ماهاراشترا گجرات بریس برای 'شدید و گردباد' فردا

نوشته شده توسط عشا Roy دختربچه Bhalerao | دهلی نو/بمبئی | منتشر شده در تاریخ: 2 ژوئن 2020 2:58:40 am

توسط NEWSMINERAL در 12 خرداد 1399
نوشته شده توسط عشا Roy دختربچه Bhalerao | دهلی نو/بمبئی | منتشر شده در تاریخ: 2 ژوئن 2020 2:58:40 am
Cyclone Nisarga, Cyclone Nisarga Maharashtra, Cyclone Nisarga Gujarat, India news, Indian Express نم نم باران در بمبئی در روز دوشنبه. (اکسپرس عکس Nirmal Harindran)

به سختی دو هفته پس از super cyclone Amphan یکی از قوی ترین طوفان در این کشور دیده می شود در چند دهه گذشته آمار بنگال غربی Odisha و بنگلادش یک طوفان بهداشت حرفه ای تشکیل شده است در دریای عرب بیش از l24 ساعت که پیش بینی شده است به شدت به یک طوفان شدید, 'Nisarga و ریزش زمین توسط عصر روز چهارشنبه با توجه به ملاقات بخش.

Nisarga تاثیر است به احتمال زیاد احساس به شدت در بمبئی خان, پلقر, Raigad مناطق با سرعت بالا به 105-115 کیلومتر در ساعت gusting به 125 کیلومتر در ساعت در اطراف نقطه ریزش زمین با توجه به هند هواشناسی بخش (IMD) مقامات.

انتظار می رود که این زمین در هر نقطه بین Harihareshwar در جنوب بمبئی در ماهاراشترا منطقه Raigad و دامان واقع در لبه جنوبی گجرات در روز چهارشنبه بعد از ظهر یا شب.

آی گفته مقامات این منطقه کم فشار بیش شرقی و مجاور شرق و مرکزی دریای عرب و Lakshwadeep متمرکز به یک افسردگی عمیق در روز دوشنبه و دراز محور حدود 370 متر در جنوب غربی پنجی در گوا و 690 کیلومتری جنوب-جنوب غربی بمبئی.

آی مدیر کل M Mohapatra روز دوشنبه گفت: "ما می دانیم فردا (سه شنبه) که در آن باران سیل آسا خواهد بود. اما تا آنجا که ما می توانید ببینید در حال حاضر شدت طوفان احساس خواهد شد در بمبئی خان, Raigad, پلقر, دامان, Dadar Nagar Haveli, Valsad, Navsari, رتنگیری و Sindhudurg مناطق با سرعت باد و بارش باران های سنگین."

در حالی که نه به عنوان قوی به عنوان Amphan, Mohaptra گفت موسمی رطوبت منجر به بسیار سنگین و بارش باران و مناطق کم ارتفاع در ماهاراشترا هزینه به خصوص در اطراف بمبئی به احتمال زیاد هولناک. هشدار داد که درختان و قطب می تواند خانمان و او گفت: در حالی که Nisarga خواهد رسید هر دو ماهاراشترا و گجرات خط ساحلی دومی به احتمال زیاد کمتر تحت تاثیر قرار.

سونیتا Devi یک دانشمند در برخورد با طوفان در منطقه ای تخصصی هواشناسی مرکز ملی پایتخت گفت: "همانطور که در مسیر سیستم آن است که انتظار می رود به ریزش زمین در جایی در نزدیکی جنوب بمبئی در روز شنبه شب یا در شب. اما از آن است که سیستم پویا و منوط به تغییر در آینده 24 - 48 ساعت. بمبئی است که در این مسیر خواهد شد و احساس نامطلوب تاثیر (در حال توسعه) cyclone. ما از نزدیک نظارت بر حرکت از سیستم (در حال حاضر افسردگی)."

اتحادیه خانه وزیر آمیت شاه در دوشنبه شب برگزار می شود یک ویدئو کنفرانس با رئیس وزرای هر دو ماهاراشترا و گجرات — همراه با مدیر Dadra and Nagar Haveli و دامان و دیو Praful پاتل — و مطمئن باشید همه آنها را به کمک از مرکز با توجه به انتشار.

ماهاراشترا سانتی متر Uddhav Thackeray گفت: یک هشدار بوده است صدا در بمبئی خان, پلقر, Raigad, رتنگیری و Sindhudurg مناطق. "دستورالعمل داده شده به مقامات برای تغییر مردم از kutcha خانه ها به مکان های امن تر," Thackeray گفت: در این جلسه با توجه به بیانیه منتشر شده توسط سانتی متر ،

پس از ریاست جلسه در گاندینگر به منظور ارزیابی آمادگی دستگاه دولتی گجرات سانتی متر Vijay Rupani گفت که 10 تیم از NDRF گرفته اند و موقعیت در جنوب گجرات مناطق سورت بهروچ, Navsari, کونت و Dangs و باونگر و امرلی مناطق Saurashtra برای مقابله با هر گونه احتمال با توجه به گزارش از احمدآباد.

روز دوشنبه به عنوان طوفان جمع آوری قدرت وجود دارد هیچ کلمه ای رسمی از BrihanMumbai Municipal Corporation (BMC) در اقدامات برنامه ریزی شده به خصوص در زمانی که شهر در حال مبارزه با این بیماری همه گیر کوروناویروس.

در حالی که طوفان همواره مکرر در خلیج بنگال آنها شده اند کمتر از هند در ساحل غربی -- یک روند است که به تدریج در حال تغییر با توجه به دانشمندان.

Dr Roxy Mathew Koll نویسنده سرب از بین المللی پانل در تغییرات آب و هوایی اقیانوس ها و Cryosphere گزارش و یک دانشمند در موسسه هندی گرمسیری هواشناسی در پونا گفت: در حالی که پس از طوفان موسمی دیده شده است در دریای عرب قبل از طوفان موسمی مانند Nisarga اند تا کنون بوده است نادر است. Koll اشاره کرد که در هر دو Amphan و در حال حاضر Nisarga به "anomalously گرم اقیانوس دماهای" اثبات به شدت طوفان.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب