هند خواستار تور زیمبابوه

هند تورهای سریلانکا و زیمبابوه, برنامه ریزی برای ماه های ژوئن-ژوئیه و اوت به ترتیب نامیده شده است توسط BCCI "ب

توسط NEWSMINERAL در 23 خرداد 1399

هند تورهای سریلانکا و زیمبابوه, برنامه ریزی برای ماه های ژوئن-ژوئیه و اوت به ترتیب نامیده شده است توسط BCCI "با توجه به زمان تهدید COVID-19", منشی, Jay شاه گفت: در بیانیه ای در روز جمعه.

هر دو درگیری — سه ODIs و سه T20Is در سریلانکا و سه ODIs در زیمبابوه — بخشی از آینده تورهای برنامه های (FTP) است که به احتمال زیاد به تجدید نظر در زمانی که شورای بین المللی کریکت مدیره در دیدار هفته آینده.

اردوگاه می توانید صبر کنید

اگر چه به دنبال آن است به مرحله معلق, هندی, لیگ برتر بعد از این سال BCCI نمی خواهد عجله اطفال به یک اردوگاه آماده سازی پس از وقفه شاه تاکید کرد.

"BCCI انجام خواهد شد یک اردوگاه برای آن قرارداد بازیکنان تنها زمانی که آن را کاملا امن برای آموزش در خارج از منزل" اعلام کرد.

هیچ عجله

"BCCI مصمم به برداشتن گام به سمت از سرگیری داخلی و بین المللی کریکت اما آن را نمی خواهد با عجله به هر گونه تصمیم گیری خواهد شد که خطر انداختن تلاش های قرار داده شده توسط دولت مرکزی و دولت و دیگر سازمان ها در شامل گسترش coronavirus."

این اطفال و کارکنان پشتیبانی شده صوتی در مورد نیاز به شش هفته ای برای بازگشت به شکل پس از مجبور بودن در داخل خانه از اواسط ماه مارس.

در روز پنج شنبه IPL حاکم رئیس شورای Brijesh پاتل گفت هندو که یک ماه سپتامبر-اکتبر پنجره برای لیگ در نظر گرفته شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن