4 مثبت کارکنان آزمایشگاه, اما همه 2,123 مخاطبین 'منفی': از کرالا اعتبار چگونه ماسک کلاه گسترش Covid-19

نوشته شده توسط ویشنو Varma | کوچی | به روز شده: ژوئیه 30 سال 2020 6:37:07 pm نزدیک به 2000 نفر را تحت

توسط NEWSMINERAL در 9 مرداد 1399
نوشته شده توسط ویشنو Varma | کوچی | به روز شده: ژوئیه 30 سال 2020 6:37:07 pm
 how masks prevent spread of Covid-19 نزدیک به 2000 نفر را تحت قرنطینه پس از چهار نفر از کارکنان Janakeeya آزمایشگاهی در Alappuzha منطقه آزمایش مثبت است.

ماه گذشته یک گزارش منتشر شده توسط US-based مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری تا به حال بر اهمیت پوشیدن صورت-ماسک با استناد به یک مطالعه موردی از یک سالن مو در میسوری. با وجود دو سبک در سالن داشتن تایید coronavirus عفونت با علائم نزدیک به 140 نفر از افرادی که در تعامل با آنها به پایان رسید خود را به 14 روز در قرنطینه دوره با هیچ نشانه ای از بیماری است. دلیل: سبک عینک چهره پوشانده اند.

در حال حاضر در کرالا Alappuzha منطقه یک مطالعه مورد مشابه هر چند بسیار بزرگتر در مقیاس پدید آمده است.

مزایای پوشیدن پوشش صورت و دستکش به نور آمده پس از مجموع 2,123 مردم بر این باور هستند که شده اند امان از ابتلا به عفونت کرونا ويروسی پس از بازدید از آزمایشگاه که در آن چهار عضو هیات آزمایش مثبت برای ویروس. در روز چهارشنبه (29 جولای) بهداشت و محلی از بدن مقامات در Aryad بلوک panchayat رها شدند که همه آنها خود را تکمیل دو هفته قرنطینه اجباری با هیچ علائم عفونت

Jayan توماس ایستاده عضو کمیته Aryad بلوک panchayat و عضو فعال Snehajalakam تسکینی جامعه است که اجرا می شود Janakeeya آزمایشگاهی گفت: "در جولای 16, یکی از اعضای هیات ما تست شده Covid مثبت قبل از اینکه تحت عمل جراحی است. همان روز سه نفر دیگر نیز آزمایش مثبت است. ما بلافاصله رشد نگران است چرا که بسیاری از افراد به ویژه سالمندان بازدید از آزمایشگاه برای آزمایش. هنگامی که ما چک لیست بازدید کنندگان بین جولای 2 و 15 ژوئیه ما متوجه باشند که 2,123 مردم به نوعی از تعامل با کارکنان در طول دوره.

Janakeeya آزمایشگاهی در Alappuzha منطقه کرالا

"حتی اگر 10 درصد از آنها را تست مثبت در نظر گرفتن خود و خانواده خود را فوری اولیه مخاطبین این امر منجر به یک جامعه بزرگ گسترش در منطقه است."

آزمایشگاه تاسیس و از سال ها پیش به تهیه کردن به بخش های آسیب پذیر جامعه از طریق ارائه یارانه تست شد و بسیار محبوب در این منطقه است. آن را نیز تا به حال یک تسکین دهنده بال به عنوان بخشی از آن یک پرستار و یک داوطلب-تقدیر-راننده خواهد سفر خانوارها در مناطق ساحلی برای چک کردن در تخت خواب-زده بیماران. هر دو نفر تا به حال روزانه دسترسی به آزمایشگاه. در یک نقطه توماس گفت: او می ترسید که چنین منافع و سرقفلی تعلق در طول سال خواهد بود افست اگر یک سوپر گسترش می گیرد.

آزمایشگاه بسته شد و همه کارکنان کارگردانی شد به ماندن در قرنطینه. تست تمام بازدید کنندگان غیر عملی بود به طوری که وزارت بهداشت و محلی از بدن مقامات تصمیم به موضوع بیش از 2100 نفر و فوری خود را به مخاطبین به سخت 14 روز در قرنطینه. پس از مراجعه کنندگان کتاب در آزمایشگاه تا به حال جزئیات آن را دشوار است به آنها تماس بگیرید. اگر آنها متوجه کوچکترین علائم آنها خواسته شد برای تماس با وزارت بهداشت و درمان.

با تشکر از غیر متمرکز مدل کرالا محلی سیستم بدن داوطلبان و سلامت کارگران دامن زد در سراسر ده بخش از panchayat جسمی نظارت بر کسانی که تحت قرنطینه و قرار دادن تماس به آنها را در فواصل منظم. به طور جداگانه کسانی که در معرض خطر ابتلا به عفونت از جمله بازدید کنندگان روزانه به آزمایشگاه مانند توماس و تسکینی کارکنان مورد آزمایش قرار گرفتند سریع با آنتی ژن کیت. اما تمام نمونه برگشتم منفی است.

در نهایت در روز چهارشنبه زمانی که 14 روز در قرنطینه دوره از بازدید کنندگان به آزمایشگاه به پایان رسید توماس و محلی مقامات بهداشتی اجازه از یک آه امداد. هیچ کدام تا به حال علائم عفونت.

"این یک پیروزی برای ما دستورالعمل های ایمنی و اهمیت پوشیدن ماسک مانند دولت می گوید. درست در شروع Covid شیوع ما تا به حال به نام ما کارکنان و مشخص شده به آنها را به دستورالعمل های قابل مشاهده در آزمایشگاه است. بازدید کننده نمی شد اجازه داده می شود بدون ماسک. کارکنان باید از ماسک و دستکش و استفاده از sanitisers. این دستورالعمل شده اند قدرت ما. ما در مورد این است که اگر حق با اقدامات اتخاذ شده ما می توانیم خودمان جلوگیری از آلوده شدن گفت:" توماس.

توماس گفت: کارکنان عضو که برای اولین بار آزمایش مثبت در آزمایشگاه اعتقاد بر این است که قرارداد این عفونت از یک همسایه ماهی کارگر که در حال بازدید Chellanam هاربر در Ernakulam, یکی از بزرگترین خوشه در دولت

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن