آن را بازگشت به آینده با BCCI: هیچ چیز تغییر کرده است

در طول سال کریکت هند شده است نسبت به دو موضوع — تشکیل یک بازیکن ارتباط و تضاد منافع. حتی در افسانه های خود را

توسط NEWSMINERAL در 1 مرداد 1399

در طول سال کریکت هند شده است نسبت به دو موضوع — تشکیل یک بازیکن ارتباط و تضاد منافع. حتی در افسانه های خود را نخست اینکه آنها سعی نمی تواند حفظ بازیکنان در ارتباط است. هیئت مدیره کنترل کریکت در هند آن را دیدم به عنوان یک اتحادیه و به همان اندازه وجود نداشت و اتفاق در میان بازیکنان خود را.

آن را در زمان Lodha کمیته و دیوان عالی کشور برای مقابله با هر دو مسائل. به این ترتیب بود که هند کریکت' Association (ICA) تشکیل شده در سال گذشته 87 سال پس از هند بازی های برگزار شده آزمون اول خود را مطابقت. و حتی که یک بیت از یک سازش پس از آن برای بازیکنان سابق (مردان و زنان) فقط و بازیکنان فعلی نقش نداشته. که باید به تغییر اگر بدن است که به راستی نماینده. اما این گام های کودک.

رئیس ICA سابق بازیکن Ashok Malhotra به تازگی گفت: "من پیدا کردن آن بسیار دشوار است به کار در این فضا است." مطالبات افزایش بیمه پزشکی برای بازیکنان سابق حقوق بازنشستگی برای کسانی که بازی کرده اند کمتر از 25 کلاس اول مسابقات و همچنین کمک های مالی برای زنان بیوه از بازیکنان سابق. وجود دارد بیش از حد تقاضا برای انتشار Manoj Prabhakar را خیرخواه صندوق پس از ممنوعیت برای تبانی به پایان رسید در سال 2005. این یک لیست است که می دهد این تصور که ICA است که تنها متمرکز بر درخواست برای پول است. پول مهم است به خصوص در این زمان وجود دارد اما باید بیشتر به بازیکنان ارتباط از آن است.

اینها در اوایل روز و در عین حال اما لازم است برای رسیدن به این مناطق به عنوان پس از بازنشستگی کمک های حرفه ای, دادن, حتی خودکشی بوده است. دیوان عالی کشور می بیند حضور دو بازیکن از ICA در راس شورای BCCI به عنوان یک راه استفاده از تجربه خود را در بالاترین سطح. آنها می توانند به مناطق موثر بر بازیکنان فعلی بیش از حد اقدام به عنوان یک نوع از خانه از بزرگان. به همین دلیل است که زمانی که Malhotra می گوید او انتظار دارد که آنها را بیشتر فعال آن است که تعجب آور است. آن است که یک بخشی از شرح شغل ،

نه بهانه ای برای همیشه

اگر همکاری بین بازیکنان و مدیران باید پایاپای هر دو طرف باید برای قدردانی از دیگران از نقطه نظر. این بیماری همه گیر را نمی توان بهانه ای برای همیشه لطفا برای.

موضوع تضاد منافع به نظر می رسد BCCI سنت است. نه چندان طولانی پیش ما متهم آن رئیس جمهور S. Srinivasan از این. در حال حاضر در اینجا این است که مناظره Sourav Ganguly, متصل کردن, فانتزی, بازی, برنامه My11Circle با چنین شور و شوق.

اخلاقی سوال ساده است: باید رئیس جمهور هیئت مدیره مجاز به تبلیغ یک محصول نتیجه? پاسخ این است که به همان اندازه ساده است: هیچ.

اما یکی دیگر از پیچ و تاب و به این داستان. مشابه برنامه Dream11 است حامی مالی رسمی BCCI. فانتزی کریکت بازار است که انتظار می رود به ارزش 5 میلیارد دلار بیش از چند سال آینده و اگر هند بازیکن برتر دیدن یک فرصت در اینجا به monetise حرفه خود بیشتر ما نمی توانیم عیب گرفتن. به جز زمانی که آنها نگه داشتن موقعیت های مسئول در بدن حاکم.

وقتی که این موضوع را برای اولین بار مطرح Ganguly بود گفت: "من فکر نمی کنم هیچ درگیری در آن چیز شخصی من. من توییتی در مورد Dream11 آن را تحت تضاد منافع." این تفسیر جالب. به وضوح تمرکز شده است به دور از BCCI برای بیش از حد طولانی!

اما آن است که نه ICA و نه جنگ است که بیشترین نگرانی برای BCCI در حال حاضر. وجود دارد و یا وجود دارد به زودی یک خلاء رهبری. رئیس جمهور (Ganguly) و دبیر (Jay شاه) در آستانه داشتن به ترک معاون رئیس جمهور (Mahim ورما) در حال حاضر است. Ganguly مدت به پایان می رسد در جولای 27, شاه را کرده است در حالی که مشترک وزیر Jayesh جورج مدت به پایان می رسد در 23 سپتامبر. این است که با توجه به "خنک کردن دوره" پس از شش سال در بین انجمن ایالتی و BCCI. اعضای منتخب آنها دانستن این همه همراه است. BCCI است به دادگاه تجدید نظر به دیوان عالی کشور. ورما ترک به عنوان دبیر انجمن کریکت Uttarakhand .

مدیر عامل شرکت Hemang امین است موقت انتصاب در پی استعفای Rahul Johri. صبا کریم مدیر کل (کریکت عملیات) اضافه شده و نام خود را به لیست کسانی که استعفا داد و پس از Santosh Rangnekar (رئیس امور مالی) و Tufan Ghosh (افسر ارشد عامل ملی کریکت آکادمی) انجام داده بود تا پیش از آن.

ناگهان از سال 2013 زمانی که دیوان عالی کشور وارد تصویر زیر اتهامات تبانی در لیگ ما به نظر می رسد رفته اند به بازگشت به آینده. هیچ چیز تغییر کرده است ؟ BCCI است که زور آن در برابر دادگاه عالی رئیس جمهور و دبیر امید به یک فرمت (در این مورد تا سال 2025) و IPL است که مجموعه ای به بازی می شود.

تاریخ به ندرت تکرار می شود با این سرعت. یک یادآوری بیش از حد از آنچه که اتفاق می افتد زمانی که ما حاضر به از آن یاد بگیرند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن