بوندسلیگا به سر این ماه

آلمان بوندسلیگا می توانید راه اندازی مجدد بازی از نیمه دوم اردیبهشت پس از coronavirus توقف آنگلا مرکل روز چهار

توسط NEWSMINERAL در 17 اردیبهشت 1399

آلمان بوندسلیگا می توانید راه اندازی مجدد بازی از نیمه دوم اردیبهشت پس از coronavirus توقف آنگلا مرکل روز چهارشنبه گفت:.

مرکل اعلام شده بود به طور گسترده ای انتظار می رود به عنوان بخشی از اقدامات برای شروع کاهش در این کشور مستند با هدف متوقف کردن گسترش ویروس.

منابع به رویترز گفت که دولت فدرال و ایالات متحده نیز توافق کردند که بخش دوم, 2. بوندسلیگا می تواند راه اندازی مجدد بازی.

مسابقات بدون طرفداران

تمام مسابقات را باید بدون طرفداران, منابع آشنا با این مذاکرات به رویترز گفت و اضافه کرد که آلمان, لیگ فوتبال (DFL) تصمیم خواهد گرفت که در تاریخ دقیق برای از سرگیری بوندسلیگا و ردیف دوم 2. بوندسلیگا.

لیگ برتر بوده است در خود نگه دارد از اواسط ماه مارس.

مقامات از 16 ایالت برگزار تلفنی با صدراعظم آلمان در روز چهارشنبه به بحث در مورد کاستن از کشور مستند اقدامات است. این DFL است که با توجه به برگزاری مجمع با 36 عضو باشگاه روز پنج شنبه پس از کنفرانس خبری.

بوندسلیگا خواهد بود که برای اولین بار در اروپا پنج لیگ داخلی به راه اندازی مجدد پس از شیوع آورده است که فوتبال به یک وقفه در سراسر جهان است. پیشرفت آن است به احتمال زیاد از نزدیک تماشا لیگ های دیگر.

در ضمن در اسپانیا بارسلونا و رئال مادرید بازیکنان شروع به تحت coronavirus آزمون در روز چهارشنبه به عنوان LaLiga, باشگاه, برنامه ریزی برای بازگشت به محدود آموزش پیش از پیشنهاد از سرگیری فصل در ماه آینده.

بارسا کاپیتان لیونل مسی و فرانسه بین المللی تراکتورسازی در میان بازیکنان در تصویر ورود در باشگاه آموزش مرکز در اوایل صبح روز چهارشنبه.

نتایج حاصل از coronavirus آزمون به طور معمول شناخته شده و در عرض 48 ساعت. این آزمایش بخشی از این لیگ سخت پزشکی پروتکل با آن تیم باید مطابق قبل از بازگشت به آموزش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب