بیش از 30000 مهاجران چپ سورات در یک روز

نوشته شده توسط Kamaal Saiyed | سورت | منتشر شده در تاریخ: 9 مه سال 2020 11:32:04 pm به عنوان در هر

توسط NEWSMINERAL در 20 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Kamaal Saiyed | سورت | منتشر شده در تاریخ: 9 مه سال 2020 11:32:04 pm
coronavirus, migrant workers, migrant workers in surat, migrant workers trains, migrant workers special trains, indian express news به عنوان در هر مورد روش های, یک, گروه رهبران مسکونی در جامعه می تواند کتاب را برای 30 مسافر. (بازنمودی عکس)

بیش از 30000 مهاجران چپ سورات در روز شنبه به ایالت ها و مناطق در قطار ویژه و GSRTC اتوبوس.

14 عنوان بسیاری از قطار چپ سورات به بیهار Odisa و اوتار پرادش حمل 16,800 کارگران سرگردان در این شهر با توجه به Covid-19 مستند.

در مجموع 15,120 مهاجران چپ به Saurashtra و مناطق دیگر در شمال گجرات در اتوبوس. برخی از آنها نیز در سمت چپ خود را به خانه متحده در لوکس خصوصی اتوبوس.

در میان 14 قطار, 12 قطار چپ به مناطق مختلف در اوتار پرادش از جمله Prayagraj, Varanasi, Pratapgarh, Jaunpur, لکنو و گوراکپور. یک قطار هر حامل مهاجران چپ برای بیهار و Odisha.

بلیط قطار رزرو توسط رهبران جامعه که جمع آوری کرده بود در این سفر کرایه از مسافران است. آنها را به ایستگاه راه آهن در اتوبوس. مهاجران بودند حرارتی به نمایش در ایستگاه راه آهن قبل از سوار شدن به قطار. آنها نیز داده شد بطری آب و مواد غذایی بسته های مختلف سازمان های غیر دولتی. سخت پلیس ترتیبات ساخته شده بودند در سورات ایستگاه راه آهن به اطمینان حاصل شود که اجتماعی فاصله دارد نگهداری می شود.

در روز جمعه هیچ قطار چپ به Odisha از سورت پس از Odisha بالا حکم دادگاه که به کارگردانی دولت "اطمینان حاصل شود که تمام مهاجران که در صف برای رسیدن به Odisha باید آزمایش منفی برای Covid-19 قبل از سوار شدن انتقال."

اما بعد از آن در شب, دیوان عالی کشور باقی مانده بود دستور موقت. در روز شنبه یک قطار حامل از 1200 نفر سمت چپ برای Jagannathpur در Odisha از Suarat.

سورات ایستگاه راه آهن مدیر C M Garuda گفت: "ما باید تعداد زیادی از رزرو به بالا. امروز ما از سر قطار خدمات از سورت به Odisha. ما امیدوار به دریافت مجوز برای اجرای قطار از سورت به, Madhya Pradesh."

از آوریل 6 حدود 1000 دولت حمل و نقل اتوبوس حامل حدود 30000 الماس و گلدوزی کارگران صنعت از سورت تا به حال از چپ به Saurashtra و شمال گجرات, مقامات گفت.

در حال حاضر GSRTC مقامات در حال دادن, اتوبوس, اتصال به 13 مقصد متفاوت از سورت مانند امرلی, باونگر, Junagadh, بتد, Mahisagar, Patan Dwarka, Mehsana, جمنگر. Rajkot, Gir Evellyn, بوج و دهلا.

بالاترین تعداد رزرو در حال به امرلی توسط باونگر, بتد و سانند.

GSRTC منطقه سورت کنترل سانجی Joshi گفت: "در چهار روز گذشته از 1000 اتوبوس را ترک کرده بود از سورت به مقاصد مختلف در Saurashtra و شمال گجرات. ما اجازه می دهد تنها 30 مسافر به سفر در یک اتوبوس به طوری که اجتماعی فاصله می تواند نگهداری می شود. هنگامی که اتوبوس بازگشت به سورت بعد از سفر آن است که به طور کامل ضد عفونی در کارگاه ما."

"کرایه بسیار ارزان تر از آنچه لوکس خصوصی اتوبوس اتهامات عنوان شده علیه. مسافران مجبور به پرداخت کرایه برای سفر یک طرفه" جوشی اضافه شده است.

به عنوان در هر مورد روش های, یک, گروه رهبران مسکونی در جامعه می تواند کتاب را برای 30 مسافر. پس از اخذ مجوز از منطقه جمع آوری رهبر گروه به پرداخت کرایه بلیط به GSRTC. یک بار بلیط رزرو رهبر گروه می توانید تماس بگیرید در هر تجویز جایی که تمام 30 مسافر می تواند جمع آوری.

سورات الماس رئيس جمهور انجمن Babubhai Katheriya گفت: "ما انتظار دارند که بیش از یک لاخ مردم ممکن است ترک برای Saurashtra و شمال گجرات از سورات در روزهای آینده. هنگامی که وضعیت عادی تبدیل و به عنوان الماس صنایع از سرگیری عملیات این کارگران را به سورات."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن