نظر سنجی به 18 Rajya سبها کرسی برگزار می شود در ژوئن 19

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 1 ژوئن 2020 7:07:47 pm نظر سنجی در اصل برنامه ری

توسط NEWSMINERAL در 12 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 1 ژوئن 2020 7:07:47 pm
Rajya sabha polls, Rajya sabha polls June 19, Rajya sabha polls dates announced, election commission, lockdown 5.0, indian express نظر سنجی در اصل برنامه ریزی شده برای مارس 26. (فایل)

انتخابات به 18 Rajya سبها صندلی به تعویق افتاد با توجه به شیوع کروناویروس و متعاقب آن مستند برگزار خواهد شد در ژوئن 19 کمیسیون مستقل انتخابات روز دوشنبه اعلام کرد.

شمارش آرا برگزار خواهد شد در شب 19 ژوئن خود این کمیسیون در بیانیه ای گفت.

از این 18 کرسی چهار از آندرا پرادش و گجرات دو از Jharkhand, سه هر از مادها پرادش و راجستان و هر یک از مانیپور و مگالایا.

نظر سنجی در اصل برنامه ریزی شده بود برگزار شد و در مارس 26, اما در مارس 24, این کمیسیون اعلام کرد, خود را به تعویق.

"غالب پیش بینی نشده وضعیت اضطراری برای بهداشت عمومی نشان می دهد نیاز به اجتناب از امکانات تجمعات هر طبیعت که در معرض همه نگران به خطر سلامت ممکن است. نظرسنجی فرایند در فوق گفت: انتخابات لزوما شامل جمع آوری رای گیری مقامات عوامل از احزاب سیاسی حمایت رسمی و اعضای مربوطه مجامع قضایی در نظرسنجی روز که ممکن است مناسب با در نظر غالب شرایط پیش بینی نشده و مرتبط با مشاوره در کشور" EC بود و پس از آن در بیانیه ای گفت.

سپس در مارس 3, نظرسنجی بدن مورد استفاده آن در قانون اساسی قدرت به تاخیر انتخابات فراتر از شرایط بازنشستگی اعضای. در حالی که 17 عضو از شش متحده بازنشسته در مارس 9, یکی از مگالایا بازنشسته در مارس 12. "کمیسیون استناد به آن قدرت در ماده 324 قانون اساسی از هند به عنوان خوانده شده با بخش 153 از نمایندگی مردم عمل 1951 بیشتر تمدید دوره از انتخابات فراتر از تجویز مدت(s) فوق کرسی" آن را گفت.

در این دستورالعمل اعلام کرد پس از پایان مستند 4.0 دولت مرکزی مجاز قابل توجهی از ادارات و بازار. کشور وارد اولین فاز از سه فاز unlockdown روز دوشنبه با مغازه ها و بازارهای باز و نامحدود جابجایی کالا و افراد مجاز در داخل متحده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن