وحشی می گویند اردوگاه های آموزشی به شروع قوی پس از وقفه طولانی

بنابراین آن را حس برای دیدن و نه بزرگ و نابرابری در سطح تناسب اندام و هشیاری بین وحشی بازیکنان زمانی که اردوگا

توسط NEWSMINERAL در 25 تیر 1399

بنابراین آن را حس برای دیدن و نه بزرگ و نابرابری در سطح تناسب اندام و هشیاری بین وحشی بازیکنان زمانی که اردوگاه های آموزشی با افتتاح این هفته در سنت پل.

اما آن را به مورد نبوده است.

"شما می دانید چه ؟ هیچ. راستش" وحشی مربی دین Evason گفت. "و وجود چند بچه است که ما می دانیم که نمی شد روی یخ اما برای یک تعداد انگشت شماری از بار آنها به دنبال همان. ... آن را به نظر نمی آید از ما دیدگاه است که وجود دارد یک جدایی بین بچه ها."

که چشم خوش آمدید برای یک تیم است که فقط یک زن و شوهر هفته دور از پله به یک سری حذفی با ونکوور. حتی Fiala گفت که او احساس "راه بهتر" دوشنبه تر از او انتظار می رود. است که می گویند دو روز اول از اردوگاه های آموزشی در TRIA پیست در, St. Paul شده اند جسمی فشرده. Evason گفت: این تیم در تلاش است برای رسیدن به یک "سرعت خوب" برای شاید 20-25 دقیقه در هر روز قبل از کاهش آن را.

که به سرعت به دست آمده است.

"من شده است در بسیاری از شیوه های بیش از زندگی حرفه ای من بسیاری از بازی ها و من فکر می کنم هر دو شیوه طراحی شده بودند به خوبی برای اخراج که ما تا به حال و تا به سرعت" جانباز وحشی مرکز اریک Staal گفت. "اما تا آنجا که به سرعت و انرژی ... منظورم این است که انرژی من فرض می شود وجود دارد, فقط به دلیل زمان و هر کس که شور و هیجان را برای بازگشت وجود دارد اما سرعت شده است آنچه که من را تحت تاثیر قرار شده است (با). حتی اعدام شده است بهتر است. ... تا آنجا که این دو روز اول رفته اند من احساس آن را در جریان بوده است واقعا خوب است."

Evason گفت: وحشی را دریافت کنید به بیشتر کار سیستماتیک شنبه و Staal گفت: از آن خواهد شد گفتن چگونه بچه ها احساس جسمی پس از چهارمین و پنجمین روز از اردوگاه. مینه سوتا اولین intrasquad داد و بیداد است برای شنبه. Evason گفت: قدرت و تهویه مربی شان Skahan مانیتور بازیکنان در هر تمرین می دهد و گزارش کامل. و کادر مربیگری نگه داشته است باز خطوط ارتباطی با بازیکنان است.

Evason بود که قاطعانه آن را چیز بدی نیست اگر بازیکنان به او بگویید خاصی تمرین یا تمرین بود به خصوص به چالش کشیدن به عنوان تنظیمات را می توان به عنوان لازم است. اما آن را به مورد نبوده است تا کنون.

"بنابراین امیدوارم که ما می تواند همچنان به عنوان کارکنان برای ادامه به انجام کارهای درست" Evason گفت: "بروید و مانند این (مسیر رو به بالا) تا آنجا که گرفتن آن جدی تورم و کبودی و می کشد و آنچه را که شما و درد در سفارش به رفتن برای (اولین بازی ما در Aug. 2)."

است که می گویند او آسان گرفتن در تیم است. وجود موارد متعدد شنبه که در آن چیزهایی نیست که درست اجرا شده و این مربی اجازه دهید بازیکنان خود را در مورد آن می دانیم.

"ما آن را به طور مداوم آن را فقط توجه به جزئیات. اگر ما از آنها بخواهید برای دریافت اسکیت خود را بر روی خط آبی و آنها نمی, پس از آن ما آن را متوقف کند و ما کمی بیش و برگشت (اسکیت)," Evason گفت. "این فقط جزئیات آن شماره گیری و توجه به جزئیات است. که متفاوت از عمل خود را هنگامی که ما برای اولین بار در زمان بیش از. ... ما آن را متوقف کند و ما آن را درست انجام دهد. من فکر می کنم اکثر مربیان انجام این کار است. این دو موقعیت امروز ما همچنان به انجام این کار است. اما ما در خارج وجود دارد یک ساعت و تنها به که اتفاق می افتد یک بار زن و شوهر بسیار خوب در حال حاضر."

Staal گفت که ذهن مجموعه ای از برگزاری همه پاسخگو چیزی است که بازیکنان می خواهند در یک مربی است.

"این خوب بود روز دوم" Staal گفت. "ما در حفظ ساختمان و آماده دوباره (روز چهار شنبه) و ما فقط به گروه ما تمرکز بر روی آنچه که ما در حال تلاش برای به انجام رساندن زمانی که ما سر به ادمونتون."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن