جامع قانون دانشجویی رزرو به صورت آنلاین ارسال J&K برخورد

توسط: اکسپرس سرویس خبری | مرتا | منتشر شده در تاریخ: 9 مه سال 2020 5:57:55 am دانشجو حذف شده است او

توسط NEWSMINERAL در 20 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | مرتا | منتشر شده در تاریخ: 9 مه سال 2020 5:57:55 am
handwara encounter, handawara killing, jamia student, jamia law student booked, jamia handwara post, indian express news دانشجو حذف شده است او Instagram و سایر پروفایل های رسانه های اجتماعی پس از پست خود جلب توپخانه ضد هوایی. (بازنمودی /فایل)

22 ساله دانشجوی حقوق از جامع Millia اسلامی در دانشگاه دهلی رزرو شده بود در روز پنج شنبه بر اساس شکایت یک Bajrang دال officebearer بیش از یک پست در Instagram حساب در مارس 3 Handwara روبرو می شوند. این شاه بود ثبت نام در بیسندا بزرگ را خورجا ایستگاه پلیس.

با توجه به صنوبر دانشجو ماهور پرویز طریق او Instagram post یکشنبه گذشته " تلاش برای ایجاد دانه از acrimony در میان بخش های مختلف جامعه است."

"در حالی که سربازان ما در حال گذاشتن زندگی خود را برای کشور و برخی از عناصر در داخل کشور ما است که منافع خود را به خدمت هستند بدنام خود را قربانی.ما نمی خواهد تحمل چنین ضد ملی فعالیت خواهد کرد و به خیابان اگر او نمی بود توسط پلیس دستگیر شد به زودی" گفت: Praveen Bhati یک وکیل و Seh Sanyojak از Bajrag Dal را بلندشهر واحد.

"ما تسلیم شاه تحت غیر bailable IPC بخش 505-b (هر کس می سازد, را منتشر و یا گردش هر بیانیه شایعه یا گزارش با قصد به علت و یا به احتمال زیاد است که به علت ترس یا زنگ به موجب آن هر فرد ممکن است ناشی از ارتکاب جرم علیه دولت و یا در برابر آرامش عمومی ) ,505-2(اظهارات ایجاد و یا ترویج دشمنی و نفرت و یا بیمار را بین کلاس ها) و بخش مربوط به آن عمل,' " Subhash سینگ مسئول خورجا ایستگاه پلیس گفت: هند اکسپرس در تلفن.

دانشجو حذف شده است او Instagram و سایر پروفایل های رسانه های اجتماعی پس از پست خود جلب توپخانه ضد هوایی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب