NHL مسائل جدی یادداشت در برنامه ریزی بازگشت

و این فقط به طوری که بازیکن می تواند کار نیست و در واقع عمل. در روز جمعه, اخبار, همه چیز در مورد لیگ و nhl on

توسط NEWSMINERAL در 6 خرداد 1399

و این فقط به طوری که بازیکن می تواند کار نیست و در واقع عمل.

در روز جمعه, اخبار, همه چیز در مورد لیگ و nhl on nbc اساسا موافقت کلی چارچوب جذاب 24-تیم حذفی ساختار است که باید — اگر نه به طور کامل عادلانه برای همه تیم ها درگیر — بسیاری از سرگرم کننده به تماشای. آن را آسان برای به دست آوردن در مورد هیجان زده هاکی دوباره.

اما روز دوشنبه یادداشت های یک نی نی جدی به خصوص با هشدار در مقدمه ای که گسترده پروتکل "نمی تواند کاهش تمام خطر است. طیف وسیعی از حالات بالینی وجود دارد از بسیار خفیف تا کشنده نتیجه." این یادداشت در ادامه می گویند که این ویروس عمدتا بر کسانی که در سن براکت و مردم با شرایط موجود پیش بود که یک چشم گیر.

پروتکل است که هیچ اگر نه جامع است. با توجه به این لیگ چارچوب به حرکت به "فاز دو" یا بازگشت به بازی برنامه ریزی که در لیگ برتر امیدوار به موسسه اوایل ماه ژوئن (هیچ شرکت هنوز تاریخ) داوطلبانه تمرینات محدود به شش بازیکن در یک زمان با هیچ مربیان روی یخ یک نوع از coronavirus کاپیتان تمرین.

همه بازیکنان و پرسنل باشگاه که به مجاز به ساختمان خواهد بود تست 48 ساعت قبل از اینکه مجاز به بازگشت به مرکز آموزش با نتایج مورد انتظار در عرض 24 ساعت. بازیکنان و پرسنل باشگاه را آزمایش می شود دو بار در هفته بعد از آن. (لیگ اشاره می کند که تست بدون علامت بازیکنان "باید انجام شود در این زمینه از ظرفیت مازاد تست" بنابراین به عنوان نه به پرش در خط در مقابل سلامت کارگران و یا کسانی که در جمعیت های آسیب پذیر.) روزانه متوسط چک گرفته خواهد شد و هر دو توسط بازیکنان خود را در خانه و قبل از ورود به مرکز.

هر کسی که توسعه علائم و یا سهام یک خانه با کسی که دارای علائم یا آزمایش مثبت برای COVID-19 باید خود جدا و بلافاصله پس از تماس با پرسنل تیم برای تعیین یک دوره درمان.

مجاز فعالیت هایی که باید اجازه می دهد برای اجتماعی فاصله (شش فوت از هم جدا) شامل عدم تماس با اسکیت وزنه برداری که نیاز به یک نقطه مقاومت در آموزش استقامتی به علاوه توانبخشی و درمان برای بازیکنان آسیب دیده است.

بازیکنان بازگشت به خانه خود را در شهرستان از طریق حمل و نقل عمومی مانند مسافرت هوایی تجاری باید خود قرنطینه برای 14 روز قبل از پیوستن به فاز 2 تمرینات. بازیکنان مسافرت های خصوصی و یا منشور جت ممکن است مجبور به انجام این 14 روز در قرنطینه اما کسانی تلقی می شود بازگشت از یک "خطر بالا" منطقه هنوز به جدا برای دو هفته.

ماسک صورت پوشیده شده است باید هنگام ورود و خروج از مرکز و همچنین در داخل ساختمان اجتماعی فاصله ممکن نیست (به استثنای زمان بر روی یخ و ورزش).

بازیکنان که در حال تشویق به حمام در خانه اگر گلاب ممکن است باید ترک همه تمرین دنده و تجهیزات در تاسیسات تمیز می شود. سرد و گرم وان سونا و بخار ممنوع در فاز 2. می تواند وجود دارد هیچ جمعی استفاده از حوله, بطری آب, ضد شوره سر و ژل.

رسانه های بازیکنان, اعضای خانواده, بازیکن, عوامل درمانگران ماساژ کایروپراتیک بازیکن عملکرد پرسنل اجازه داده نخواهد شد در محل.

هر تیم تعیین خواهد شد و بهداشت حرفه ای به مرکز بهداشت مسئول نظارت بر تمام جنبه های فاز 2 پروتکل.

امید است که فاز 2 می رود بدون دردسر و یا حداقل مانع و لیگ می تواند در حرکت به فاز 3 که اردوگاه های آموزشی و سپس در نهایت فاز 4 خواهد بود که 24 تیم حذفی مسابقات است.

روز جمعه که به نظر می رسید tantalizingly نزدیک است. و اگر همه می رود راست شاید ما خواهد شد از دیدن برخی از جولای هاکی. اگر همه می رود.

اما طولانی طبیعت از روز دوشنبه یادداشتی در حالی که جزئیات فراوانی از مراقبت که در لیگ است که با استفاده از نکات برجسته نیز چگونه به راحتی آن را همه می تواند به اشتباه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن