در دادخواست علیه خلبان وفاداران کنگره به نقل از 'غیبت از CLP توطئه برای پایین آوردن دولت'

نوشته شده توسط عمیق Mukherjee | جیپور | منتشرشده: ژوئیه 15 سال 2020 3:02:42 pm روز دوشنبه راجستان دبی

توسط NEWSMINERAL در 25 تیر 1399
نوشته شده توسط عمیق Mukherjee | جیپور | منتشرشده: ژوئیه 15 سال 2020 3:02:42 pm
روز دوشنبه راجستان دبیرخانه مجمع با صدور اعلامیه به تمام MLAs که خلبان وفاداران. (عکس)

کنگره دادخواست به دنبال رد صلاحیت 19 از آن راجستان MLAs از جمله معاون سابق وزیر امور خارجه و رئیس حزب Sachin خلبان باید اشاره کرد که قانونگذاران' غیبت از پی در پی مقننه کنگره حزب (CLP) جلسات توطئه برای پایین آوردن دولت منتخب در راجستان و اظهارات آنها را به مطبوعات به عنوان زمینه ای برای ایجاد آن است که آنها "به طور داوطلبانه تا با توجه به عضویت کنگره است."

روز دوشنبه راجستان دبیرخانه مجمع با صدور اعلامیه به تمام MLAs که خلبان وفاداران پس از رد صلاحیت دادخواست ارائه شد توسط کنگره رئیس شلاق ماهش Joshi به راجستان مجمع سخنران CP Joshi.

"در مجموع فرد در سوال است با وجود درخواست های (من) عمدا absented خود را از نه یکی بلکه دو پی در پی جلسات کنگره قانونگذاری حزب (ii) توطئه برای پایین آوردن دولت منتخب INC در راجستان: (iii) انجام شده خود را در آشکارا خصمانه و تبعیض امیز شیوه ای به منافع شرکت و دولت راجستان; (iv) باقی مانده است به طرز مرموزی غیر قابل دسترس در تسریع این هدف شوم برای چند روز گذشته (v) نمی ارائه هر گونه دلیل یا توضیح خود را برای ادامه غیبت (vi) است که مسلما بخشی از یک گروه است که به دنبال بی ثبات کردن دولت و اعضای آن را قاطعانه اعلام کرد و این قصد در مناظره به رسانه ها در سه جداگانه اظهارات در شب از ماه جولای 13th, 2020" می خواند یکی از دادخواست ارائه شده به مجلس به دنبال رد صلاحیت کهنه کنگره رهبر و MLA از Gudamalani در برمر منطقه Hemaram Choudhary.

برخی از اعلامیه خطاب به فردی MLAs از خلبان اردوگاه همراه با دادخواست دیده شده توسط هند اکسپرس. اعلامیه بودند جا به جا در دروازه اقامت از این قانونگذاران.

در دادخواست آن استدلال شده است توسط کنگره رئیس شلاق که اقدامات این قانون منجر به این نتیجه رسیدند که آنها 'به صورت داوطلبانه و با توجه به عضویت' از حزب کنگره و بنابراین باید رد صلاحیت شود.

"همه از این منجر inescapably به این نتیجه رسیدند که فرد 'به صورت داوطلبانه و با توجه به عضویت' از کنگره ملی هند و مفاد بند 2(1)(a) از دهمین برنامه در حال جذب به رد صلاحیت او را با اثر فوری می گوید:" طومار درخواست برای رد صلاحیت Choudhary.

در این طومار همچنین نام دیگر MLAs که حضور نداشتند CLP جلسات و اشاره آنها را به عنوان بخشی از یک گروه به ریاست خلبان.

"که Hemaram چودری, MLA اقدام در کنسرت به عنوان یک گروه به رهبری شری Sachin خلبان MLA و در ارتباط با دیگر MLAs یعنی شری Bhanwar لعل Sharma, شری, Harish چاندرا مینا و شری Deependra سینگ شری Gajraj Khatana شری عمار سینگ شری Gajendra سینگ Shaktawat شری Indraj سینگ Gurjar شری Mukesh کومار Bhakar شری Murari لعل شری Prithviraj شری Rakesh Pareek شری رامش Chand مینا, شری Ramniwas Gawriya شری Suresh مودی شری Ved Prakash Solanki, شری Brijendra سینگ Ola و شری Vishvendra سینگ" طومار ذکر شده.

در این طومار کنگره به ذکر موارد زمانی که MLAs داد و اظهارات در رسانه ها خواستار کف تست و ادعا شده که این افراد از راجستان شده اند و فریب خورده توسط کنگره دولت و همچنین ذکر شده است که آنها را جمع آوری و در هتل ماند در هاریانا است که در خارج ایالت راجستان " فقط برای دست انداختن این جهت برای حضور در جلسه روز سه شنبه.

"این در حال باز کردن چالش های به اقتدار رهبری حزب و نمایندگی غیر قابل انکار بیان مخرب شورش علیه حزب و ایدئولوژی آن. فوری نتیجه رسیدند که جریان از این اظهارات این است که شری Hemaram چودری, MLA, همراه با آن دسته از افراد ذکر شده در بالا باید همه به طور داوطلبانه با توجه به عضویت در حزب کنگره ملی هند با توطئه علیه حزب و با عمل به شیوه ای زیان رسان و مضر به منافع حزب و راجستان کنگره دولت می گوید:" این دادخواست فرستاده می شود به Choudhary.

پس از دادخواست مورخ 14 ژوئیه بودن ارائه شده به مجمع سخنران CP Joshi, مجلس, دبیرخانه صدور اعلامیه به تمام 19 MLAs از جمله خلبان.

اخطار صادر شده و به MLA چودری همچنین مورخ سهشنبه و امضا شده توسط دبیر مجمع Pramil کومار ماتور می گوید که درخواست از کنگره رئیس شلاق به ثبت رسیده است و تحت راجستان Vidhan Sabha Sadasya (Dal parivartan ke aadhar پر Nirharta) Niyam 1989 (راجستان عضو مجمع (رد صلاحیت در زمینه تغییر پارتی) قوانین 1989).

این اعلامیه به MLAs خود را برای ارسال نوشته سخنان و مطالب ارسالی در مورد دادخواست ظرف 3 روز و دادخواست آورده شود و در بعد از ظهر جولای 17 قبل از سخنران برای عمل مناسب است. این اعلامیه اضافه کنید که اگر MLAs ارسال نکنید سخنان خود و یا ارسالی در مورد این درخواست پس از آن شنوایی و اختیار انجام خواهد شد در یک طرفه سطح.

اعلامیه فرستاده شده اند در, قانونگذاران,' ثبت نام خود, آدرس ایمیل, شماره تلفن همراه از طریق اس ام اس/واتساپ و همچنین به محلی دائمی و آدرس.

در این دادخواست همچنین استناد به گذشته دیوان عالی کشور احکام که برای ایجاد MLAs اند 'به صورت داوطلبانه داده می شود تا عضویت خود را.'

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب