گسترش EPF سهم توزیع رایگان مواد غذایی سبوس دار: کابینه تصمیم گیری امروز

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 8 سال 2020 4:54:58 pm اتحادیه کابینه در روز چهارشن

توسط NEWSMINERAL در 18 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 8 سال 2020 4:54:58 pm
prakash javadekar film shooting اتحادیه کابینه در روز چهارشنبه به تصویب کشت از طرح. اطلاعیه های ساخته شده توسط اتحادیه وزیر Prakash Javadekar. (فایل)

از گسترش این طرح برای توزیع رایگان مواد غذایی غلات به ساخت EPF پشتیبانی برای کسب و کار و کارگران قابل اجرا تا ماه اوت اتحادیه کابینه در روز چهارشنبه به تصویب کشت طرح به سهولت گلایه از این آمار با توجه به Covid-19 مستند.

پرداختن به یک نشست خبری اتحادیه وزیر کابینه Prakash Javadekar گفت: "کابینه را تایید کرده است فرمت این طرح که در آن دولت پرداخت سهم کارمند و کارفرما تا ماه اوت است." گسترش سود را فراهم خواهد کرد نقدینگی امداد به 3.67 لاخ موسسات و 72.22 لاخ کارکنان.

Javadekar گفت که تصمیم گرفته شده به منظور تسهیل بیشتر به خانه حقوق و دستمزد برای کارکنان و کمک به کارفرمایان در پرداخت PF حق.

در اینجا کلیدی دیگر تصمیمات اتخاذ شده توسط دولت:

👉 کابینه مورد تایید فرمت از توزیع رایگان غلات و حبوبات تحت Pradhan Mantri Garib Kalyan Awas Yojna (PMGKAY) برای پنج ماه بیشتر تا نوامبر است. Javedkar گفت: Rs 1.49 لاخ کرور صرف خواهد شد ارائه رایگان مواد غذایی غلات و حبوبات به 81 کرور مردم تا نوامبر است. "PMGKY با هدف ارائه یک تور ایمنی را به فقیر و آسیب پذیر شده بود که برخورد سخت با این بیماری همه گیر" او گفت:.

Javadekar گفت: تا کنون در مورد 74.3 کرور بهره مند شده اند پوشش داده شده در آوریل 74.75 کرور روپیه در ماه مه و در مورد 64.72 کرور روپیه در ماه ژوئن سال 2020 است.

👉 توسعه مقرون به صرفه مسکن اجاره مجتمع (AHRCs) شهری مهاجران/فقیر به عنوان یک sub-طرح تحت Pradhan Mantri Awas Yojana شهری نیز تایید شده توسط کابینه. تحت این طرح موجود خالی دولت بودجه مجتمع های مسکونی تبدیل می شود به ARHCs. Javedkar گفت intially 3 لاخ بهره مند خواهد شد تحت پوشش.

منبع: از طریق PIB

👉 کابینه تایید سرمایه تزریق تومان 12,450 کرور برای سه بخش دولتی به طور کلی شرکت های بیمه – شرقی بیمه شرکت با مسئولیت محدود, بیمه ملی شرکت با مسئولیت محدود و ایالات هند, بیمه, شرکت با مسئولیت محدود (از جمله 2500 تومان کرور روپیه می کند در سال مالی 2019-20).

👉 دولت همچنین مجاز 7.4 کرور زنان فقیر به سود سه رایگان سیلندر گاز مایع تا سپتامبر. قبلا آنها به سود این سهمیه بین آوریل و ژوئن. 13,500 تومان کرور روپیه بوده است اختصاص داده شده برای این طرح است.

👉 وزیر کشاورزی نارندرا سینگ تومار گفت: دولت نیز به تصویب تومان 1 لاخ کرور صندوق به بهبود زیرساخت ها و حمل و نقل در بخش کشاورزی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب