ستون: Wild باید خوش دست دادن به Canucks اگر آن را به معنی شات در Alexis Lafreniere

به عنوان NHL همچنان به جلو حرکت کند با آن بازگشت به بازی طرح پر هرج و مرج ترین سناریو قابل تصور بازی کردن بیش

توسط NEWSMINERAL در 10 تیر 1399

به عنوان NHL همچنان به جلو حرکت کند با آن بازگشت به بازی طرح پر هرج و مرج ترین سناریو قابل تصور بازی کردن بیش از آخر هفته هنگامی که معاون کمیسر لایحه دالی نشان داد شماره 1 پیش نویس انتخاب خواهد رفتن به یک تیم در حال حاضر در postseason به اهدا می شود در تاریخ بعد.

یعنی وحشی هنوز هم بسیار در مشاجره به پیش نویس پویا جناح چپ الکسیس Lafreniere, 18 سال, پیر که برخی از تحلیلگران می گویند می توان در آینده سیدنی کرازبی یا کانر McDavid.

به عنوان بخشی از 24 تیم format, بود که توافق ماه گذشته میان coronavirus همه گیر در مجموع 16 تیم دیدار خواهد کرد تا در دور مقدماتی از postseason.

برندگان پیشبرد به پلی آف ادامه شانس خود را در عمل بالا بردن جام استنلی. بازنده خواهد شد در حال حاضر وارد یک جداگانه قرعه کشی درفت با هر تیم داشتن یک 12.5% شانس در اضافه کردن یک نسل استعداد خود را فهرست.

بد نیست جایزه تسلی. به خصوص با توجه به این که خیلی بهتر از شانس ترین تیم در واقع برنده جام استنلی.

به عنوان سرگرم کننده به عنوان وحشی بودند چند ماه پیش بدون شک کوین Fiala ظهور به عنوان یک ستاره در ساخت نقش عمده ای -- آن را سخت به نظر آنها مشروع مدعی حق در حال حاضر. آنها هنوز هم بیش از حد بسیاری از حفره ها به رقابت با برخی از بالا ردیف تیم ها در لیگ.

بنابراین, آن را در واقع ممکن است واجب بودن آنها را به از دست دادن به ونکوور کناکز در دور مقدماتی عبور خود را در انگشتان دست و پا و امید شماره 1 انتخاب کنید سقوط به دامان خود.

اگر وحشی ضرب و شتم Canucks آنها را 1 در 16 شانس در برنده جام استنلی و این که با فرض هر تیم دقیقا همان است. بدیهی است که چنین نیست چرا که برخی از تیم ها خیلی بهتر از تیم های دیگر.

نگاه اگر وحشی مدیریت به گذشته Canucks برای مثال است که به هیچ وجه تضمین کند. آنها را مجبور به بازی St. Louis Blues, کلرادو, بهمن, وگاس شوالیه طلایی یا دالاس ستاره ها در دور بعدی. در هیچ سناریو خواهد وحشی شود مورد علاقه.

آیا طرفداران واقعا می خواهید برای دیدن یکی دیگر از اوایل حذفی خروج ؟

اگر وحشی از دست دادن به Canucks آنها را 1 در 8 شانس در تهیه پیش نویس یک بازیکن است که می تواند فورا تغییر چشم انداز از حق رای دادن. می گویند Lafreniere خواهد تسریع در روند بازسازی در شهرهای دوقلو خواهد بود و قرار دادن آن را به آرامی.

او به پایان رسید با 112 امتیاز (35 اهداف 77 کمک) در 52 بازی این فصل تبدیل شدن به اولین بازیکن پس از کرازبی به نام بهترین بازیکن در لیگ هاکی کانادا در back-to-back فصل است. نه تنها خواهد Lafreniere را وحشی و یک قطعه بنیادین برای آینده او را به عنوان یک کامل کانتر پانچ تک تیرانداز روسی از کیریل Kaprizov, 23, که نقش همان مواضع است و انتظار می رود به ثبت نام با در برخی از نقطه این offseason.

تصور کنید اگر وحشی قادر به اضافه کردن هر دو چشم انداز در همان offseason و Fiala خود را ادامه داد به افزایش است. در یک ماده از ماه های وحشی می تواند کلی ظهور به عنوان یک نیروی محسوب می شود در حال حرکت رو به جلو به رغم آنچه برخی ممکن است می گویند در مورد پیری خود فهرست.

بدیهی است که طبیعت نمی پرتاب بازی زمانی که بازی از سر گرفته است. این بازیکنان حرفه ای هستند و باید بیش از حد افتخار به انجام این کار است. به علاوه برگشتی می تواند تلخه شلیک با NHL به طور مداوم نمایش بیشتر برابری از بسیاری از لیگ های دیگر.

که گفت:, اگر وحشی را به دیگری خروج زودتر از این زمان در دست Canucks آنها می تواند برخی از آرامش در دانستن است که آن می تواند منجر به آنها را فرود یک نسل استعداد.

آنها در واقع ممکن است بهتر است برای آن.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن