MP BJP MLA تست مثبت برای Covid-19 ساعت پس از Rajya سبها, نظر سنجی رای گیری

نوشته شده توسط Milind Ghatwai | بوپال | به روز شده: ژوئن 20, 2020 7:13:49 pm حداقل پنج BJP MLAs که

توسط NEWSMINERAL در 31 خرداد 1399
نوشته شده توسط Milind Ghatwai | بوپال | به روز شده: ژوئن 20, 2020 7:13:49 pm
coronavirus testing, maharashtra coronavirus cases, covid news maharashtra, bombay high court, covid news, latest news حداقل پنج BJP MLAs که تعامل با جواد MLA بیش از چند روز و رانندگان و افراد مسلح در میان 15 نفر که خود را مورد آزمایش قرار در روز شنبه در J P بیمارستان در بوپال. (بازنمودی تصویر)

ساعت پس از او رای خود را در انتخابات برای سه Rajya سبها کرسی در جمعه BJP MLA Omprakash Saklecha آزمایش مثبت برای Covid-19.

حداقل پنج BJP MLAs که تعامل با جواد MLA بیش از چند روز و رانندگان و افراد مسلح در میان 15 نفر که خود را مورد آزمایش قرار در روز شنبه در J P بیمارستان در بوپال.

Saklecha دوم شد قانونگذار از Madhya Pradesh به قرارداد عفونت پس از کنگره MLA Kunal چودری که رای آخرین روز جمعه با پوشیدن یک PPE کت و شلوار.

Saklecha آمده بود به بوپال در ژوئن 16, سه روز قبل از رای گیری. حوزه خود را به جواد در Neemuch منطقه دیده می شود بسیاری از موارد مثبت. قبل از ترک برای بوپال وی زندگی خود را در خانه و مزرعه پس از زندگی یک فرد نزدیک به خانه خود را در جواد آزمایش مثبت است. Saklecha را نیز آزمایش مثبت است. گزارش خود آمد و در اواخر روز جمعه.

قبل از روز رای گیری, و در روز رای بودند بازیگران Saklecha تعامل با بسیاری از رهبران ارشد بی جی پی و MLAs. مندسور MLA Yashpal Sisodiya گفت: هند اکسپرس که او و همسرش به نمونه های خود را در روز شنبه. او گفت: تا گزارش آزمون نمی آیند او باقی خواهد ماند و در خانه شده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن