Maharashtra: جنگل dept تلاش برای اتحاد دوباره منحرف با توله پلنگ در 'اولین از نوع خود' نجات پس از DNA مطابقت

نوشته شده توسط Vivek Deshpande | Nagpur | منتشر شده در تاریخ: 19 ژوئن 2020 11:42:51 pm این اولین با

توسط NEWSMINERAL در 30 خرداد 1399
نوشته شده توسط Vivek Deshpande | Nagpur | منتشر شده در تاریخ: 19 ژوئن 2020 11:42:51 pm
DNA match, Tiger cub reunited, nagpur news, Maharashtra news, Indian express news این اولین بار است که یک توله ببر است که به دنبال خواهد پیوست با مادر خود از طریق DNA مطابقت. (ایسنا/بازنمودی)

جنگل بخش آغاز عملیات دوباره یک نجات توله ببر با مادر خود پس از خویشاوندی تاسیس شد از طریق DNA مسابقه در اوایل این ماه.

توله نجات دادند از یک خندق در یک مزرعه در Chichpalli جنگل طیف وسیعی از چندراپور منطقه در آوریل 24. پس از آن حدود دو ماه قدیمی, سکس با زن توله نمونه خون شد و همسان با scats از دو tigresses حرکت با توله در منطقه است. توله داشت به فرزندان T2. این اولین بار است که یک توله ببر است که به دنبال خواهد پیوست با مادر خود از طریق DNA مطابقت.

"ما شروع عملیات پنجشنبه شب پس از پلنگ بود موضعی در یک نقطه در نزدیکی بکشند. توله گرفته شد وجود دارد در یک قفس و ما منتظر تمام شب برای ماده پلنگ به یک حرکت. او اما نمی آیند نزدیک به قفس" گفت: بخشی از جنگل افسر Ashok Sonkusare که نظارت بر عملیات.

"ما خواهد شد تلاش دوباره آن را در روز جمعه," او گفت:, و اضافه کرد که این عملیات انجام شد از غروب تا طلوع.

Sonkusare گفت: "نزدیک به دو ماه گذشته است از آن می تواند در حالی که قبل از این ماده پلنگ می پذیرد توله. ما منتظر هستیم."

مرد کشته شده در حمله ببر

یک مرد کشته شد در یک ببر حمله در نزدیکی Tukum روستا در Nagbhid tehsil در Bhrahapuri جنگل تقسیم چندراپور منطقه در روز پنج شنبه. بدن او پیدا شد در روز جمعه. مرحوم راجندرا Ganvir 50 و رفته بود به مزرعه اش در روز پنج شنبه اما بازگشت نیست. "پیدا شد در روز جمعه; او بر این باور اند که توسط یک ببر" گفت: رئیس کنسرواتور از جنگل راما رائو. با این تعداد افراد کشته شده در ببر حملات در Vidarbha این سال رفته تا 21 از آن 15 از آنها در چندراپور منطقه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب