بازی های المپیک: هند می تواند اضافه کردن به تیراندازی سهمیه

کمیته بین المللی المپیک را تایید کرده است جهانی تیراندازی بدن حاکم را به روز رسانی صلاحیت سیستم برای بازی های

توسط NEWSMINERAL در 10 خرداد 1399

کمیته بین المللی المپیک را تایید کرده است جهانی تیراندازی بدن حاکم را به روز رسانی صلاحیت سیستم برای بازی های المپیک توکیو که می توانید ببینید هند اضافه کردن حداقل یک مطلب به 15 امن است. صلاحیت چرخه آغاز شده و با 2018 در مسابقات قهرمانی جهان در کره جنوبی.

"تخصیص 12 سهمیه مکان (یکی در هر رویداد منحصر به فرد) انجام خواهد شد بر اساس این رتبه بندی لیست 31 مارس سال 2020 و نقاط به دست آورده در یک ISSF جام جهانی در تفنگ/تپانچه و یک ISSF جام جهانی در تفنگ ساچمهای برگزار می شود در ماه مارس-آوریل از سال 2021 و" فدراسیون بین المللی ورزش تیراندازی (ISSF) در بیانیه ای گفت.

با توجه به انجمن ملی تفنگ از هند (NRAI) خودی, این می تواند کمک به یک تیرانداز مانند Anish Bhanwala امن یک سهمیه در 25 متر تپانچه آتش سریع یک دسته که در هند موفق به کسب یک نقره از طریق ویجی کومار در 2012 لندن بازی.

"Anish شد و در 10 صفحه در مارس 31 رتبه بندی و در تمام بورس های دیگر بالاتر از او در حال حاضر امن سهمیه خود را. پس او قطعا یک فرصت. شانس خود را افزایش می دهد اگر او شاخه های یک نمره خوب در جام جهانی در ماه مارس-آوریل 2021 گفت:" NRAI خودی.

هر چند هند هنوز موفق به کسب یک سهمیه در دام Kynan, Chenai خواهد یک شات در درآمد یک زمانی که روند تحصیلی آغاز می شود. جدید آخرین مهلت برای توکیو 2020 صلاحیت در تیراندازی است 6 ژوئن 2021 با توجه به ISSF.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب