راجستان دولت را گاندی فشار: کلاس توسط کارشناسان کتاب در "مردان بزرگ" با گاندی فکر

نوشته شده توسط حمزه خان | جیپور | منتشرشده: ژوئیه 6 2020 4:43:01 am ریاست دومین جلسه کمیته بیش از آ

توسط NEWSMINERAL در 16 تیر 1399
نوشته شده توسط حمزه خان | جیپور | منتشرشده: ژوئیه 6 2020 4:43:01 am
Ashok Gehlot, Gandhi’s 150th birth anniversary, Rajasthan government, Rajasthan news, Indian express news ریاست دومین جلسه کمیته بیش از آخر هفته اینجا Gehlot گفت: "گاندی جی خود را گسترده موضوع و ارتباط رشد کرده است در زمان حاضر." (Express photo/فایل)

در میان کاهش فضا برای گاندی آرمان های کنگره منجر راجستان دولت اعلام کرده است را تمدید کرد مجموعه ای از pushbacks به انتشار گاندی ایدئولوژی در حالی که گسترش گاندی 150 سالگرد تولد, جشن, روز از سال گذشته تا اکتبر 2 2021.

انتشار به طور رسمی در سال گذشته آغاز شد. در مارس 2019, 41 دولت عضو در سطح کمیته رهبری وزیر Ashok Gehlot بود تشکیل شده توسط دولت. وظیفه این کمیته که عمدتا به حال معاون وزیر Sachin خلبان جدا از وزرا و بوروکرات های بالا بود برای تصمیم گیری برنامه ها و فعالیت های برای 150 تولد جشن سالگرد. این کمیته همچنین تا به حال اعضا مانند گاندی SN Subba رائو جدا از دیگر Gandhians توجه داشته باشید از سراسر کشور و همچنین خارج است.

ریاست دومین جلسه کمیته بیش از آخر هفته اینجا Gehlot گفت: "گاندی جی خود را گسترده موضوع و ارتباط رشد کرده است در زمان حاضر." به امید القاء گاندی آرمان در جوانان سانتی متر اعلام کرد: "کلاس های ویژه ای توسط گاندی متفکران و کارشناسان در مدارس است." ابتلا به بچه ها جوان از جنبه های کلیدی دولت را با هدف انتشار گاندی آرمان.

وزیر امور خارجه برای آموزش اولیه و ثانویه Govind سینگ Dotasra گفت که این جلسه برگزار خواهد شد در روزهای شنبه که اعلام شد 'هیچ کیسه های روز" توسط Gehlot در بودجه خود و سخنرانی در این سال است. Dotasra گفت: سخنرانی ها تحویل داده خواهد شد توسط گاندی کارشناسان در این روز است.

این جلسه آموزشی, کتاب با عنوان "Azaadi ke Baad ka Swarnim بهارات' (طلایی هند پس از استقلال) تقسیم در دو بخش خواهد بود توزیع رایگان از هزینه به کلاس یازدهم و دوازدهم دانش آموزان بود. اولین کتاب از تخلیه از ثروت و همچنین آزادی مبارزه است. گذشته از مجموع پنج فصل در این کتاب صحبت از نخست وزیر جواهر لعل نهرو: خود ایدئولوژی علمی مشاهده و برنامه ریزی اقتصادی. Dotasra گفت که کتاب دوم مذاکرات در مورد "مردان بزرگ که به ارمغان آورد و ملت در مسیر توسعه با گاندی فکر می کردم." کتاب ها اجباری خواهد شد و بخشی از امتحانات. این نمرات اضافه خواهد شد به این نتایج فقط برای کلاس یازدهم نتایج. همراه با دو کتاب دیگر که لیست نقش شجاع راجستانی مردان و زنان آنها را جایگزین چهار کتاب اضافه شده در طول قبلی Vasundhara Raje, دولت, وزیر گفت.

پس از آن گاندی Vichar Sanksar Pariksha — یک آزمون برای تست دانش در مورد گاندی بود که سال گذشته راه اندازی شد و باز به دانش آموزان در کلاس نهم و یازدهم. به عنوان بسیاری از 1.32 لاخ دانش آموزان در هدف این آزمون برگزار می شود در ماه دسامبر. 60 سوال در مقاله بررسی شامل سوالاتی در مورد جزئیات دقیقه از گاندی زندگی است. این تریلر در هر منطقه باید با توجه به scooty لپ تاپ و دوچرخه – هر چند از آن شده است به تعویق افتاد با توجه به Covid–19 بیماری همه گیر. در این سال آزمون برنامه ریزی شده برای ماه اوت 9 مرداد Kranti divas اما به تعویق افتاده است با توجه به همه گیر. از آن خواهد شد "به زودی" می گوید Dotasra.

Dotasra همچنین گفت که مهاتما گاندی Pustakalya و Vachanalya Yojana (مهاتما گاندی کتابخانه های عمومی و مطالعه اتاق) است که در ابتدا راه اندازی شده توسط Gehlot دولت در سال 2012 بسته شد توسط Raje دولت است. این خواهد شد در حال حاضر راه اندازی مجدد او گفت که "مردم می توانند به دست آوردن دانش از طریق این کتابخانه ها دوباره." هر Dotasra کتاب گاندی نیز ساخته شده است در دسترس برای هر مدرسه است.

در ماه ژوئیه گذشته, مهاتما گاندی, انگلیسی متوسط مدارس نیز اعلام کرد و در ابتدا وجود دارد یکی در هر یک از 33 منطقه. بنابراین آنها راه اندازی شده اند در 167 بلوک از دولت باقی مانده 134 بلوک های سوامی Vivekanand دولت مدل مدرسه. در میان دیگر اقدامات صورت گرفته دولت در حفظ یک وب سایت اختصاصی در گاندی که راه اندازی شد در ماه اکتبر سال گذشته است. برنامه ای برای ساختن یک گاندی مدل ایجاد کرد و در هر منطقه نیز در جریان است. در میان چیزهای دیگر, هیچ مشروب و یا توتون و تنباکو که فروخته خواهد شد در این روستا می باشد.

سانتی متر Gehlot همچنین اعلام کرد که صلح و عدم خشونت سلول تشکیل شده در اکتبر 2 سال گذشته را در حال حاضر کامل بخش. بازنشسته IAS افسر اس اس Bissa که هماهنگ کننده تلفن گفت. "ایده پشت اساسی همراه بود و به عمد در مورد نحوه گاندی ایدئولوژی می رسد مدارس و مرد مشترک است."

در جیپور تا همه گیر رخ داد و اعضای آن شده بود تبلیغ گاندی ایدئولوژی از طریق سخنرانیها و فیلم گاندی در دولت مدارس و کالج ها مدارس و غیره. آنها در حال حاضر معطوف به webinar ها. در ولسوالی های همراه منتشر ایدئولوژی با کمک گاندی دارشان Samitis که در حال حاضر وجود دارد تحت فرهنگ و هنر بخش.

دولت لغو کالج و دانشگاه و امتحانات

در ضمن PTI گزارش داد که راجستان دولت تصمیم به لغو تمام امتحانات مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دوره های آموزشی در دانشگاه ها و کالج ها و ویژگی های موسسات آموزشی در نظر Covid-19 بیماری همه گیر.

تصمیم گرفته شد در سطح بالا نقد و بررسی جلسه به ریاست وزیر Ashok Gehlot در شب شنبه.

دانش آموزان خواهد بود ارتقا به کلاس بعدی بدون هیچ گونه معاینه گفتند. تصمیم گیری در تعیین دانشجويان نشانه گرفته خواهد شد و پس از مطالعه دستورالعمل صادر شده توسط اتحادیه HRD وزارت در چند روز آینده, ویژگی های وزیر آموزش و پرورش Subhash Garg گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن