پیدا کردن در فضای نزدیک به خانه این تابستان

کیم Pleticha دستیار مدیر ارتباطات برای وزارت منابع طبیعی مینه سوتا گفت: ساکنان باید شروع به ساخت برنامه ای برا

توسط NEWSMINERAL در 24 اردیبهشت 1399

کیم Pleticha دستیار مدیر ارتباطات برای وزارت منابع طبیعی مینه سوتا گفت: ساکنان باید شروع به ساخت برنامه ای برای لذت بردن از ماجراجویی در فضای باز در حالی که حفاظت از خود و دیگران از COVID-19.

"رفتن به داخل کابین و صرف وقت بر روی دریاچه زمان افتخار سنت" او گفت:. "اما ما گرامی در خارج از منزل سنت وجود دارد خواهد بود در زمانی که این است که بیش از. آنچه که ما در حال درخواست مردمی برای انجام شده است به جای رفتن به دریاچه بزرگ را انتخاب کنید یک دریاچه نزدیک به خانه. آن را نمی خواهد طولانی برای دریافت وجود دارد بنابراین شما باید زمان بیشتری را برای ماهی. در این تابستان ندارد به یک زمان و بدون سرگرم کننده است. آن را باید فقط مخالف است. ما نیاز به نگاه راه هایی برای آموزش کودکان و نوجوانان ما چگونه بزرگ آن است که به خارج از منزل در حالی که در همان زمان آنها را آموزش ما در حال انجام کاری متفاوت است چرا که ما در حال حفاظت از همکار ما Minnesotans. که هر بیت به عنوان مهم به عنوان آنها را آموزش چگونه به ماهی. در حال حاضر زمان به چوب نزدیک به خانه و پیدا کردن مکان برای کشف در حالی که ساختمان جدید سنت."

در طول اقامت در خانه سفارش مردم تشویق شده اند به از نو خلق کردن نزدیک به خانه.

"این جایی شما می توانید بروید و بازگشت در یک مخزن گاز" او گفت:. "رژیم صهیونیستی. Walz نیز ساخته شده آن را بسیار روشن در آخرین اجرایی, سفارش, 2048, که در آن او می گوید: بسیار به طور خاص آیا سفر در مسافت های طولانی برای رفتن به کابین خود را. این نیست که ما نمی خواهیم مردم را به لذت بردن از خارج از منزل. این است که ما واقعا نیاز به محافظت از این جوامع کوچک از گسترش این بیماری است. این است که یک بار به سفر در مسافت های طولانی و قرار دادن فشار بر کوچک و جوامع روستایی. در بسیاری از موارد این جوامع ندارد, پزشکی زیرساخت ها است. یک مورد از COVID واقعا می تواند ویرانگر وجود دارد. بنابراین ما هشدار مردم به ماندن به عنوان نزدیک به خانه به عنوان امکان پذیر است."

علاوه بر این Pleticha گفت: هجوم بازدید کنندگان ممکن است پایمال شهر کوچک فروشگاه های مواد غذایی.

"مردم می گویند که آنها می توانید به یکی دیگر از منطقه از دولت و اجتماعی دور. که ممکن است درست باشد اما اگر یک کل دسته از مردم سفر به منطقه دیگری از دولت قرار می دهد فشار بیش از حد بر امکانات محلی," او گفت:. "بنابراین ما در حال درخواست از مردم واقعا فکر می کنم در مورد همکار خود Minnesotans و به یاد داشته باشید که ما در حال بازآفرینی نزدیک به خانه برای محافظت از مردم از گسترش این ویروس به ویژه مردم مناطق روستایی که بالاتر بروز افراد مسن آمریکایی های بومی و کسانی که با زمینه مسائل مربوط به سلامت."

Pleticha گفت: خانواده اش شده است و با استفاده از دو نرم افزار تلفن برای پیدا کردن مکان های جدید برای کشف.

"یکی از نوجوانان من در دانشگاه است و یکی در دبیرستان و آنها همیشه می خواهند به," او گفت:. "تفریح و سرگرمی, قطب نما بسیار سرد است و آن را بر ما DNR سایت نیز هست. بیایید می گویند شما به یک پارک ایالتی و آن را شلوغ است. پاپ باز تفریح قطب نما و آن را به شما نشان می دهد چه چیز دیگری است که در مجاورت خود را. GreatOutdoorsMn لیست همه چیز را در سراسر کشور از جمله DNR خواص. ما شده اند با استفاده از آن و آن را دوست دارم. من نمی توانم باور کنم که آن زمان یک بیماری همه گیر به من به این برنامه ها است. من زندگی می کنند حق با Aspen امور خارجه پارک و انجام عشق خارج از منزل, اما در این سال من انجام کار در خارج از منزل متفاوت است. من باید اخراج کردن این برنامه و پیدا مکان های نزدیک به خانه است."

Pleticha گفت: مدیریت حیات وحش مناطق (WMAs) و علمی و مناطق طبیعی (SNAs) مدیریت توسط DNR. "در حالی که هیچ امکانات رفاهی وجود دارد اگر شما به دنبال به دور از آن همه است و فقط کمون در طبیعت بکر آن مکان بروید," او گفت:.

شکار بوقلمون در حال حاضر مجاز در WMAs پس از آن است یک ایده خوب برای پیاده روی بروید وجود دارد در حال حاضر.

"SNAs باز هستند برای پیاده روی, اگر," او گفت:. "وجود دارد هیچ توالت, شما نمی توانید سگ خود را و شما نمی توانید به پیک نیک, اما اگر شما فقط می خواهید برای رفتن برای یک دختر دوست داشتنی و افزایش آنها در مکان های زیبا به کاوش. رفتن به تفریح و سرگرمی, قطب نما, و شما خواهد شد شگفت زده چگونه بسیاری از WMAs و خطوط میانگین حرکتی در اطراف شما هستند. مینه سوتا بسیاری از جواهرات. دولت پارک فوق العاده هستند اما در حال حاضر زمان را به دنبال کسانی که کمتر در مناطق شلوغ."

او به چالش کشیده کسانی که عشق خارج از منزل به سعی کنید چیزی جدید.

"چیزی که من بیشتر هیجان زده برای این سال است که به قایقرانی," Pleticha گفت. "من به طور معمول قایق رانی به هر حال اما با برخی از مناطق بسته من پیدا کردن دریاچه های کوچک تر به اکتشاف. آن را به هر فردی را به این سرگرم کننده در تابستان. شاید سعی کنید چیزی جدید مانند paddleboarding. وجود دارد بسیاری از چیزهایی که شما می توانید در حالی که حفظ اجتماعی فاصله."

اعضای خانواده زندگی می کنند که در مناطق مختلف حتی می تواند سهم خود را به فرد تجربه کمپینگ نزدیک به خانه بیش از زوم. "چیزی شبیه به آن می تواند بسیاری از سرگرم کننده است," او گفت:.

ایتاسکا امور خارجه پارک می بیند بیش از 1 میلیون بازدید کننده در سال است. این تابستان Pleticha گفت: این مهم برای کسانی که بازدید از ایتاسکا به نگه داشتن شش پا از فاصله اجتماعی. یک راه برای انجام این دیدار در "اوج" است.

"اگر شما به دنبال خوب و آرام و صلح آمیز کمون با طبیعت رفتن در صبح زود و یا در طول ساعت گرگ و میش" او گفت:. "بین ساعت 11 صبح و 3 بعد از ظهر پارک است که معمولا فوق العاده مشغول است."

کسانی که به بازدید از پارک دولت نیز باید یک طرح B. "اگر شما به Headwaters پارکینگ و آن را کامل و آن را واقعا بهتر است برای رفتن از جایی دیگری در پارک," او گفت:. "این بدجور سخت اجتماعی فاصله زمانی که شما با 500 نفر دیگر. این پارک دولت هستند بنابراین دریافت کردن آهنگ مورد ضرب و شتم و بازسازی در مناطق دیگر. ما در حال تلاش برای تشویق مردم به دور ماندن از این به طور معمول در مکان های شلوغ."

او گفت: در حال حاضر پارک دولت باز باقی می ماند اما همه چیز بسیار زیبا در پارک بسته است. "که شامل اسکان اردو بازدید از مراکز و تور و طبیعت, برنامه," او گفت:.

"حمام و سرویس بهداشتی است که به طور معمول باز در طول زمستان باقی می ماند باز است. که اغلب outhouses. اما ما هشدار مردم است که اگر آنها نیاز به استفاده از این امکانات را به خود کاغذ توالت و بهداشتی دستمال مرطوب فقط به در سمت امن است. این است که واقعا نمی شود با استفاده از امکانات مشترک مانند حمام و سرویس بهداشتی و یا جداول پیک نیک"

Pleticha گفت: اگر مردم در حال قایق رانی آن را تنها باید با اعضای خانواده خود. "در آب دسترسی توجه به اجتماعی فاصله نیز وجود دارد و آیا جمعیت," او گفت:.

Pleticha گفت: به دنبال به جلو به تعطیلات روز یادبود چیز "واقعا در هوا."

"ما نمی دانیم که در این نقطه که آیا فرماندار را انتخاب کنید به گسترش مارس 18, اقامت در خانه سفارش و یا بلند کردن آن با تغییرات اما آنچه که من می توانم به شما بگویم این است" Pleticha گفت. "اجازه دهید بگویم اقامت در خانه سفارش منقضی مارس 18. این بدان معنا نیست که همه چیز را در پارک بلافاصله باز خواهد شد. آن را مانند کوه در می رم سوئیچ. ما باید به یاد همه ما کارگران فصلی و شروع به گرفتن همه چیز آماده برای باز کردن دوباره. این امر می تواند یک فرایند است. من حتی نمی تواند حدس و گمان در مورد اینکه آیا ما می خواهم که قادر به باز کردن در قاب زمان که چون ما نه تنها هنوز وجود دارد."

او گفت: تصمیم گیری در چه باز خواهد شد در این پارک ساخته شده است صرفا بر اساس اقامت در خانه سفارش دهید. "این هم اجتماعی فاصله مورد نیاز," او گفت:.

هر کسی که برنامه ریزی برای بازدید از یک پارک دولت باید به DNR سایت mndnr.gov برای آخرین به روز رسانی. در بالای صفحه بر روی وضعیت زرد را فشار دهید برای COVID-19 بخش است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب