راه آهن صرف Rs 3 لاخ هر غیر AC مربی تومان 6 لاخ برای AC برای اطمینان از ایمنی در برابر COVID-19

توسط: PTI | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: جولای 21, 2020 8:26:59 pm به عنوان بسیاری از 50 آموزش مربیان

توسط NEWSMINERAL در 31 تیر 1399
توسط: PTI | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: جولای 21, 2020 8:26:59 pm
South Central Railways recruitment, COVID ward railways, covid doctors, doctors jobs, 12th pass jobs, employment news, rrb ntpc, indianrailways.gov.in, railway jobs, به عنوان بسیاری از 50 آموزش مربیان در حال تبدیل به جداسازی بخش برای COVID-19 بيمار در مربی و تعمیر کارخانه در پونا را Gorpori. (اکسپرس عکس Arul افق)

راه آهن صرف اضافی تومان سه لاخ هر غیر AC مربی و Rs 6 لاخ هر AC مربی برای اطمینان از ایمنی مسافران در طول و پس از COVID-19 pandemic با این طراحی شده مخصوص مربیان یک مقام ارشد روز سه شنبه گفت.

راه آهن مربی کارخانه (RCF) کپورتهلا تولید دو جمله مربیان که دارای امکانات رفاهی مانند پای عمل و سرویس بهداشتی, شیرآلات توالت, گر, دستگیره درب که در حال مانور با ساعد و آهن با پوشش ضد میکروبی مس برای جلوگیری از گسترش عفونت است.

این مربیان همچنین باید وسایل پوشش داده شده با دی اکسید تیتانیوم و ارائه پلاسما هوا تجهیزات در AC مجاری به جماهير فضای داخلی با استفاده از ionised هوا.

"این اکسید تیتانیوم, پوشش, پوشش می دهد که تمام سطوح هزینه حدود 2.5 Rs لاخ هر مربی و plasma ion سیستم هزینه حدود Rs 3 لاخ به Rs 3.5 لاخ هر مربی است. دیگر از آن دیگر وسایل ارزان هستند. به طور کلی برای غیر AC مربیان ما صرف Rs 2.5 لاخ به تومان 3 لاخ و برای AC مربی ما صرف 5 روپیه به تومان 6 لاخ," مدیر کل RCF Ravinder گوپتا گفت.

او در سخنرانی خود در یک وبینار برگزار شده توسط دکترا اتاق بازرگانی و صنعت (PHDCCI) به طور مشترک با سرمایه گذاری پنجاب در فروشنده فرصت های توسعه برای RCF.

گوپتا همچنین گفت که راه آهن در حال انجام تحقیقاتی داخلی به منظور توسعه راه حل های که می تواند در کاهش هزینه های تولید از جمله مربیان است.

"ما در حال انجام تحقیقاتی داخلی و ما نیز دعوت این صنعت آمده و ما را به گزینه های ارزان تر. ما باید برخی از راه حل, اما ما نیاز به چیزی است که در گذشته یک میلیون عملیات," او گفت:.

او همچنین گفت که مربیان باید ایجاد علاقه در راه آهن و RCF آماده بود برای تولید بسیاری از این مربیان پس از آن می شود با سر اشاره از راه آهن هیئت مدیره.

دو مربیان یکی از AC و دیگر غیر-AC در حال حاضر در راه خود را به شمال غرب مرکزی راه آهن منطقه گوپتا گفت:, و اضافه کرد که منطقهای راه آهن تصمیم خواهد گرفت که در نهایت به استقرار آنها.

ویژگی های جدید مربیان مفصل در جزوه منتشر شده توسط راه آهن شامل یک میزبان از پا عمل وسایل از جمله شیپور خاموشی صابون ضسبنسرس, دستشویی, درب, خیط و پیت کردن دریچه های درب و دستگیره. در خارج از توالت شستشو حوضه با یک پا عمل شیر ساعد. علاوه بر محفظه درب ها دستگیره عمل با ساعد.

راه آهن نیز نصب شده با مس نرده و دستگیره به عنوان مس تنزل ویروس است که زمین در آن در عرض چند ساعت این کتابچه گفت.

"مس همچنین دارای خواص ضد میکروبی. هنگامی که ویروس اراضی در آن یون انفجار پاتوژن و تخریب DNA و RNA در داخل آن است ،

مربیان نیز باید ارائه پلاسما هوا تجهیزات در AC مجرای آن را جماهير مربیان با استفاده از ionised هوا به آن را coronavirus-رایگان.

این "نانو ساختار دی اکسید تیتانیوم" پوشش یکی دیگر از ویژگی های خاص.

"این یک دوستدار محیط زیست آب بر اساس پوشش است که جان ویروس ها و باکتری ها و قالب و رشد قارچ و مهمتر از همه افزایش کیفیت هوای داخل ساختمان. آن است که غیر سمی و تایید شده توسط مواد غذایی آزمایشگاه های ایالات متحده غذا و داروی آمریکا (FDA)? آن در نظر گرفته شده است به امن ماده است و بی ضرر برای انسان است ،

پوشش اعمال شده است در سرویس بهداشتی, دستشویی, صندلی و صندلی اسنک میز شیشه پنجره طبقه و تقریبا هر سطح تماس.

موثر زندگی پوشش 12 ماه است.

راه آهن در حال حاضر در حال اجرا از 15 جفت AC قطار در Rajdhani راه و 100 جفت از ایمیل و قطار اکسپرس. چند Shramik قطار ویژه نیز در حال اجرا روزانه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن