آهن مرد محدوده پنجه نرم می کند گناه در ایمیل سقوط کامیون

آلن لین Birt, 57, از سنگ مرمر وارد Norgaard تقاضای دوشنبه در دولت دادگاه منطقه ای در ویرجینیا. تقاضای اجازه می

توسط NEWSMINERAL در 17 اردیبهشت 1399

آلن لین Birt, 57, از سنگ مرمر وارد Norgaard تقاضای دوشنبه در دولت دادگاه منطقه ای در ویرجینیا. تقاضای اجازه می دهد تا متهم به این باور هستند که او قادر به یاد همه حقایق از این حادثه به دلیل مسمومیت یا فراموشی در حالی که اذعان دارد که شواهد کافی برای به دست آوردن یک اعتقاد.

مقامات گفتند Birt ممکن است سفر و به سرعت به 80 مایل در ساعت زمانی که وانت خود را به ناودان به پستی خودرو در 8 مه سال 2019 در Hoyt دریاچه ها. یک زن 55 ساله حامل نامه بود خارج از کامیون های, مبتلا, ضربه به سر و چهار دنده شکسته در میان آسیب های دیگر که در ابتدا به عنوان تهدید کننده زندگی.

Alan Lynn Birt

آلن لین Birt

Birt را تحت سلامت روانی ارزیابی قبل از او تلقی صالح در ادامه به دادگاه.

با تقاضای اضافی مسئول درجه اول حمله اخراج خواهد شد توسط St. Louis County دفتر دادستان. قاضی اندرو پترسون برنامه ریزی صدور حکم در 6 ژوئیه.

با توجه به شکایت کیفری:

تصادف گزارش شده در درچستر درایو فقط قبل از ساعت 11 صبح در پاسخ افسران یافت شاهد رسیدگی به قربانی در حالی که Birt دیده می شد "فریاد و رجزخوانی" در نزدیکی صحنه تصادف.

شاهدان گفته پلیس Birt بود رانندگی یک نام تجاری جدید سه چهارم تن کامیون زمانی که او زده تحویل خودرو. شاهدان اعلام کامیون صدا به "اشباع" و یا "پدال به کف" در هنگام برخورد رخ داده است با یک برآورد Birt سفر در 80 مایل در ساعت.

Birt شد uncooperative با اجرای قانون و یک تیزر مستقر شد. چهار افسر بودند در نهایت نیاز به او را به زندان.

در آن بیانیه Birt بستری او ناراحت بود با خدمات پستی. او اظهار داشت که او می دانست که وجود یک فرد را در پست الکترونیکی کامیون و که او زده و آن را عمدا.

در حالی که در یک بیمارستان برای ارزیابی Birt پرسیده شد که آیا او به یاد هر چیزی را از سقوط.

"Yeah, I کشته شدند که f---ing بی فایده حامل" او در پاسخ گفته.

پس از افسران به او گفت که او را بکشند او Birt گزارش پاسخ داد: "خوب کسی که باید."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن