خواننده مشخصات: کارخانه آسفالت نزدیک جریان یک ایده بد

عالی بود اخبار به عنوان خوانده شده در مورد ماهی قزل آلا وحشی که هنوز هم در جریانهای محلی ("دلوت وحشی ماهی قزل

توسط NEWSMINERAL در 29 تیر 1399

عالی بود اخبار به عنوان خوانده شده در مورد ماهی قزل آلا وحشی که هنوز هم در جریانهای محلی ("دلوت وحشی ماهی قزل آلا جریان حلق آویز اما نیاز به کمک" ژوئن 28). بله آنها هستند با وجود همه شانس برابر آنها.

حتی بیشتر نشاط بخشی دانستن است که جامعه می تواند نقش مهمی در حفاظت از منابع آبی محدود کردن توسعه نزدیکی ماهی قزل آلا, جریان, و, بالاتر از همه, چیز, نگه داشتن چشم با احتیاط آنچه در جریان است به کسانی که در جریان است. در شهر رایس لیک در شرکت های محلی است که در حال توسعه یک کارخانه آسفالت در سمت راست در کنار Amity نهر. در واقع Amity نهر اجرا می شود حق را از طریق قلب پیشنهادی کارخانه آسفالت.

در اینجا برخی از حقایق سرگرم کننده است که مربوط به کارخانه آسفالت با توجه به فدرال اداره ايمنی و بهداشت شغلی و یا OSHA. قرار گرفتن در معرض آسفالت دود می تواند باعث سردرد و خارش پوست و خستگی و سوزش چشم و سرفه است. در بالای همه که شسته و رفته چیزهای OSHA همچنین آمده است که گیاهان آسفالت انتشار میلیون ها پوند از مواد شیمیایی در تولید از جمله برخی از این لذت بخش تر سرطان زا آلاینده های هوا مانند آرسنیک بنزن و فرمالدئید و کادمیم است.

نگران نباشید هر چند من مطمئن هستم که هیچ کدام از این مواد شیمیایی را پیدا کردن راه خود را به Amity Creek, دریاچه سوپریور, آب های زیرزمینی که پر ما چاه و یا ریه ها از یک دوست.

توسعه یک کارخانه آسفالت در یک محله مسکونی در مجاورت یک ماهی قزل آلا جریان است که تغذیه به بزرگترین دریاچه به نظر می رسد بزرگترین no-brainer از همه زمان. من تعجب می کنم زمانی که ساخت و ساز آغاز خواهد شد?

مایک DesCombaz و هدر نلسون

رایس لیک



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب