گلف | وارنر و به اشتراک گذاری منجر شود پس از bogey-رایگان 63s

هارولد وارنر سوم و جاستین رز هر دو اخراج هفت-تحت-par 63s برای به اشتراک گذاشتن سرب به عنوان PGA Tour بازگشت به

توسط NEWSMINERAL در 23 خرداد 1399

هارولد وارنر سوم و جاستین رز هر دو اخراج هفت-تحت-par 63s برای به اشتراک گذاشتن سرب به عنوان PGA Tour بازگشت به اقدام برای اولین بار در سه ماه اینجا را در روز پنج شنبه.

انگلیسی رز waltzed از طریق یک دیو-رایگان دور در صبح در تماشاگر-رایگان چارلز شواب به چالش بکشد.

وارنر به دنبال آن در بعد از ظهر با یک تاول دور دربندی آن را با یک 11-پا زدن توپ در 18 برای هفتمین مرغک روز به جلو حتی با گل رز.

چهار بازیکن جهان از جمله شماره 4 جاستین توماس قفل شده بودند در یک کراوات برای سوم در شش زیر. جهان شماره 1 Rory McIlroy به حال عادی دور به پایان رسید و دو تحت گره خورده است و برای 39.

"این احساس بسیار اندک وجود دارد خارج وجود دارد برای مطمئن" رز گفت: از پخش بدون طرفداران تشویق در این زمینه چشمگیر است که شامل پنج گلف بازان در رتبه بندی جهان.

"این نوع از احساس رقابتی عمل دور است. اما من فکر می کنم همه ما می دانیم آنچه را در خط. همه ما می دانیم آنچه که ما در حال بازی است."

هر کس در این زمینه قرار گرفتند اجباری COVID-19 تست قبل از teeing عنوان تور به پایان رسید آن طولانی ترین برنامه ریزی شکستن از رقابت ها پس از جنگ جهانی دوم ،

"تنها بودن در اینجا یک موفقیت است باید صادقانه با شما آغاز به کار" گفت: آمریکا Ryan پالمر که آمار روز افتتاحیه توپ را روی گوه شات.

پالمر (72) شروع به دور خود حدود دو ساعت قبل از 8:46 صبح سه راهی زمان باقی مانده بود خالی به عنوان گلف بازان متوقف شد بازی به رعایت یک دقیقه سکوت به افتخار جورج فلوید.

وارنر که میان تنها تعداد انگشت شماری از بازیکنان در این سفر به نام لحظه سکوت "خیلی باحال" احساسات تکرار توسط دیگر بازیکنان.

وارنر شده است یک مدافع برای بیشتر تنوع نژادی در این بازی طرفدار اما گفت: در حال حاضر تمرکز خود را در تلاش برای برنده شدن در اولین PGA Tour رویداد.

"دلیل من یک پلت فرم است که من واقعا خوب در گلف" 29 ساله به خبرنگاران گفت:.

"من فقط نیاز به تمرکز بر روی آن است."

بالای پشته:

63 - هارولد وارنر جاستین رز, 64 - Jhonattan وگاس, جاستین, توماس, Collin Morikawa, ابراهیم Ancer و 65 - آدم Hadwin تام لیمن, Jordan Spieth دانیل برگر, برایان Harman, Gary جنگل Bryson DeChambeau تایلر Duncan, Xander Schauffele.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن