ایودیا معبد باز می شود با کروناویروس احتیاطی در محل

توسط: PTI | ایودیا | انتشار: 8 ژوئن 2020 4:29:23 pm معبد باز خواهد شد برای هشت ساعت از 8 صبح تا 1 ظه

توسط NEWSMINERAL در 19 خرداد 1399
توسط: PTI | ایودیا | انتشار: 8 ژوئن 2020 4:29:23 pm
Ayodhya temple open, Ayodhya Ram temple open, Ram temple open Ayodhya, India news, Indian Express معبد باز خواهد شد برای هشت ساعت از 8 صبح تا 1 ظهر و از 3 ساعت به 6 ساعت در هر روز است. (توییتر/ایودیا پلیس)

رم Janmabhoomi معبد در اوتار پرادش را ایودیا باز به جانبازان پس از فاصله بیش از دو ماه در روز دوشنبه با احتیاط در محل برای جلوگیری از coronavirus گسترش یافته است.

معبد باز خواهد شد برای هشت ساعت از 8 صبح تا 1 ظهر و از 3 ساعت به 6 ساعت در هر روز است.

در روز اول تعداد بسیار کمی از جانبازان به معبد با مقامات محدود کردن تعداد زیادی از مردم به پنج در یک زمان در مکان های عبادت در طول زمان مرحله از coronavirus مستند.

با توجه به Acharya Satyendra دس رئیس کاهن معبد تنها پنج نفر را مجاز به پرداخت سجده در یک زمان و که بیش از حد 15 متر دورتر از بت رم لالة.

هیچ پراساد اجازه خواهد داشت به عنوان قبل از آن. جانبازان را به دنبال coronavirus پروتکل, او گفت:.

بازپرس مقیم K D شارما گفت: هر چند پراساد مجاز نیست جانبازان می توانید پول را در جعبه کمک مالی.

وقتی پرسیده شد که با توجه به محدودیت تعداد کمی از مردم قادر خواهد بود به پرداخت سجده در معبد او گفت: "امروزه مردم آمده به احتمال زیاد در کمتر از اعداد است. بنابراین وجود خواهد داشت هیچ مشکلی. به عنوان بلند را افزایش می دهد ما را بر این اساس تصمیم."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن