چین غلبه بر هند

هند مبارزه سخت اما نمی تواند انکار بالای دانه چین 2.5-1.5 به پیروزی در نهمین دور از فیده Chess.com آنلاین جام

توسط NEWSMINERAL در 20 اردیبهشت 1399

هند مبارزه سخت اما نمی تواند انکار بالای دانه چین 2.5-1.5 به پیروزی در نهمین دور از فیده Chess.com آنلاین جام ملت ها در روز شنبه.

همچنین بخوانید: شطرنج آنلاین جام ملت ها | آناند 17-حرکت گیج کننده در هند تساوی 2-2 مقابل روسیه

در یک روز زمانی که اروپا outwitted ایالات متحده آمریکا 2.5-1.5 و روشن آن چشم انداز پیوستن به چین در روز یکشنبه Superfinals و بقیه جهان (ردیف) برگزار شد روسیه 2-2, Adhiban سوم دست دادن چهار بازی صدمه دیده هند است.

برای هند آناند و Humpy در زمان رها کردن در حالی که چین استراحت دینگ Liren اما انتخاب به میدان برتر زن Yifan Hou.

Vidit, Harika تساوی بازی

Vidit درو با وانگ هائو فقط در 28 حرکت می کند در اولین بازی در حالی که Harika نشان داد بهتر زمان-مدیریت و دفاع خوبی در برابر Hou. Adhiban, بازی, سفید, از دست رفته به یو Yangyi و Harikrishna برگزار شد Wei Yi.

اواخر روز جمعه در هند نزدیک به upstaging اروپا قبل از هاری را از دست دادن از آن ساخته شده 2-2. پس از آناند ثابت برابر با Maxime Vachier-Lagrave, Humpy تصمیم به قرعه کشی در حالی که تلاش Vidit آیا اعتماد به نفس خود را از جهان خوب ضرب و شتم توسط Levon Aronian.

پیشرو 2-1 هند تا به حال دلایل به امید پیروزی با هاری به دنبال خوبی برای برگزاری ژان-کریستوف Duda. اما هری شک و تردید عمل در پیشنهاد خود را برای بزرگنمایی نفع خود و Duda پیروزی به اروپا یک بازی مهم نقطه.

نتایج:

نهمین دور: هند از دست رفته به چین 1.5-2.5 (Vidit Gujrathi درو با وانگ هائو; P. Harikrishna درو با Wei Yi; B. Adhiban از دست داد به یو Yangyi; D. Harika درو با Yifan Hou); اروپا bt ایالات متحده آمریکا 2.5-1.5; روسیه درو با ردیف 2-2.

دور هشتم: اروپا به خود جلب کرد با هند 2-2 (Maxime Vachier-Lagrave درو با Viswanathan آناند; Levon Aronian از دست داد به Vidit; ژان-کریستوف Duda bt Harikrishna; آنا Muzychuk درو با K. Humpy); چین bt روسیه 2.5-1.5; ایالات متحده آمریکا bt بقیه جهان 3-1.

جدول رده بندی (پس از نه دور): 1. چین (17 مسابقه امتیاز) 2. اروپا (12), 3. ایالات متحده آمریکا (11), 4. روسیه (6), 5. هند (5), 6. ردیف(3).



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن