Malolan Rangarajan است دستیار مربی سنت کیتس و نویس پرستان در CPL

سابق تامیل نادو عنکبوتی که تار میتند R. Malolan که شد رئیس سراغ در Royal Challengers بنگلور در سال گذشته منصوب

توسط NEWSMINERAL در 29 تیر 1399

سابق تامیل نادو عنکبوتی که تار میتند R. Malolan که شد رئیس سراغ در Royal Challengers بنگلور در سال گذشته منصوب شده است دستیار مربی سنت کیتس و نویس پرستان در کارائیب لیگ برتر (CPL).

همچنین بخوانید: Malolan Rangarajan چرخش تعجب

"پس از من تصمیم به تماس هم حرفه ای بازی خیلی زود من خوش شانس بوده است برای به دست آوردن این فرصت در حال حاضر. این یک چالش جالب به عنوان یک مربی در این زمان و من به دنبال به جلو به حال وجود دارد به زودی" گفت: Malolan صحبت در داخل با Baggs یوتیوب نشان می دهد.

 

CPL خواهد بود که برای اولین بار با مشخصات بالا T20 لیگ به سر در ترینیداد و توباگو در ماه آینده. Malolan احساس کردند که از آن خواهد شد یک چالش برای همه از جمله مربیان.

"من فکر می کنم این است که به طور طبیعی جدید در کریکت راست از چه تیم شروع به آماده سازی, از آنجا که ما در حال رفتن به crunched برای زمان. مردم را انجام نمی برای سه-چهار ماه و یک چرخش دوره دو هفته از آماده سازی به زمان مطابقت.

"شما نمی دانید که چگونه آن را در حال رفتن به. آن را مانند شما می توانید پیش بینی و می گویند این چیزی است که اتفاق می افتد. حتی از یک مربی دیدگاه من نه به حال زمان برای رفتن به زمین و کار بر روی مهارت های من یا من تیز پرتاب و فیلدینگ دریل" گفت: Malolan.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن