Minnesota Historical Society میسازد خاموش 176 برنامه برای بازگشایی انتخاب سایت

ST. پل -- مینه سوتا تاریخی جامعه این هفته گذاشته 176 furloughed کارکنان آورده و 64 بازگشت به کار, آن را به عن

توسط NEWSMINERAL در 29 خرداد 1399

ST. پل -- مینه سوتا تاریخی جامعه این هفته گذاشته 176 furloughed کارکنان آورده و 64 بازگشت به کار, آن را به عنوان آماده برای بازگشایی انتخاب مکان شده اند که پس از توقیف مارس توسط COVID-19 بیماری همه گیر.

MNHS به طور موقت بسته تمام 26 از آن مکان های تاریخی و موزه ها در سراسر کشور در 14 مارس و furloughed 274 کارکنان — فقط کمتر از نیمی از کارکنان خود را در مارس 1. کسانی که نه گذاشته و یا به یاد می آورد این هفته را به حال خود furloughs تمدید به گفته یک سخنگوی 171 سال موسسه غیر انتفاعی مستقر در سنت پل.

"این اقدامات به آدرس گونه های در MNHS عملیاتی بودجه به عنوان یک نتیجه از ادامه تعطیلی" سخنگوی گفت. "بحرانی کارکنان ادامه خواهد داد برای اطمینان از امنیت سایت های تاریخی و منابع است."

اولین مکان به بازگشایی برای عموم خواهد بود تقسیم راک فانوس و Jeffers خستگي در ژوئیه 15. مسیرهای پیاده روی در سه خود هدایت, هوای آزاد, سایت توس Coulee میدان جنگ گذشتن des Sioux و دریایی میل — نیز باز است.

"همانطور که ما بازگشایی ما سایت های تاریخی و موزه ها در مرحله ما قصد داریم به یاد اختصاصی اعضای هیات بازگشت به کار" MNHS مدیر عامل کنت ضربه شارپی گفت: یکشنبه, ژوئن 17, در یک ایمیل به اعضا. "ما انتظار می رود برای باز کردن سایت های اضافی به عنوان محدودیت های تماس گرفته شده بازگشت و به عنوان ایمنی و مسئولیت مالی اجازه می دهد."

کارکنان بودند و گذاشته بودند "در درجه اول کسانی که کار در MNHS سایت های تاریخی و موزه ها که بسته باقی می ماند در این زمان" ضربه شارپی گفت.

جدید اقدامات ایمنی اجرا خواهد شد در این سایت به عنوان آنها دوباره آنلاین مانند تشویق بازدید کنندگان به پوشیدن ماسک و دنبال اجتماعی فاصله دستورالعمل های او اضافه شده است.

آغاز جولای 8, بلیط, به بازگشایی سایت های فروخته خواهد شد در پیشبرد از طریق تاریخی جامعه را در سایت و یا از طریق تلفن در 651-259-3015 و تعداد محدودی در دسترس خواهد بود هر روز برای جلوگیری از ازدحام. MNHS اعضا قادر خواهد بود به خرید بلیط آغاز ژوئیه 6.

"این بار تلاش برای همه Minnesotans و قطعا برای Minnesota Historical Society," ضربه شارپی گفت: در ایمیل خود به کاربران. "با این وجود من باقی می ماند اعتماد به نفس است که ما ظهور خواهد کرد به عنوان یک بازتاب فراگیر و همدلانه جامعه است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن