست, گروه شیمی و پلیمر و مهندسی در سال 2016. به عنوان گزارش از رشد سریع coronavirus موارد مثبت نگه داشته trickling در سراسر کشور به خصوص در طول مستند 4.0, 31 سال IITian visualised ساخت چیزی است که می تواند کمک به مردم برای به حداقل رساندن تماس با انسان و مواجهه با بیماران بستری در بخشهای بیمارستان.

"من ساخته شده این خوانده به طور کامل از مواد قراضه دروغ گفتن در اطراف در آزمایشگاه. آن را به من هزینه تومان. 25,000 برای قرار دادن همه آنها را با هم و با کمک یک کارگر از یک فروشگاه سخت افزار محلی و آماده بود در عرض یک هفته" دکتر Nath گفت: indianexpress.com.

سقوط به دلیل گرما یک glossy ibis نجات از نخست وزیر در خانه

یک glossy ibis پرنده بود, نجات از نخست وزیر اقامت در روز جمعه پس از آن سقوط به دلیل گرمازدگی و کم آبی بدن.

پرنده بود که در نزدیکی منطقه پذیرش از ساعت خانه در 7 Lok Kalyan Marg در دهلی نو توسط پرسنل امنیتی و نجات توسط, غیر انتفاعی, حیات وحش SOS.

"درد و رنج از گرمازدگی و کم شدن آب بدن پرنده قادر به پرواز است. نگران رفاه خود مقامات بلافاصله حیات وحش SOS در آن 24 ساعته نجات تلفنی شماره" حیات وحش SOS گفت: در آزادی مطبوعات در روز شنبه.

TN کشیش معبد احساس مستند گرما می خواهید به کفاره برای انجام pujas

Covid-19 همه گیر است تاثیر جدی بر روی جنبه های مختلف جامعه و کشیش معبد در تامیل نادو در میان بیشتر تحت تاثیر قرار. این وضعیت در معابد وخیم است که چندین معبد مقامات حتی درخواست دولت برای صرف کردن برق لایحه با استناد به کم درآمد با توجه به مستند.

همچنین به عنوان خوانده شده | Kolkata کشیش احساس خرج کردن به عنوان درآمد خشک در میان COVID-19 مستند

هر چند دولت اعلام کرده بود, نقدی, حمایت از 1,000 روپیه آن گزارش شده است که محدود به pujaris که ثبت شده تحت روستای معبد pujaris رفاه مدیره از هندو مذهبی و خیریه اوقاف بخش (HR & CE) است.

کشیش در سراسر کشور در حال انجام مناسک روزانه در صبح و شب هر agamas بدون هیچ جانبازان. در مادورای, برای اولین بار, معروف ترین – Chithirai Thiruvizha یک ماه جشنواره انجام شد در یک حداقلی شیوه ای. حوادث مانند عمل بالا بردن پرچم مراسم تاجگذاری و ماشین های جشنواره لغو شد. آسمانی عروسی از خداوند Sundareswarar و Meenakshi امان – معابد' presiding انجام شد فقط با چهار کشیش, on May 4. آن را بصورت زنده برای جانبازان در معبد وب سایت.

نزدیک به لاخ جانبازان از نزدیک مناطق و شهرها استفاده می شود به گله معبد در طول این زمان برای شرکت در مسابقات فرهنگی و پر زرق و برق اما با توجه به مستند محدودیت های معبد نگهداری می شود یک کلید پایین مشخصات. این نیز تا به حال تاثیر قابل توجهی در امرار معاش از کشیش معبد.

گیر برای 68 روز ژاپنی, گردشگری در نهایت به پرواز

زمانی که 20 ساله توریست Ryoma Tanaka تصمیم به رفتن فراتر از مورد ضرب و شتم مسیر گردشگری به تجربه هند در یک دوچرخه او نمی دانست که خاطرات موتور سیکلت خود را خواهد به عنوان خوانده شده مانند یک مستند ورود به سیستم. پس از گذراندن 42 روز قفل شده است-در یک مجموعه توریستی در پتهنکت را Damtal ایجاد کرد او بعد از 26 روز در خصوصی افسران باشگاه در فریدکت حسن نیت ارائه میدهد و دولت های منطقه است.

در نهایت در روز جمعه به او مشغول بسته بندی کیسه های خود برای شروع دوچرخه سوار از فریدکت به دهلی نو به هیئت مدیره پرواز به توکیو در شب شنبه.

ساعت قبل از سفر خود Tanaka همچنین پخته شده خود را به راحتی غذا در آشپزخانه – یک کاسه Maggi رشته فرنگی ساخته شده برای طعم و مزه خود را.

"من دوست دارم غذا های هندی, اما گاهی اوقات من کوک طبق سلیقه من," او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب