Verso به طور نامحدود بیکار دلوت کاغذ آسیاب; دلوت شهردار امیدوار گیاه را دوباره فعال در برخی از فرم

با توجه به COVID-19 گیر Verso دیده است "بی سابقه" بازار کاهش در گرافیک مقاله با توجه به انتشار اخبار. "پس از

توسط NEWSMINERAL در 21 خرداد 1399

با توجه به COVID-19 گیر Verso دیده است "بی سابقه" بازار کاهش در گرافیک مقاله با توجه به انتشار اخبار.

"پس از یک بررسی جامع از پس همه گیر پیش بینی تقاضا و ظرفیت ما تصمیم دشوار برای بیکار به دلوت و ویسکانسین رپیدز میلز" گفت: رئیس جمهور و رئیس اجرایی آدم سنت جان. "ما انتظار داریم که معطل ماندن از این امکانات برای بهبود جریان نقدی آزاد ما. فروش از طریق موجودی است که انتظار می رود برای جبران هزینه های نقدی از معطل ماندن میلز."

این Duluth, کارخانه کاغذ سازی در مورد استخدام 225 مردم اکثر آنان خواهد بود گذاشته. برخی از کارکنان باقی خواهد ماند شاغل پس از 30 ژوئن به ادامه عملیات محدود و حفظ تاسیسات هر چند Verso نمی دانید که چگونه بسیاری از است یا چه مدت آنها را نگه داشته است.

شرکت کاوش جایگزین برای آسیاب از جمله بازاریابی آن برای فروش, بسته شدن به طور دائم و یا راه اندازی مجدد اگر شرایط بازار بهبود بخشد.

برای چند سال گذشته شهر دولوت کرده از نزدیک با Verso در حمایت از یک درخواست به مینه سوتا مقننه برای کمک به شرکت گسترش است.

برای حفظ شغل ورسو شد و به دنبال کمک های عمومی در اوایل سال جاری در قالب یک 2 میلیون دلار وام از دولت و $242,000 از شهرستان در حالی که چشم دوخته اند و تبدیل به تولید و بسته بندی مواد. و در سال 2016 دلوت شهردار امیلی لارسون خواسته شورای شهر به مجموعه کلاه در شهرستان ابزار برقی هزینه حق رای دادن تحت گزاره که هزینه ها را به خطر اندازد آسیاب.

"آنها شده ایم واقعا خوب شریک" لارسون گفت. "من امیدوار هستم که ما می توانیم دوباره فعال که گیاه یا تحت Verso یا در مالکیت جدید فرم نگه دارید که سایت عامل. این بخش مهمی از دلوت داستان."

در گفتگو با Verso در صبح روز سه شنبه لارسون گفت: او پرسید که چگونه این شهرستان کمک می کند و در حالی که هیچ چیزی در این شهرستان می تواند در سطح محلی برای اوهایو مبتنی بر شرکت مادر در این شهرستان در نظر دارد برای ادامه حمایت از آینده از آسیاب.

"در این میان آنچه که ما می توانید انجام دهید و آنچه که ما باید انجام رسیده است و با ما حرفه ای نیروی خدمات برای کمک به اطمینان حاصل شود که مردم چه کسی خواهد بود furloughed یا گذاشته خواهد شد که دسترسی به بیمه بیکاری و حمایت های دیگر برای آنها و خانواده های آنها" لارسون گفت.

مایک Birkeland, معاون اجرایی رئیس جمهور از دلوت غیر انتفاعی مستقر در مینه سوتا جنگل و صنایع چوب, تولید, ارتباط گفت که برای هر کار در یک کارخانه کاغذ سازی وجود دارد به طور معمول سه یا چهار شغل درگیر در زنجیره تامین انبساط اثر است که Verso را نامحدود بطالت خواهد شد که در این صنعت است.

"بدون شک وجود دارد COVID-19 تا به حال تاثیر بی نظیر در راه ما را دیده اند ، دیگر این می رود که بیشتر به چالش کشیدن آن می شود" Birkeland گفت. "ما نیز دیده می شود یو پی اس و فراز زندگی با بخش های مختلف بازار به عنوان به خوبی. برخی از بخش های بازار شده اند ضربه سخت تر از دیگران است."

گرافیک کاغذ نوع کاغذ Verso تولید یکی از بخش های است که سخت Birkeland گفت. این Duluth, کارخانه کاغذ سازی یک ماشین کاغذ با ظرفیت تولید 270,000 تن کاغذ در سال برای استفاده از قبیل تبلیغات روزنامه درج کاتالوگ و مجلات.

Verso یکی از دو کارخانه های تولید کاغذ در مینه سوتا است که با استفاده از مقدار زیادی از چوب گونه های درخت مانند صنوبر و درخت گل حنا شاه گفت: ری Higgins, معاون رئیس جمهور از عملیات برای مینه سوتا جنگل و صنایع چوب, تولید, ارتباط, به معنی وجود ندارد بسیاری از در حال حاضر در دسترس در بازار گزینه های در منطقه برای کسانی که به گونه.

"این سوالی است که برای رفتن به نیاز به تعیین" هیگینز گفت.

با تعدادی از کارخانه های تولید کاغذ از دست رفته در طول سال سهم بازار در حال حاضر "بسیار رقابتی و در جلد" گفت: Kurt بنسون جمهور از چوب تولید کننده انجمن. او اضافه کرد که علاوه بر کارخانه کاغذ سازی کارگران و وبلاگ نویس های شرکت های حمل و نقل که مسافت چوب تحت تاثیر قرار خواهد شد به عنوان به خوبی.

"ما فقط امیدواریم که مردم بازگشت به کار و ما می توانیم به عقب بر گردیم به نوعی از وضعیت موجود در اینجا" بنسون گفت.

این دلوت آسیاب کاغذ را باز کرد در سال 1987 و Verso به دست آورد و آن را در سال 2015.

Verso خواهد شد و معطل ماندن آن آسیاب در ویسکانسین رپیدز در پایان ماه ژوئیه. بین دو آسیاب حدود 1000 نفر از کارکنان خواهد بود گذاشته.

در مورد 32,000 Minnesotans کار در صنعت جنگل اضافه می کند که تا به 1.8 میلیون دلار دستمزد در سال است.

این داستان به روز شده در 6 p. m. 9 ژوئن با نظر از مینه سوتا چوب انجمن و مینه سوتا چوب انجمن تولید کنندگان و, Duluth, شهردار امیلی لارسون و در 7:41 p. m. به املای ری هیگینز نام. این اصل نوشته شده در 9:51 صبح 9 ژوئن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب