مستقل کالبد شکافی می یابد جورج فلوید درگذشت از بزرگترین شمارنده به Hennepin شهرستان گزارش مقدماتی

ST. پل — وکلای نمایندگی جورج فلوید خانواده و پزشکی قانونی محققین می گویند که به طور مستقل انجام کالبد شکافی ف

توسط NEWSMINERAL در 12 خرداد 1399

ST. پل — وکلای نمایندگی جورج فلوید خانواده و پزشکی قانونی محققین می گویند که به طور مستقل انجام کالبد شکافی فلوید درگذشت از "آسفیکسی از پایدار پرقدرت فشار" هر دو را به گردن و پشت.

فلوید یک مرد سیاه و سفید از سنت لوئیس پارک درگذشت چهار شنبه, مارس 25 در مینیاپولیس زمانی که مینیاپولیس اداره پلیس افسر درک چوین که سفید است به زانو در Floyd گردن برای نزدیک به نه ساعت. Hennepin شهرستان دفتر معاینات پزشکی گفت: در گزارش اولیه خود را که در کالبد شکافی نشان داد فلوید درگذشت به علت ترکیبی از خفگی و اساسی شرایط پزشکی.

یک هفته بعد دکتر. مایکل بادن و Allecia ویلسون گفت: آنها مخالف با Hennepin County یافته است. خود را به طور مستقل انجام کالبد شکافی فلوید آنها نتیجه گیری کرد که او با قتل ناشی از خفگی با توجه به وزن در گردن او را قطع گردش خون به مغز و وزن خود را به عقب فشرده سازی ریه های خود, ارائه, او قادر به نفس کشیدن.

شیکاگو وکیل آنتونیو Romanucci که شرکت مشاور در Floyd مورد گفت: در روز دوشنبه در کنفرانس خبری که "چه این واقعا بود وزن مینیاپولیس اداره پلیس جورج فلوید گردن. همه کسانی که ماموران با عنوان جرم جنایی مسئول و بدون شک مودبانه مسئول است."

با توجه به Hennepin County سوابق فلوید نیست که یک پالس زمانی که EMTs وارد صحنه 38th خیابان و خیابان های شیکاگو دوشنبه گذشته. CPR اداره به او ناموفق بود. او مرده بعد در بیمارستان است.

اما بادن و ویلسون موضوع را با فلوید را ثبت زمان مرگ: آنها گفت: آنها گمان او بر روی صحنه است.

بر اساس فلوریدا وکیل بن Crump گفت: "آمبولانس بود یک نعش کش." Crump است که به نمایندگی فلوید خانواده و نمایندگی چندین خانواده دیگر غیر مسلح سیاه افرادی که کشته شده توسط پلیس و یا دیگران از جمله Trayvon Martin, Michael Brown و Tamir برنج.

Crump اضافه شده دوشنبه که فلوید بود که "رها" به شنیدن این که مینه سوتا رژیم صهیونیستی است. تیم Walz تا به حال دست پرونده بیش از Hennepin County دفتر دادستان به دولت دادستان کل کیت الیسون و گفت که آنها "بی اعتمادی" مقامات محلی.

"کیت الیسون درک کرده است برای تمام حرفه ای است که وجود دارد دو سیستم عدالت در کشور: یکی برای سفید امریکا و یکی برای سیاه امریکا" Crump گفت. "خانواده التماس کیت الیسون به عدالت مساوی برای سیاه مردم در سال 2020 است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن