'تفاوت در چین فعالیت در لاک هند باید ایستادگی'

نوشته شده توسط Ritika چوپرا عشا Roy | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 18 ژوئن 2020 4:00:30 am وزیر خا

توسط NEWSMINERAL در 28 خرداد 1399
نوشته شده توسط Ritika چوپرا عشا Roy | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 18 ژوئن 2020 4:00:30 am
china border, china border dispute, india foreign policy china, India china foreign policy, galwan valley, pangong tso, ladakh, china, china lac, وزیر خارجه پیشین Kanwal Sibal (L) وزیر خارجه پیشین Shashank.

پس از مرگ 20 هندی پرسنل ارتش در درگیری با ارتش چین سابق وزیر امور خارجه Kanwal Sibal گفت که هند باید ایستادگی نظامی در مرز و در همان زمان گسترش گزینه های مختلف سیاسی در برابر چین است.

Shashank پیشین وزیر امور خارجه گفت که یک تفاوت بزرگ در چین فعالیت در مرز این زمان است که چینی پرخاشگری به نظر می رسد بازی "در تمام طول لاک" و نه در یک منطقه جغرافیایی خاص برداشت توسط آن کشور است.

صحبت به هند اکسپرس, Sibal گفت: "این خواهد شد که تاثیر جدی در هند-چین روابط... هند به ایستادگی نظامی در مرز در هر هزینه. اما این را حس تنها اگر در همان زمان ما باز سیاسی ما در برابر گزینه های چین در مناطق که در آن منافع خود را خواهد بود به شدت صدمه دیده است به آنها صدمه دیده است ما از طریق اقداماتی مانند افزایش کشمیر موضوع در شورای امنیت سازمان ملل و مخالفت با ما عضویت NSG. این گزینه ها با توجه به دالایی لاما و تبت و تایوان و هنگ کنگ است."

او افزود: "اجازه دهید من روشن است که همه این گزینه های مختلف سیاسی نباید اعمال در یک بروید اما به تدریج بسته در چین انجام شده است. اما در حوزه سیاسی ما تلافی باید گسترش یافته است. بلافاصله ما باید به طور رسمی رد Huawei از 5G محاکمه. هند باید بسیار مراقب چین مانور در برابر ما در منطقه به خصوص در محله ما."

Sibal شد وزیر امور خارجه از جولای 2002 تا نوامبر سال 2003 بود و همچنین سفیر ایران در ترکیه و مصر و فرانسه است.

صحبت در مورد وضعیت در لاک زدن Shashank گفت: هند اکسپرس "این تفاوت عمده که چینی تجاوز نمی کند و به نظر می رسد محدود و یا ترجمه شده به یک منطقه. خود را (چینی) دامنه به نظر می رسد گسترده تر به کشورهای همسایه. آنچه ما واقعا نیاز به نگاه در این است که اگر چین بوده است متقاعد کردن کشورهای همسایه مانند پاکستان و نپال به دست گرفته اند و بیشتر گوش خراش ضد هند موضع. چین نیز در حال تبدیل شدن بیشتر خشونت در آن واکنش... این تنها علیه سربازان هندی? و یا آن را نیز با دیگر همسایگان در مناطق مانند جنوب دریای چین و تایوان و هنگ کنگ ، ما نیاز به نگاه به این عنوان است. این است که قطعا خونین ترین موضع است که چینی ها گرفته اند در برابر هند است."

Shashank بود که وزیر امور خارجه هند از دسامبر 2003 تا جولای سال 2004 و همچنین سفیر دانمارک کره جنوبی و لیبی گفت: "به نظر می رسد یک تغییر رادیکال در چین موضع نه تنها در برابر هند اما احتمالا در محله به عنوان به خوبی. می تواند وجود دارد تعدادی از دلایل این. برای اولین بار است ساخت تا در ضد چین و احساسات در آسیا و به ویژه در نور از این بیماری همه گیر. اگر چه هند ممکن است هند است که هنوز هم به عنوان یکی از برجسته ترین در این احساسات است. با وجود این بسیاری از جلسات دو جانبه است که نارندرا نخست وزیر درگیر و یا آغاز... پژوهشگران می گویند دولت چین است که در مواجهه با مشکلات در داخل کشور نیز هست. در این زمینه هند به نظر می رسد نزدیک ترین و ساده ترین هدف ضربه به در. در حالی که دولت هند تحت فشار بوده است که چرا آنها پیش بینی نشده است و این تغییر در چین خلق و خوی؟"

Shashank داشت که هند باید "همچنان به ساخت زیرساخت های آن" در امتداد لاک. "شده است که در هند تغییر در موضع. که طی شش-هفت سال آغاز شده توسط دولت قبلی و اجرا شده توسط حال حاضر ما شروع به افزایش زیرساخت های ما در امتداد مرز. این ضروری است برای تقویت نیروهای ما و آماده برای هر احتمال است. این است که احتمالا به عنوان یک شگفتی به چینی ها بود که تا کنون بر این باور است که هند بود و تمام بحث و عمل است."

او اضافه کرد که جنگ با چین "است که به سادگی در هند ، ما نیاز به پیدا کردن یک راه حل از طریق دو جانبه گفت و گو اما به طور همزمان آماده برای هر احتمال است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب