در مواجهه با سیل مهاجر, تا, Bihar می گویند نیاز به کمک برای اتصال به مناطق

نوشته شده توسط Avishek G Dastidar | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 21 مه سال 2020 4:31:49 am رشته در

توسط NEWSMINERAL در 1 خرداد 1399
نوشته شده توسط Avishek G Dastidar | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 21 مه سال 2020 4:31:49 am
India lockdown, migrant labourers, migant labourers India lockdown, sharmik special trains, shramik trains, India news, Indian Express رشته در شهرستانها با توجه به کروناویروس ناشی از مستند کارگران مهاجر به دنبال رفتن به خانه (اکسپرس عکس از داش علی Nath Pandey)

مرکز ممکن است انجام دور با نیاز به مقصد آمریکا رضایت به سطح شیب دار تا خدمات Shramik قطار ویژه, اما متحده مانند بحار و اوتار پرادش که عمده مقصد متحده برای مهاجران در حال دست و پنجه نرم کردن با مسائل تدارکات در دست زدن به عجله.

در حالی که بیهار است پرچم ظرفیت محدودیت به مرکز اوتار پرادش به دنبال محلی قطار برای حرکت در درون دولت است.

در نامه ای به اتحادیه دبیر خانه آجی Bhalla, Bihar, رئیس, منشی, دیپاک کومار گفته است که برای دریافت اضافی قطار دولت نیاز به کسانی که قطار به حمل مسافر به طور مستقیم به صفحه اصلی ولسوالی مهاجر مسافران و توقف در ایستگاه های در آن مناطق.

"اگر این است به دنبال ندارد و قطار مسافران را از مناطق مختلف و سپس آن را ایجاد مشکل بزرگ برای دولت" کومار گفت: در نامه خود.

خواندنی | بحار می گوید: 20 lakh به بازگشت مرکز برنامه Shramik قطار افزایش

اوتار پرادش که دریافت کرده است و انتظار می رود برای دریافت بیشترین تعداد Shramik ویژه قطار, نوشته شده است, به راه آهن درخواست اصلی برق واحدهای مختلف (MEMU) قطار (مانند مردم) نه مسیرهای اصلی در دولت به جای اتوبوس به کشتی کارگران مهاجر به نواحی مختلف.

بسیاری از Shramik ویژه در بیهار در حال آوردن مسافران به نقاط مرکزی مانند Danapur نزدیکی پتنا از جایی که 30 اتوبوس مسافران را از هر قطار به مناطق خود.

خواندن در روز قبل از لغو متحده' رضایت MHA خواسته متحده به مصادره قطار بیشتر برای مهاجران

"ما در حال دست زدن به حدود 50 قطار هر روز که بدان معنی است که در اطراف یک لاخ مسافران در یک روز. ما شده اند دریافت این قطار طبق ظرفیت ما. رضایت یک مشکل نیست و هر رشته باید به خانه می آیند. ما گفت: این مرکز که اگر شما می خواهید به ما بیشتر قطار و سپس قرار دادن در قطار به عنوان در هر نیاز ما یا دیگری ما را به مشکل در افزایش تعداد قطار" کومار گفت: هند اکسپرس.

بدون توجه ناسازگار توجه به مرکز سیاست نامه می گوید: دولت می تواند دریافت بیش قطار اگر آنها فرستاده شده به عنوان پیشنهاد شده است.

"اگر مسافران ارسال می شود مناسب که در بالا مورد بحث قرار خواهد شد کمتر بار ما در حمل و نقل آن دسته از کارگران مهاجر و در آن صورت ما حتی می توانید دریافت قطار هر دو ساعت که شش قطار در هر روز در هر مسیر که نشان میدهد در هر روز اضافی 54 قطار" در این نامه گفت.

بخوانید| مهاجران در بحار نشان می دهد بالا مثبت: 1 در 4 تست از دهلی نو

بیهار تا کنون دریافت کرده 367 Shramik ویژه و رضایت در حال حاضر شده است با توجه به 575 قطار اضافی از گجرات ماهاراشترا پنجاب و دهلی, Uttar Pradesh.

"در اتوبوس وجود دارد ممکن است شانس از حوادث; راننده اتوبوس ممکن است خسته و ما باید تمام اتوبوس ها در دسترس اتوبوس مدرسه و همه موجود قطار" کومار گفت.

بیهار خواسته است برای 54 قطار اضافی روزانه اما در نه منطقه-حکیم مسیرهای. نه راه باید سه توقف هر کدام در یک منطقه حمل مسافر از چهار دور افتاده ولسوالی. مثلا یک مسیر را پوشش می دهد کاتیهار-Purnea-ارریا و آن را پیشنهاد کرده است که مسافران تنها از این سه منطقه و از کیشانگنج بود در قطار در این مسیر است.

بخوانید| ده قطار هر روز: پونا دولت برنامه ای برای ارسال خانه lakhs رشته اینجا

اوتار پرادش اضافی دبیر کل Awanish کومار Awasthi نوشت: به راه آهن در اوایل این هفته به دنبال MEMU قطار برای حمل و نقل مهاجران نه راه. آن را تاکنون دریافت حدود 900 از 1,800 Shramik ویژه آغاز شد که عملیات پس از آوریل 1. راه آهن مقامات گفت: هند اکسپرس که پیشنهاد خدمات به طور منظم می تواند به طور کامل از بین بردن نیاز برای اتوبوس ها و دیگر گزینه های مربوط به جاده. بیست و پنج مهاجران کشته شده در تصادف جاده در Auriya در اوتار پرادش در هفته گذشته.

مسیرهای پیشنهادی اتصال مکان هایی مانند Ghaziabad بربنکی, توندلا, Kanpur, Varanasi, Shjahanpur ، "ما در آغاز یک سرویس از لکنو به Shaharanpur و چند مکان دیگر و بازرسی امکان از مسیرهای دیگر گفت:" لکنو بخشی راه آهن مدیر SK Tripathi.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن