جمعی هماهنگی تحمل در DNA هند اکثریت جامعه: Kiren Rijiju

توسط: PTI | به روز شده: 11 ژوئن 2020 4:03:39 pm Rijiju گفت: اجتماعی مذهبی و حقوق اساسی اقلیت های کام

توسط NEWSMINERAL در 22 خرداد 1399
توسط: PTI | به روز شده: 11 ژوئن 2020 4:03:39 pm
Rijiju گفت: اجتماعی مذهبی و حقوق اساسی اقلیت های کاملا امن در کشور است.

اتحادیه وزیر Kiren Rijiju در روز پنج شنبه گفت که مذهبی و حقوق اساسی اقلیت های کاملا امن در هند است و آن را نمی نیاز به هر گونه گواهی از هر کسی به عنوان هماهنگی جمعی و تحمل در DNA از کشور و اکثریت جامعه است.

نظرات Rijiju بودایی در آمد و پس از یک تهمت رسمی دولت گفته است که ما بسیار نگران در مورد آنچه اتفاق می افتد در هند از نظر آزادی مذهبی.

بخوانید | ما آزادی مذهبی گزارش صدای نگرانی: 'نیاز به اطمینان حاصل شود برای محافظت از اقلیت ها در هند'

"هند نیاز نیست گواهی بر هماهنگی جمعی و تحمل است که در DNA از هند و اکثریت جامعه در هند" Rijiju که دارای مسئول اتحادیه وزیر دولت در امور اقلیت علاوه بر اینکه این اتحادیه با وزیر ورزش در بیانیه ای گفت:.

Rijiju گفت: اجتماعی مذهبی و حقوق اساسی اقلیت های کاملا امن در کشور است.

"یک چند به لحاظ سیاسی تحمل مردم در حال تلاش برای ایجاد یک فضای ترس و عدم تحمل. به عنوان یک عضو از جامعه اقلیت, من احساس می کنم هند بهترین کشور در جهان برای اقلیت" او گفت:.

بخوانید | Rap به هند در آزادی مذهبی: ویزا محروم به تیم مشاوره کنگره آمریکا

ساموئل براون بک سفیر آمریکا-در-بزرگ برای آزادی بین المللی مذهبی گفت: باید در هند شده است یک کشور منطقه است که باعث چهار ادیان بزرگ خود را.

"ما باقی می ماند بسیار نگران در مورد آنچه در حال وقوع در هند. آن را از لحاظ تاریخی تنها شده بسیار مقاوم و احترام کشور از ادیان از همه ادیان," او گفت:.

این روندها شده اند نگران کننده در هند به دلیل آن است که چنین مذهبی شبه قاره و دیدن خیلی بیشتر اجتماعی خشونت براون بک گفت.

نظرات خود را پس از انتشار '2019 بین المللی آزادی مذهبی گزارش'.

موظف کنگره آمریکا گزارش مستند عمده موارد نقض آزادی مذهبی در سراسر جهان منتشر شد توسط وزیر امور خارجه مایک Pompeo در وزارت امور خارجه.

هند قبلا رد به ما گزارش آزادی بین المللی مذهبی گفت: آن را می بیند هیچ منبع مر برای یک دولت خارجی برای تلفظ در دولت از شهروندان خود را' قانون اساسی حفاظت از حقوق.

"هند مفتخر است که خود را سکولار اعتبار و موقعیت خود به عنوان بزرگترین دموکراسی و یک جامعه کثرت گرا با یک تعهد طولانی مدت به تحمل و گنجاندن" دولت گفته بود پیش از آن.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب