سابق Bulldogs, Thunderhawks goaltender شکارچی شپرد نشانه های اهل قرارداد

سابق دولوت مینه سوتا و گرند رپیدز goaltender شکارچی شپرد در حال پیوستن به Washington Capitals سازمان اعلام پن

توسط NEWSMINERAL در 5 تیر 1399

سابق دولوت مینه سوتا و گرند رپیدز goaltender شکارچی شپرد در حال پیوستن به Washington Capitals سازمان اعلام پنج شنبه امضای یک آمریکایی هاکی لیگ قرارداد با هرشی خرس.

عامل رایگان undrafted شپرد در حال آمدن است خاموش تاریخی کالج حرفه ای با Bulldogs که شامل back-to-back ملی قهرمانی و یک NCAA-رکورد 115-راست شروع می شود با یک goaltender قدمت Oct. 21, 2017.

یک بیماری همه گیر است که به تنها چیزی که می تواند کوهست بومی خارج از شبکه و از خط خارج اجرا خود را از NCAA عناوین. شپرد برگ کالج رتبه به عنوان یکی از بزرگ goaltenders در NCAA tournament تاریخ ارسال 8-0 رکورد با یک .953 صرفه جویی در صد و 0.97 گل در برابر متوسط است. او داد تا فقط یک هدف واحد در دو NCAA قهرمانی برنده است.

Minnesota Duluth goaltender Hunter Shepard, co-winner of the 2019-20 UMD Outstanding Male Senior Student Athlete Award, celebrates with the national championship trophy after defeating Massachusetts 3-0 the 2019 NCAA Championship at the KeyBank Center in Buffalo, N.Y. Clint Austin / caustin@duluthnews.com

دولوت مینه سوتا goaltender شکارچی شپرد, co-برنده 2019-20 UMD برجسته نر ارشد دانشجو ورزشکار, جایزه, جشن ملی قهرمانی جام پس از شکست ماساچوست 3-0 2019 NCAA قهرمانی در KeyBank مرکز در بوفالو, n. y. Clint Austin / caustin@duluthnews.com

یک شرکت کاپیتان برای Bulldogs در طول یک فصل است که متوقف شد قبل از postseason آغاز شد و به دلیل COVID-19 شپرد ارسال شده .918 صرفه جویی در صد و 2.18 اهداف برابر میانگین در حالی که شروع تمام 34 بازی به عنوان یک ارشد. او نام NCHC Goaltender از سال دوم متوالی در فصل دوم تمام تیم-آمریکا (پس از اول teamer در 2018-19) و کسیکه برای مایک ریشتر جایزه ملی goaltender سال پس از فینالیست سال قبل.

شپرد — که قبل از آمدن به UMD برنده فرانک Brimsek جایزه با گرند رپیدز به عنوان برترين ارشد goaltender در مینه سوتا — پنجمین عضو 2019-20 Bulldogs به ثبت نام و یا موافقت با یک قرارداد حرفه ای پس از این فصل به پایان رسید زودرس با چهار نفر دیگر همه در حال NHL می پردازد.

ارشد defenseman نیک ولف امضا شده با بوستون برونز به عنوان یک عامل رایگان آیا به عنوان junior مرکز جاستین ریچاردز با نیویورک رنجرز. تاریخ defenseman دیلن Samberg, یک سال 2017 انتخاب دور دوم از هرمانتاوون امضا شده با Winnipeg Jets, در حالی که شخص junior blue بوش اسکات Perunovich این Hobey بیکر یادبود جایزه برنده از هیبینگ توافق به نظر St. Louis Blues.

یک 2018 دوم طفیلی Perunovich تنها کسی است که احتمالا واجد شرایط برای بازی در آینده آف جام استنلی نیاز به توافق دو معاملات مختلف با بلوز — که آغاز می شود حق دور اگر 2019-20 NHL فصل رزومه و دیگری آغاز می شود که در 2020-21 اگر فصل نمی کند. با توجه به ورزشی, بلوز در حال انتظار برای دیدن اگر NHL اجازه خواهد داد که بازیکن مانند Perunovich به ثبت نام برای 2019-20.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن