مایکل کلارک منصوب افسر منظور از استرالیا فکر آن را یک شوخی

استرالیا در جام جهانی برنده کاپیتان سابق مایکل کلارک در دوشنبه منصوب افسر منظور از استرالیا و پیوستن به یاد س

توسط NEWSMINERAL در 19 خرداد 1399

استرالیا در جام جهانی برنده کاپیتان سابق مایکل کلارک در دوشنبه منصوب افسر منظور از استرالیا و پیوستن به یاد سابق پرتاب مانند آلن مرز و استیو واو که دریافت کرده اند به رسمیت شناختن ملی.

کلارک که منجر استرالیا به جام جهانی 2015 عنوان منصوب شده است یک افسر (AO) در بخش اول منظور از استرالیا یک افتخار برای موفقیت و یا خدمات شایسته.

در واکنش به اخبار کلارک گفت: کانال 9: "صادقانه بگویم من فکر کردم آن را یک احمق آوریل شوخی در ماه ژوئن. بسیار شگفت زده شد اما در همان نفس بسیار مفتخر."

دیگر استرالیا کاپیتان دریافت کرده اند که یک AO شامل ریکی Ponting, Mark Taylor, Steve واو, Allan مرز و باب سیمپسون.

کلارک بوده و مفتخر به "خدمات برجسته به کریکت به عنوان یک بازیکن در سطح ملی و بین المللی از طریق نقش رهبری و به جامعه".

39 ساله و بازنشسته پس از جام جهانی پیروزی در سال 2015.

او 115 آزمون 245 ODIs و 34 T20s نمره 8643, 7981 و 488 اجرا گرديد.

کریکت و COVID

وقتی پرسید که چگونه کریکت را که بیرون از COVID-19 بحران کلارک صدا خوش بین است.

"من باور دارم کریکت بزرگ است بخشی از فرهنگ این کشور مانند تمام ورزش ها اما کریکت غالب در کشور ما است. آن است که در خون ما و حتی اگر شما نمی نشستن و تماشای آن را صدای جیرجیرک نشان دهنده تابستان," او گفت:.

"ما در حال حاضر در دست می آید استعداد در این کشور است. من دوست دارم بازیکنان بیرون و گفت که اگر " ما باید به قطع پرداخت چرا که در آن بازی به نشستن ما خوشحال به انجام این کار است که نشان می دهد شخصیت خود را."

کلارک گفت: بازی در استرالیا خواهد بود و در مسیر بازگشت صرف نظر از سرنوشت T20 جام جهانی است که در شک و تردید جدی با توجه به همه گیر.

"من واقعا با اعتماد به نفس بدون توجه به آنچه اتفاق می افتد با COVID که آیا ما در این جام جهانی در ماه اکتبر یا شروع تابستان در ماه نوامبر ورزش خواهد پیدا کردن یک راه برای زنده ماندن و پیدا کردن یک راه موفق باشد."

کریکت استرالیا در مواجهه با ضرر و زیان به میزان 300 میلیون دلار استرالیا دلار بانکی به شدت به میزبانی هند تست سری بعد از این سال به عقب بر گردیم روی پای خود را از نظر مالی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن