'من بانک در سرعت و استقامت'

Satish Kumar, اولین بوکسور هندی به واجد شرایط برای بازی های المپیک در سنگین وزن فوق العاده (+91kg) رده بانکی د

توسط NEWSMINERAL در 17 اردیبهشت 1399

Satish Kumar, اولین بوکسور هندی به واجد شرایط برای بازی های المپیک در سنگین وزن فوق العاده (+91kg) رده بانکی در سرعت و استقامت آمده است خوب در این رویداد در سال آینده.

در حدود شش پا-یک-اینچ, Satish — یک در بازی های آسیایی مدال برنز و یک CWG و به مدال نقره — ممکن است بلندتر از بسیاری از, اما او می داند که او را به صورت قوی مخالفان در بازی های المپیک است. 31-در سال Arjuna برنده جایزه خود را آماده برای این چالش است.

"برخی از بوکسورهای استفاده از ارتفاع است. من بانک در سرعت و استقامت. در فوق سنگین, دسته بندی استرس در قدرت است. من می خواهم برای مقابله با آن با سرعت و استقامت" Satish گفت هندو.

"طبق مربیان آموزش من در کار من به طور کلی بازی. اما تمرکز بر ساخت قدرت است. به تعویق افتادن بازی های المپیک یک مزیت است که من زمان بیشتری را به کار در زمینه بهبود است."

Satish وزن 95kg است این واقعیت را تشویق او برای اولین بار از هند به واجد شرایط در سنگین وزن فوق العاده. "من بسیار خوشحال هستم و افتخار ... گرفتن مقدار زیادی از انگیزه. امید به کسب مدال برای کشور است."

بازگشت به ریشه

Satish که طعم زندگی روستایی پس از 13 سال صحبت در مورد برنامه های خود را برای مستند دوره است. "من ماندن در Noida. من می دانستم که ما نمی خواهد بود قادر به خارج شدن از اتاق بیش از وجود دارد.

"من فکر کردم من باید برخی از صرف زمان با پدر و مادر من. آن است که بسیار بهتر از ماندن در این شهر است. در این روستا وجود دارد مقدار زیادی از فضای باز. من می توانید انجام دهید من در حال اجرا و گرفتن برخی از هوای تازه.

"فرزندان من در کلاس های آنلاین هستند. من صرف دو سه ساعت با آنها. من بازی کارت لودو و carrom و اختصاص برخی از زمان برای puja در روستای معبد.

"من رفتن به زمینه های ما و کار وجود دارد. زمانی که گندم برش قرار بود من بیت. خوشحال درگیر در بخش کشاورزی پس از سالها" گفت: Satish با حس رضایت است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن