دلوت شورای شهر تصویب ماسک فرمان

عضو شورای Joel Sipress گفت: رای گیری شد که وزن بیشتر به شدت در او. "ما در مورد به انجام چیزی است که ما هرگز ان

توسط NEWSMINERAL در 24 تیر 1399

عضو شورای Joel Sipress گفت: رای گیری شد که وزن بیشتر به شدت در او.

"ما در مورد به انجام چیزی است که ما هرگز انجام این کار در زمان عادی. اما من فکر می کنم این مهم است به رسمیت شناختن است که ما در حالت عادی زمان" Sipress گفت. "ما رو جدی ترین وضعیت احتمالا در طول عمر من است. آن را نمی خواهید برای پایان دادن به هر زمان به زودی. ما نیاز به فکر می کنم در مورد چگونه ما در حال رفتن به محل کار با هم و آماده به استقامت از طریق این وضعیت است."

ماسک مورد نیاز در مورد همه رو به کسب و کار مانند خرده فروشی عملیات, اما نمی خواهد نیاز به ساختمان های خصوصی هستند که به روی عموم باز به پیروی از, تا زمانی که کارگران وجود دارد قادر به حفظ حداقل 6 فوت فاصله از یکدیگر.

معافیت نیز ارائه خواهد شد برای افرادی که قادر به پوشیدن صورت پوشش به دلیل شرایط پزشکی و برای کاربران از خوردن و نوشیدن موسسات. مدارس و مراکز مراقبت از کودکان و امکانات تناسب اندام در حال حاضر تراز وسط قرار دارد با دولت هدایت می شود نهفته فرمان

عضو شورای Arik Forsman تشکر همکار خود اعضای شورا و اعضای جامعه برای نظرات خود را در مورد این مسئله.

"من می دانم که برخی به مخالفت با آن تغییر نمی کند که آن را درست انجام دهید" Forsman گفت.

نمایندگان با اشاره به حمایت این فرمان را دریافت کرده است از کسب و کار و سازمان های کسب و کار, مانند, بیشتر, مرکز شهر, شورای, Duluth, اتاق بازرگانی, مینه سوتا انجمن پرستاران, Duluth, حمل و نقل سازمان منطقه اتحادیه های مراقبت های بهداشتی امکانات و افراد است. نمایندگان با اشاره به بررسی مجلسی تکمیل شده است که نشان داد 67 درصد حمایت از کسب و کار جامعه و 65 درصد از عموم مردم. یک نظرسنجی از GDC یافت 73 درصد به نفع حرکت از آن عضویت در کسب و کار.

عضو شورای جانت کندی اشاره کرد که تصمیم گیری شد ستیز در جامعه است.

"من می خواهم برای تشکر از تمام افرادی که با ارسال ایمیل از جمله مردمی هستند که در برابر این. آنها در اقلیت هستند و به عنوان کسی که در زندگی اقلیت, من می دانم چگونه شما احساس" کندی گفت.

عضو شورای درک Medved گفت که او در تلاش بود تا در تصمیم گیری از طریق بسیاری از لنز و که آن را در نهایت پایین آمد و به دنبال فرمان از طریق لنز از سلامت عمومی است.

"ما می توانیم بحث در مورد کسب و کار, اما زمانی که ما لازم نیست که ما سلامت ما لازم نیست که هر چیزی" Medved گفت. "من فکر می کنم این وظیفه من می گویند شما می دانید چه, سلامت مهم است. من می دانم که بحث متوقف نخواهد شد, اما من کار خواهد کرد به مثبت صدا در پشت کسب و کار من در هر روز است."

فرمان را به اثر بلافاصله. این قانون همچنین اجازه می دهد تا برای شهرستان به صدور جریمه برای کسب و کار است که قادر به تطابق با ماسک مورد نیاز است. خوب محدوده از $100 برای اولین بار نقض 250 $برای یک ثانیه و 1000 دلار برای هر اضافی جرائم.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب