Coronavirus هند به روز رسانی 20 مارس: یکی از بزرگترین روز پرش در موارد; double trouble برای بنگال Odisha

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: May 20, 2020 1:39:08 pm کارگران مهاجر در راه خود را به ا

توسط NEWSMINERAL در 31 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: May 20, 2020 1:39:08 pm
کارگران مهاجر در راه خود را به اوتار پرادش در پنجاب جاده اتوبوس (اکسپرس عکس Jasbir Malhi)

Coronavirus هند به روز رسانی: با 5,611 COVID-19 تازه موارد — بزرگترین تک بعد دوباره پرش — هند تایید موارد رز به 1,06,750 از جمله 3,303 مرگ و میر. تعداد فعال COVID-19 مورد بود در 61,149 در حالی که 42,297 مردم بهبود یافته اند و یک بیمار مهاجرت کرده. وجود دارد تنها ده کشور در حال حاضر با موارد بیشتر از هند است. ماهاراشترا در ادامه به بدترین متاثر دولت با 37,136 موارد و 1,325 مرگ و میر.

هر روز از روز یکشنبه به هند شناسایی بیش از 5000 مورد جدید از رمان Coronavirus عفونت. این به نظر می رسد به طور طبیعی از 3,500 به 3,800 مواردی که گزارش شده را هر روز برای حدود یک هفته قبل از آن. یکی از دلایل افزایش تعداد موارد شناسایی شدن هر روز است که به طور مداوم در حال گسترش baseload. دلیل دیگر برای موارد جدید عکسبرداری می تواند تاثیر تسهیلات اعلام کرد در این مستند. اما افزایش عفونت های جدید نیز با توجه به افزایش تست. هند شده است تست بیشتر و بیشتر هر روز و آن را به خوبی ثابت شده است که بیشتر این آزمایشات در حال انجام, بالاتر خواهد بود موارد شناسایی شده است.

دنبال Coronavirus در هند زندگی می کنند به روز رسانی

Vande بهارات ماموریت: آندرا فرودگاه دریافت 459 رشته سرخپوستان

هوایی هند پرواز حمل 145 مردم سرگردان در لندن فرود آمد در ویجیاوادا فرودگاه در اینجا در روز چهارشنبه به عنوان بخشی از بزرگترین تا کنون خارج از ساحل تخلیه دیسک از شهروندان هند تحت Vande بهارات ماموریت. فرودگاه بین المللی در ویساکاپاتنام دریافت دو پرواز یکی از مانیل (فیلیپین) و دیگر از ابوظبی با 166 و 148 مسافر به ترتيب در سه شنبه شب فرودگاه, مقامات گفت.

در یک مربوط به توسعه جیپور پا ایالات متحده آمریکا رئیس Prem Bhandari توصیف کرده است 'Vande بهارات' ورزش به عنوان یک "تاریخی ماموریت های انسان دوستانه" توسط دولت هند به عنوان او همراه با دیگر اعضای هندی-آمریکایی جامعه بهآنها استقبال گرم به یک هوایی هند خدمه در نیویورک است.

coronavirus, coronavirus latest news, coronavirus news, lockdown, lockdown guidelines, lockdown 4, covid 19 india, coronavirus live news, corona news, corona latest news, india coronavirus, coronavirus live news, coronavirus latest news in india, coronavirus live update, covid 19 tracker, india covid 19 tracker, covid 19 tracker live, corona cases in india, corona cases in india دانش آموزان آن proffesionals و کارگران در اولین قطار ویژه به کشمیر که در سمت چپ از پونا در میان مستند 4.0

طوفان Amphan به ارمغان می آورد مشکل برای غرب بنگال Odisha

در حال حاضر مبارزه با افزایش Covid-19 موارد پس از بازگشت مهاجران از Odisha دولت در حال حاضر چهره چالش منحصر به فرد از فرح برای یک گردباد در حالی که نگه داشتن اجتماعی فاصله داشته باشید. به عنوان طوفان Amphan سر به سمت غرب بنگال و چند منطقه از Odisha در هشدار به مقامات ارشد گفت: یک چالش مهم بود که بسیاری از ساختارهای مورد استفاده قرار گیرد به عنوان تخلیه مراکز در حال حاضر عملکرد به عنوان قرنطینه امکانات. در کلکته حمل و تخلیه عملیات پرواز در فرودگاه شده است به حالت تعلیق تا 5 صبح فردا.

تخلیه کودکان با پوشیدن ماسک به عنوان یک اقدام احتیاطی در برابر گسترش coronavirus ایستاده در تسکین اردوگاه در Paradeep در خلیج بنگال در سواحل اوریسا. (عکس از آسوشیتدپرس)

مگالایا گزارش تازه COVID-19 مورد

یک روز پس از گزارش مثبت صفر فعال موارد در مگالایا دولت گزارش دیگری مورد جدید. این فرد به تازگی از چنای و نهادی شده است. این به ارمغان می آورد تعداد کل موارد گزارش شده به 14 با 1 فعال, 12 بازیافت و یکی مرده است."ما نباید وحشت ... اما نیاز به رسیدگی این کار را با دقت و مسئولیت. ما نیاز به مراقبت از افراد مسن و افراد مبتلا به همبودی شرایط. مجانبی و افراد جوان هستند و دوره نقاهت بعد از این با رعایت انزوا" CM Sangma گفت.

چرا مهاجران در حال راه رفتن به خانه: "ما می دانیم از دولت طرح آنها کمک نخواهد کرد'

مهاجران گیر در غازیپو هستند ناامید و سرخورده و متقاعد آنها خود به خود. 'شما فکر می کنم راه رفتن بود و اولین انتخاب ما ؟ این است که ما تنها گزینه " آنها می گویند. این صداها از آن رخ داد در دهلی نو-Uttar Pradesh مرز. "اگر مرگ من در راه من خواهد مرد با امید از خانه در قلب من است. در اینجا من می میرند با هیچ پول و هیچ کرامت است." یکی دیگر از مهاجر گفت.

مهاجران در قزیبد

از ژوئن 1 1200 غیر AC قطار یک روز: راه آهن

از ژوئن 1 از 1 ، 200 منظم غیر AC قطار را در سراسر کشور اجرا راه آهن گفته است. در حالی که مسیرهای در حال نهایی شدن است و به احتمال زیاد این قطار را اجرا خواهد کرد بین شهرهای با جمعیت مهاجر مانند سورت احمدآباد دهلی و حیدرآباد و کشورهای مانند اوتار پرادش و بیهار که خانه را به بسیاری از این کارگران مهاجر.

اما در آن جدید دستورالعملهای عملیاتی استاندارد (standard operating procedures) ارسال به ایالات, وزارت امور (MHA) گفت: "جنبش Shramik قطار ویژه باید مجاز توسط وزارت راه آهن در مشورت با وزارت امور". قطار برنامه از جمله متوقف می شود و مقصد باید نهایی توسط وزارت راه آهن "بر اساس الزامات متحده/ UTs".

شش فوت فاصله به اندازه کافی برای جلوگیری از گسترش ویروس در وزش بادها: مطالعه

فعلی فیزیکی فاصله دستورالعمل از 6 پا ممکن است کافی برای جلوگیری از COVID-19 انتقال با توجه به یک مطالعه که می گوید یک سرفه خفیف در پایین و سرعت باد می تواند حرکت قطرات بزاق به اندازه 18 فوت است. در مطالعه منتشر شده در مجله فیزیک سیالات آنها گفت: حتی با اندکی ملایم حدود چهار کیلومتر در ساعت (kph) بزاق سفر 18 فوت در 5 ثانیه.

Six feet distancing not enough to stop virus spread in light winds: Study اجتماعی فاصله محافل در دهلی Okhla بازار

168 کشتی خدمه رشته در ایتالیا می رسند در گوا

اجاره پرواز حمل 168 هندی کشتی خدمه بودند که رشته در خارج از کشور با توجه به محدودیت های مسافرتی در میان COVID-19 بحران وارد فرودگاه گوا از ایتالیا صبح روز چهارشنبه مقامات گفت. اتحادیه وزارت امور هفته گذشته به آن اشاره برای بازگرداندن 414 Goans که با M/s کوستا کروز شرکت و گرفتار شده بودند در ایتالیا. "گوا فرودگاه بین المللی دریافت 1st بازگشت پرواز در آوردن به خانه 168 دریانوردان گوا. تمام پروتکل های اجتماعی دور دست sanitisation در محل فرآیند تست را شروع و در مدت کوتاهی دولت فرودگاه توییتی. سواب نمونه از مسافران جمع آوری شد برای تست سلامت بخش رسمی گفت.

مهم داستان از هند اکسپرس

  • FM Sitharaman مصاحبه: دو روز پس از اعلام مرحله پنجم و نهایی از تومان 20 lakh کرور AtmaNirbhar بسته اتحادیه وزیر دارایی Nirmala Sitharaman سه شنبه در پاسخ به سوالی درباره احتمال کسری کسب درآمد (در شرایط ساده چاپ پول) گفت که او تا به حال یک ذهن باز. و که او را به طور جدی شروع به کار در هزینه های عقلانی با توجه به این که دولت درآمد است به احتمال زیاد به شدت ضربه به دلیل همه گیر و مستند. خواندن مصاحبه او با آفتابی Verma P Vaidyanathan Iyer
coronavirus, coronavirus latest news, coronavirus news, lockdown, lockdown guidelines, lockdown 4, covid 19 india, coronavirus live news, corona news, corona latest news, india coronavirus, coronavirus live news, coronavirus latest news in india, coronavirus live update, covid 19 tracker, india covid 19 tracker, covid 19 tracker live, corona cases in india, corona cases in india فروشندگان در یک نمایشگاه در لودهیانا
  • ICC تف بان می تواند بی اهمیت: منع از بزاق به درخشش توپ تنها به موضوع انتقال از coronavirus از طریق بزاق. در واقع با وجود ممنوعیت بزاق در محل این ویروس می تواند همچنان به سفر بین افرادی که در تماس نزدیک با یکدیگر است. در اینجا Kaunain کلانتر M توضیح می دهد که چرا این ممنوعیت بی اهمیت است اگر دیگر اقدامات احتیاطی گرفته شده است.
  • در محله های فقیرنشین بمبئی, نشانه های خروج: مهاجران مهاجرت آغاز شده است به نمایش در بمبئی پر بسته بندی شده مناطق زاغه. وجود قفل حلق آویز ناپایدار در, درب, threadbare, تختخواب و ملافه ان رول انباشته در پشت سیم های کرکره ای از کارگاههای و ناگهانی سکوت در کوچه. غیر رسمی برآورد peg تعداد طبقه کارگر Mumbaikars که در سمت چپ این شهرستان پس از اعمال این مستند در 6 تا 8 لاخ.
  • از نظر ما صفحه: شبنم, 35, در راه خود را از Allahabad, جایی که او مشغول به کار به عنوان یک آشپز رفتن به Faridabad هاریانا یا بلندشهر. خواندن به شنیدن صدا از جاده ها است. گوش دادن به یک مهاجر — عقیده و ایده های
  • از ما توضیح صفحه: روز دوشنبه بازارهای سهام ایالات متحده رفت و سر به فلک کشیده در پشت نتایج امیدوار کننده از یک واکسن علیه رمان coronavirus بیماری (Covid-19) توسعه یافته توسط ما شرکت داروسازی مدرن. ما مبین Abantika Ghosh به نظر می رسد در mRNA-1273 واکسن و چقدر خیلی امید دوخته شده است بر روی آن.
ترافیک امروز در دهلی نو

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن