Hibtac راه اندازی مجدد تحت فشار قرار دادند به اوت

راه اندازی مجدد از هیبینگ Taconite معدن سنگ آهن و پلت کارخانه فرآوری شده و تحت فشار قرار دادند تا مرداد ترک 6

توسط NEWSMINERAL در 29 خرداد 1399

راه اندازی مجدد از هیبینگ Taconite معدن سنگ آهن و پلت کارخانه فرآوری شده و تحت فشار قرار دادند تا مرداد ترک 650 از کارکنان خود را گذاشته تا پایان ماه ژوئیه.

ArcelorMittal که مدیریت Hibtac و صاحب بزرگترین خطر در این معدن اعلام کرد این امر بیکار تسهیلات و ذخیره کردن همه اما 100 از آن 750 کارکنان در ماه آوریل به عنوان تقاضا برای فولاد سقوط در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

خاموش کردن در اصل قرار است در پایان ماه ژوئیه اما یک ArcelorMittal سخنگو در روز چهارشنبه گفت: تولید کامل آغاز خواهد شد 6 اوت در حالی که کارکنان آغاز خواهد شد که به نام بازگشت از اخراج آغاز ژوئیه 27.

"شرکت خواهد شد در نظر گرفتن تمام اقدامات احتیاطی و پروتکل های لازم برای اطمینان از امن و منظم راه اندازی مجدد" سخنگوی گفت.

خبر از تاخیر در راه اندازی مجدد برای اولین بار گزارش شده توسط WDIO.

به عنوان تقاضا برای فولاد کاهش یافت در طول COVID-19 گیر اخراج آهن در محدوده معادن را بالغ بر حدود 1,760 کارگران — 470 در کلیولند-صخره' Northshore معدن در بابیت و نقره خلیج 375 در آمریکا جراحی را Keetac در Keewatin, 260 در آمریکا جراحی را Minntac در کوه آهن و 650 در Hibtac. این بیش از یک سوم از حدود 4000 کل مشاغل در محدوده آهن شش معادن.

هفته گذشته کلیولند-صخره گفت: آن را راه اندازی مجدد آن بریتیش معدن در میشیگان و ساخت و ساز در آن داغ-briquetted کارخانه آهن در تولدو به عنوان تقاضا برای فولاد افزایش می یابد.

صخره' Northshore معدن, امکانات, اما, هنوز برنامه ریزی برای یک ماه اوت راه اندازی مجدد.

ایالات متحده جراحی را Keetac شده است idled "نامحدود" این شرکت گفت.

هیبینگ Taconite یک سرمایه گذاری مشترک بین ArcelorMittal کلیولند-صخره و ایالات متحده جراحی و می تواند تولید 7.8 میلیون تن گرانول در سال است.

United Steelworkers محلی 2705 اتحادیه به نمایندگی از Hibtac کارکنان بلافاصله پاسخ به اخبار تریبون درخواست برای نظر پنج شنبه شب.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن