کرالا سانتی متر محکوم ostracisation عودت کننده گان می گوید بشریت بزرگترین سلاح در برابر همه گیر

توسط: اکسپرس میز وب | کوچی | منتشرشده: ژوئیه 3 سال 2020 9:47:32 pm کرالا سانتی متر Pinarayi Vijayan

توسط NEWSMINERAL در 13 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | کوچی | منتشرشده: ژوئیه 3 سال 2020 9:47:32 pm
Kerala coronavirus, Kerala Pinarayi Vijayan Coronavirus crisis, COVID-19 Kerala, Kerala Nipah virus, indian express news کرالا سانتی متر Pinarayi Vijayan وعده داده شده سختگیرانه عمل توسط دولت در برابر کسانی که افراط در نگران و بدنام کردن کسانی که نیاز به وارد قرنطینه پس از بازگشت به دولت است. (اکسپرس فایل عکس Nirmal Harindran)

Coronavirus (Covid-19): کرالا وزیر Pinarayi Vijayan محکوم در زبان قوی گزارش ostracisation و درمان ناعادلانه پرداخت به مردم بازگشت به دولت یا از خارج یا سایر نقاط کشور است. او وعده داده سختگیرانه عمل توسط دولت در برابر کسانی که افراط در نگران و بدنام کردن کسانی که نیاز به وارد قرنطینه پس از بازگشت به دولت است.

"مسئولیت دولت ما و مردم ما به استقبال کسانی که از خارج از کشور و یا کشورهای دیگر در کشور و ارائه همه آنها را به کمک آنها نیاز دارند. به درایو آنها را به جای مناسب نیست بشریت است. ما می دانیم که برخی از آنها در سفر به کشور آلوده می شود. ما باید مراقب باشید به اجازه دهید آن را به دیگران است. به همین دلیل ما نیاز به قرنطینه" رئیس جمهوری گفت: در نشست خبری روزانه.

وی با ذکر مورد یک زن و دو فرزند او در سن هفت و چهار که در سفر به خانه خود را در Kottayam منطقه از بنگالور. آنها بنا به گزارش ها اجازه ورود به خانه خود را با خانواده خود و با در قوانین برای نزدیک به هشت ساعت با وجود اتمام 14 روز از قرنطینه. بود مجبور به گرفتن کمک از دولت های منطقه است.

ماه گذشته در شرنور منطقه Edappal بیش از حد خارج از کشور که از وارد خلیج فارس شد و اجازه ورود به خانه با خانواده خود و یا حتی ارائه آب برای نوشیدن. پس از ساعت انتظار خارج شد whisked به نهادی قرنطینه تسهیلات توسط مقامات بهداشت محلی.

CM افزود: "ما باید به یاد داشته باشید که در آن چنین تجربه را ما ؟ است که در آن بشریت ؟ حتی کسانی که آلوده نمی شود باید نگه داشته و در یک فاصله و جدا شود. با حفظ فاصله فیزیکی ما باید خود را برای اطمینان از حفاظت. از جمله جدا باورها تنها برای بدنام کردن دولت ما است."

"بشریت بزرگترین سلاح ما در مبارزه با این بیماری همه گیر. این بیماری می تواند اتفاق می افتد به هر کسی. این بیماری است که دشمن نه بیمار. ما هرگز نباید این را فراموش کرده ام."

وزیر تاکید کرد که بخش بزرگی از مهاجران بازگشت به دولت از دست داده اند شغل خود را و مبارزه جدی مسائل مربوط به سلامت روان. در چنین برهه به جای ostracising آنها باید تلاش ساخته شده است برای ارائه به آنها کمک کند و کافی و روانی. دولت ماشین آلات به عنوان بخشی از آن بخش در سطح کمیته های 24×7 Disha تلفنی و پزشکی از راه دور تاسیسات زیر e-sanjeevani عمل آماده است برای ارائه پشتیبانی به چنین عودت.

CM نظرات آمده در زمانی که دولت شاهد افزایش Covid-19 موارد که در میان بخش بزرگی تشخیص داده شده اند به عنوان "وارداتی" در طبیعت. انتقال از طریق اولیه یا ثانویه تماس هر چند افزایش در روزهای اخیر است که هنوز هم کمتر از 15 درصد است. در حالی که تمام کسانی که علامتی در بدو ورود در فرودگاه و راه آهن-ایستگاه یا چک امتیاز در بزرگراه ها گرفته تا بیمارستان و آزمایش این افراد بدون علامت هستند و نیاز به رفتن زير 14 روز در قرنطینه. در جولای 3 وجود دارد 1.7 لاخ مردم در خانه و یا نهادی شده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب